Historik
Föregående · 18 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det inte på tiden att slå fast att Modo är vårat nya B-lag!?🤔
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
willyyoung : Skulle ju hellre se en centersida med Björnen, Palve, Scott och Ölund isf. Sen krydda med två riktiga målskyttar. Väldigt skeptisk till Wänna. Sallinen har gjort sitt i Brynäs tror jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag är dåligt insatt faktiskt. Vet inte vad reglerna säger för en spelare i hans ålder. 2 år av de senaste 4 åren har vi ju rätt till kompensation antar jag...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Haha den såg man faktiskt inte komma, Björk klar för Columbus enligt AB.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Hv bör verkligen rusta! Dom har 9 backar på kontrakt varav en är riktigt bra och en är lovande. Billins är helt ok och resten håller inte.
Dom har 9 forwards på kontrakt och ingen håller väl nån högre SHL-klass om man ska vara ärlig. Möjligtvis att Forsberg kan hänga några kassar, Vesel och Matson är väl helt ok.
Misstänker att några kontrakt kommer brytas, spelare som Ytterell, Bohm, Bertov och Torp hänger nog löst.
Hoppas dom får hybris och tror dom ska landa in top 6 direkt.
Dom har 9 forwards på kontrakt och ingen håller väl nån högre SHL-klass om man ska vara ärlig. Möjligtvis att Forsberg kan hänga några kassar, Vesel och Matson är väl helt ok.
Misstänker att några kontrakt kommer brytas, spelare som Ytterell, Bohm, Bertov och Torp hänger nog löst.
Hoppas dom får hybris och tror dom ska landa in top 6 direkt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan! Leksand gör en riktigt bra silly hittills. Lindholm och Allsing är inga ”dussin-backar” direkt. Sen kommer väl Cehlarik oxå på det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: haha, verkar vara en ettrig rackare som inte direkt backar undan. Hoppas han är klar nu då.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Groggfinken: Aldrig ens hört talas om, men bör rimligtvis vara bättre än Berglund och Mylläri iaf. Känns spontant som en defensiv back om man kollar hans stats.
Lite upp till bevis på den, rent spontant så är jag skeptisk.
Lite upp till bevis på den, rent spontant så är jag skeptisk.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Så tröttsam, han sitter hela tiden och hoppas att Önerud ska få avgöra.
Billig utvisning där för löven.
Billig utvisning där för löven.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Det blir man ju dock lite smått besviken över.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Näe hehe!! Hoppas Löven kan spinna vidare på denna insats med en vinst hemma. Då kan det bli rejält med nerver för HV.
Gillar Lövens målis. Lugn och fin i kassen.
Ytterell i hv är ju klappkass. Svårt att tro att han spelat i SHL.
Gillar Lövens målis. Lugn och fin i kassen.
Ytterell i hv är ju klappkass. Svårt att tro att han spelat i SHL.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: 5-1 just nu! Heja Löven! Önerud håller ju knappt HA-klass alltså. Går snabbt utför ibland 🤭🙊
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Linus Sandin på väg hem till SHL. Ngn för BIF att hugga på? Kanske inte tillräckligt bra för en top 6 plats i min bok.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Åberg har ett rykte om att vara oegagerad, egoistisk och allmänt vek i närkamperna. Ingen spelare jag vill se i Brynäs direkt. Tror det var Sanny som tog upp det i en podd.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Det vore en riktig håll-käften värvning, men det blir nog Luleå eller Europa för honom.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kapla, som jag föreslog som nyförvärv, klar för Rögle. Han var sjukt bra i slutspelet.
Cehlarik klar för Leksand.
Börjar bli lite smått trött på tystnaden från Brynäs nu. Går vi bet på alla tilltänkta nyförvärv eller??
Cehlarik klar för Leksand.
Börjar bli lite smått trött på tystnaden från Brynäs nu. Går vi bet på alla tilltänkta nyförvärv eller??
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Skulle nog kunna lägga en månadslön på att inte skulle komma upp i dom siffrorna. Sjukt hur man kan se så olika på en spelare ändå...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Sköööönt! Nu tror jag det dock tar stopp för Luleå, känns som Omark och Andreasson är för ensamma framåt.Grymma målisar och riktigt bra backsida, men framåt är det rätt blekt.
Edit. Om dom får IKO så kan dom såklart gå till finalen.
Edit. Om dom får IKO så kan dom såklart gå till finalen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Går bra för Örebro och deras 17 legoknektar. Helt övertygad att Brynäs gjort en bättre kvart.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Sen kan man ju tänka på att Örebro lastade fram ca 5 mille för Audette. Han var väl knappast rosat marknaden. Såg han göra en bra sekvens i dagens match. Mot Brynäs såg man inte ens till honom. Snacka om att kasta bort slantarna.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Tigerhjärta: Puustinen borde rimligtvis kunna bättre. Tycker han inte sticker ut i de matcher jag sett utav Örebro.
PP1 Kinnvall.
PP2 Ebert.
Ska vi klubba igenom det redan nu?😜
PP1 Kinnvall.
PP2 Ebert.
Ska vi klubba igenom det redan nu?😜
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Vad tror ni om att hugga på Ebert i Örebro? Ytterligare en rightare vi kan bygga på i PP. Han har förvisso inte varit så dominant som föregående säsonger men ändå producerat en hel del poäng. Sitter med ett utgående kontrakt och Örebro har rätt tjockt på backsidan inför nästa säsong.
En annan spelare jag gillar är ju Halloran. Väldigt rivig i sin spelstil och producerar en hel del poäng oxå. En uppgradering utav Gunler då han spelar mer fysiskt och förmodligen gör likvärdigt med poäng.
En annan spelare jag gillar är ju Halloran. Väldigt rivig i sin spelstil och producerar en hel del poäng oxå. En uppgradering utav Gunler då han spelar mer fysiskt och förmodligen gör likvärdigt med poäng.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{8399}: Johan Sundström är ju en skugga av sitt forna jag - alla varningsklockor ringer där. Undvik skulle mitt råd bli iaf.
Han sitter på sånt pass bra kontrakt oxå, inte värt att chansa även om man skulle få rabatt. Tror jag knappast han tar en lönesänkning med 40-50%.
Han sitter på sånt pass bra kontrakt oxå, inte värt att chansa även om man skulle få rabatt. Tror jag knappast han tar en lönesänkning med 40-50%.
+ 2
Föregående · 18 · Nästa