segern
« Föregående · 214948 Till forumet
Sv: segern
CoolaKoffe:
vad jag tror..
tja Lillis ned i båset det är vad jag tror.
Vem han sen får brevid sig kan vara Karlis/Lusth/Sandström? eller nån annan.
Notera att det är vad JAG tror inget annat!
-----------------------
läste förrresten detta i Corren:
Han var förstås nöjd med segern, men inte med backen David Petraseks agerande vid det första hemmamålet.
-- Det såg ut som han hade lepra i bägge armarna, sa Bäckman.
vad jag tror..
tja Lillis ned i båset det är vad jag tror.
Vem han sen får brevid sig kan vara Karlis/Lusth/Sandström? eller nån annan.
Notera att det är vad JAG tror inget annat!
-----------------------
läste förrresten detta i Corren:
Han var förstås nöjd med segern, men inte med backen David Petraseks agerande vid det första hemmamålet.
-- Det såg ut som han hade lepra i bägge armarna, sa Bäckman.
« Föregående · 214948
ville bara säga det, har inte så mycket mer att gagga om här, men ändå, glad för eran skull =)