J20 seger...
« Föregående · 239551 Till forumet
Sv: J20 seger...
Bara som en liten miniinfo...Dagens publiksiffra låg någonstans runt 215 pers om jag minns rätt.
Ganska hyfsat, men kunde såklart ha varit mer.. :o)
Ganska hyfsat, men kunde såklart ha varit mer.. :o)
« Föregående · 239551
Stabil seger över Huddinge me 6-2.
Känns bra! :o)