Historik
Föregående · 80 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vi kan tycka så mycket vi vill om vem som borde bli Kaptenen men det kommer säkert sluta som ett stort frågetecken.. d.vs Erixon får tillbaka C:et
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blir spyfärdig bara av att se hur många hemma matcher Djurgårn har kvar
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kommer bli en jobbig match mot Luleå, det såg redan blekt ut med Didde men nu med han ute ur bilden så vet jag inte vad ja ska säga.
Bara 2000+ biljetter sålda för matchen på Torsdag? Nu får vi ta och ge oss.
Bara 2000+ biljetter sålda för matchen på Torsdag? Nu får vi ta och ge oss.
+ 4
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Vad tar vi med oss hem?
En härlig jävla vinst!
Att vi kör bäst i rött!
Alvarez blir säkert avstängd för zebrorna är så jävulskt lättkränkta.
Debut match för den ryska björnen på tisdag mot Lule.
En härlig jävla vinst!
Att vi kör bäst i rött!
Alvarez blir säkert avstängd för zebrorna är så jävulskt lättkränkta.
Debut match för den ryska björnen på tisdag mot Lule.
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Hade man spelat lite mer utbrätt där hade de stått 6-3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Njaaa vill nog lägga en stor del av skulden på Sheriffen där, hade han stått kvar hade skottet inte åkt in. Tror inte JJ var beredd på att Svensson skulle flytta på sig heller.
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Kul att Leksand spelaren försöker med en filmning.
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Kan vi byta kommentator inför tredje? Kanske är bara jag men han låter helt livlös.
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Hartmann åker ut för en slashing som inte ens kameran kunde fånga, undra vad domarna ser som inte vi ser.
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
{9037}: Fyfan vad blödigt svensk hockey har kommit till om man får utvisning för man klagar. Herregud, medans i NHL så ber dom dig bara att hålla käften o spela.
+ 8
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Om jag ser Lundin i första kedjan ikväll då spyr jag.
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Problemet är att vi aldrig ställer någon framför mål i PP. Vad jag har bevittnat iallafall så har vi sällan någon framför mål i PP. Ingen skymmer målvakten så han ser varje puck som kommer från vårt håll.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Icingpucken: Som sagt, påpekade att jag "kollat repriser" och då såg det väldigt ihåligt ut. Är inte så insatt i MoDo så det enda jag kunde gå på var repriserna. =)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Han har inte fått stått i OS heller för den delen, och kollar man på repriser från när han spelade i MoDo tröjan så såg det väldigt ihåligt ut.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Jaaa en back har vi nu fått iallafall.. Center nästa.. Snälla.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fortfarande ingenting från Timrå; Bara någon krönika om att "tangentbordkrigare ska ta tio andetag innan dom skriver något"
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TickledDonkey: Faan ta dig, nu fick du ju upp hoppet mitt... 198 lång som använder sin vikt/längd i närkamper också... Ryss...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Djurgårdaren Paul Carey fick bara 5000 kronor i böter för hans diving.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7043}: Får la veta om den backen kommer till oss om Nubben plötsligt lägger upp en ”swishkampanj”
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage: Bedrövligt gjort av Sverige, helt ärligt.
Försvaret helt borta i den sista perioden vilket ledde till denna förlust.
Försvaret helt borta i den sista perioden vilket ledde till denna förlust.
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage: Ännu en utvisning för Finland… Vad håller dom på med?
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage: Ytterligare ett PP för Sverige. Finnarna har tappat det
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage: Matchstraff för Granlund checking to the head på våran Holm
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Nära 1-0 för Sverige men den finska målvakten är kvick på returen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Paul Carey anmäld till disciplinnämnden för hans solklara filmning igår.
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse1: Gråta av skratt möjligtvis, dom skrattgråter hela vägen ner till HA; Sen om ett par år när Timrå tar sig upp igen så kommer Nubben och Freddan sitta i spelbutiken och titta på varandra "Vad säger du? En gång till för gamla goda tiders skull?"
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Spela roll om vi möter Djurgårn på hovet eller i NHC, dom har spelare som vet hur man prickar mål... Något vi också hade för ett par matcher sedan.
Föregående · 80 · Nästa

