1150x200-matchtipsbanner.jpg

Matchtips

Grupper · 22047 inlägg · 1237 ämnen

MatchTipset drar igång

Sv: MatchTipset drar igång
Dream Team:
vETI I FAN,,,, MEN INT Ä HE FRA NORRLAND INT''

Abron: 7
Nu blev jag arg, satans åsså. Säkert nått after work job from the master. Way can i dont stop my thing below nose to move????

Y do a good job, master of "match tips" SORRY

Å hur länge skall man vänta idag då?

Fan klockan har slagit sovdax för länge sedan???

Abron: Men ge reh

Lägg av!

I dag kändes de svårtippat tycker jag , så jag chansade hej vilt med att tippa oavgjort i alla matcher ....

Kakelmannen: Då hade vi helt samma taktik.. gick sådär va..

distanserad: ja de gav ju bara 2 points . men alla matcher var otroligt jämna efter 2 perioder , var ju nästan ett måls skillnad överallt , men sen rann de i väg i ett par matcher , hade man däremot tippar mycket 1or och 20r då hade de garanterat vart minst 3 kryssmatcher .

Har det bestämts hur länge matchtippandet ska pågå den här säsongen? Ska det avbrytas efter kvällens båda allsvenska matcher eller får tävlingen fortgå även efter juluppehållet?
Tidigare omröstning i frågan klargör ju var åsikten ligger.

Dream Team: att vi skulle köra hela säsongen fick väl flest röster så jag antar att det är de som gäller , nu kan man ju dessutom tippa elitseriematcherna på Annandagen så .

Kakelmannen: Okej, nu ser jag det. Helt i min smak.

Hm. Lite dumt att glömma tippa...

distanserad: Jag har glömt att tippa alldeles för många matcher så jag har lagt ner.. :(

MarcusElving: jag glömde tippa i Lördags , surt när de är full elitserieomgång och någon allsvensk match också, man saknar ju slutspelstipset.

Kommer matcherna läggas upp snart så man kan börja tippa?

Kakelmannen: Är det ingen som kan svara på denna adekvata fråga?
Allsvenskan har redan kört igång, och elitserien börjar i morgon - vad väntar vi på???

« · 1214775