Historik
Föregående · 19 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Ja det är ju en bra fråga! Marknaden kommer troligtvis vara översvämmad av bra spelare med tanke på situationen i Ryssland. Kommer säkerligen bli klubbarnas marknad.
Vi ligger bra till med tanke på hur många utgående kontrast vi har. Hoppas att en oerfaren Alcén har is i magen.
Vi ligger bra till med tanke på hur många utgående kontrast vi har. Hoppas att en oerfaren Alcén har is i magen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Ser ju så jäkla seg ut emellanåt. Finns bättre backar på marknaden.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Sur jäkla torsk. Tycker vi förtjänar att gå vidare. Tyvärr blir det vårat dåliga PP som fäller avgörande.
Blir spännande silly iaf. Bästa på länge.
Blir spännande silly iaf. Bästa på länge.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Hade vi haft ett fungerande PP så hade vi nog tagit hem denna matchserie.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Kan inte nån bara köra över den där hånflinade idioten i Örebro. Ni vet säker vem jag syftar på.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Forsberg 1978: Domarna i farten igen. Hoppas det inte blir en sån match.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Gillar honom oxå, skulle ju med lätthet gå in i en tredjekedja i BIF. Skulle dock vilja se nån bättre till top 6.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Haha förklarar att det var en olyckshändelse för Timråbänken. Därför ska det minsann inte vara nån utvisning.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Tigerhjärta: Han skulle ju sitta som ett smäck med Tima och Palve.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Rattie dominerar ju styggt. In med honom i laget om Timrå åker ur.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Hoppas det är första och sista matchen för dessa domare i slutspelet. Herregud, hur kan man missa det yxhugget!?!?!?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Bara till att sätta igång och mosa motståndare inför nästa match då…
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Sjukt slarvig och segt spel efter första perioden. Kändes som luften gick ur totalt efter 3-5 underläget. Felaktigt 3-5 dessutom.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Två mindre bra ingrepp av Veini.
Domarna emot oss i ett slutspel på hemmaplan. Hur är det möjligt!?
Känns inte rättvist med 3-1 till Örebro.
Brynäs känns trötta idag tyvärr.
Domarna emot oss i ett slutspel på hemmaplan. Hur är det möjligt!?
Känns inte rättvist med 3-1 till Örebro.
Brynäs känns trötta idag tyvärr.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ända sen skadan har Leksand haft domarna på sin sida. Sjukt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Håller med dig. Trist när bra spelare blir allvarligt skadade. Fattar inte hur det händer bara? Ser ju inget på reprisen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Leksand har absolut inget att spela för imorn. Förutom att hitta formen då. Massvis med skadade och halvskadade spelare. Hoppas dom vilar några. Så kan vi inte hitta motivationen att vinna den matchen så förtjänar vi inte slutspel. Lite trist att vi inte har saken i egna händer.
Tappet borta mot just LHC svider rätt bra nu. Så onödigt. Även om det inte är en match som avgör under en säsong så är det en match som spontant ploppar upp.
Tappet borta mot just LHC svider rätt bra nu. Så onödigt. Även om det inte är en match som avgör under en säsong så är det en match som spontant ploppar upp.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Med tanke på att snittet ligger på ca 115K/månad så skulle nog jag tippa på att han ligger runt 130-160K/månad.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Wedin vore en riktigt bra värvning. Jag håller iaf tummarna.
Ställer mig lite mer tveksam till Norman. Visserligen var han ruggig i Skellefteå sist men känns som vi är mer i behov av en naturlig målskytt. Hans stats senaste säsongerna imponerar inte ju direkt heller.
Ställer mig lite mer tveksam till Norman. Visserligen var han ruggig i Skellefteå sist men känns som vi är mer i behov av en naturlig målskytt. Hans stats senaste säsongerna imponerar inte ju direkt heller.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Personligen vill jag se dom kapa med Genoway och lägga dom pengarna på någon defensivt starkare back. Lite för många ”tunna” och spelskickliga backar i den uppställningen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Weeehooo! Två spelskickliga backar på gång till Brynäs. Hoppas det är klart redan!👏👏 Kinnvall skulle ju smaka mumma.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En blek insats. Så jäkla trist som ett värdelöst tröttköping tar slutspelsplatsen.
Nu lär dom fan vara påkopplade från start mot Leksand.
Skellefteå är bra, men inte speciellt imponerade av dom ändå. Tror fan vi skulle kunna slå ut dom i ett slutspel.
Nu lär dom fan vara påkopplade från start mot Leksand.
Skellefteå är bra, men inte speciellt imponerade av dom ändå. Tror fan vi skulle kunna slå ut dom i ett slutspel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs borde vara med och hugga på Kapla. Tycker han gjort det bra i SAIK.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
2-0 som lika gärna kunnat vara 4-0 handlar bara om en sak. Taskig jäkla inställning till match. Syns så tydligt i början. Dåliga pass, inte en vunnen närkamp och allmänt slarv. Sen kan man jiddra om otur hit och dit.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rätt tydligt att laget redan tagit sem. Skönare att golfa än att spela slutspel…
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jävla tröttköping, finns väl inga utanför den hålan som vill se dom i SHL. Ser mycket hellre att Timrå klarar sig kvar. Heja SAIK!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Eklind har spelat väldigt slarvigt och nonchalant i de senaste fyra matcherna. Uppsträckning nu.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som har koll på statistiken när Lena kommenterar? Spontana känslan är att vi nästan alltid torskar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läste artikeln i aftonbladet nyss och jag personligen tror man gör ett stort misstag om man värvar Lindbäck och släpper Veini.
+ 7
Föregående · 19 · Nästa