Kim Staal väljer....?
« Föregående · 248184 Till forumet
Sv: Kim Staal väljer....?
MIF:men va F*N han trivdes bättre i MIF än MODO men varför har han svårt å bestämma sig han e vårat viktigaste spelare när han spelade me Janne å Jussi d va som Jussi-Rydis-Häxpipan
« Föregående · 248184
En som inte har bestämt sig för var han ska spela nästa säsong är Kim Staal. Redan för en månad sedan gick ryktena att Mif Redhawks skulle presentera Staal som nyförvärv, men det har inte hänt – än...
– Det står mellan Modo och Malmö, så är det. Jag har fruktansvärt svårt att bestämma mig och väger hela tiden för- och nackdelar mot varandra.
– Visst längtar jag söderut och Malmö ligger nära Danmark, men samtidigt trivs jag så bra här. Just nu vet jag inte hur det blir, säger Staal.
---------------------------------------------------------------------------
Kom igen Staal, skriv på för MIF.. Jag är orolig nu alla MIF fans att han skriver på nytt kontrakt med MoDo..Ussch vilken hemskt tanke