Sv: Kim Staal väljer....?
MIF:men va F*N han trivdes bättre i MIF än MODO men varför har han svårt å bestämma sig han e vårat viktigaste spelare när han spelade me Janne å Jussi d va som Jussi-Rydis-Häxpipan