Historik
Föregående · 8 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky: sen belönar vi en sportchef som katastrofalt misslyckats 3 säsonger i rad med tre år till. Nåt är sjukt.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vikingmodo : enda chansen blir att nåt annat lag slår ut löven , för dom kommer att göra mål i varannat boxplay vi drar på oss. Var så säker. Lägg där till domarnivån så har vi svaret . Hinken får ta och göra skäl för lönen illa kvickt.
Spetsbackarna skulle varit här redan I september om han gjort sitt jobb. Även en andrekeeper tack
Spetsbackarna skulle varit här redan I september om han gjort sitt jobb. Även en andrekeeper tack
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson: det är faktiskt helt otroligt att vi släpper i princip in mål i varenda boxplay, tom mot div1 lag med halva truppen som halvtidsspelande butiksbiträden.
Snacka om gratissäsong för äckliga löven.
Snacka om gratissäsong för äckliga löven.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Kalmar HC - MoDo Hockey 2025-12-12
Dexter : blir inga värvningar. Sportchefen sparar pengarna till en julresa till Colorado. Levern måste få sitt och groggarna är dyra i aspen
MoDo Hockey > Sv: Kalmar HC - MoDo Hockey 2025-12-12
Vargen: Bäckström. Maratonspecialisten. Borde han inte vara fystränare i vingarna?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kalmar HC - MoDo Hockey 2025-12-12
Vargen: det var ju bara för att lugna ner fansen. Alla vet ju att Hinken aldrig ror hem en värvning i tid.
Berglund lika usel som han varit sen dag 1.
Börja jobba på förstärkningar för helvete .
Berglund lika usel som han varit sen dag 1.
Börja jobba på förstärkningar för helvete .
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Vikingmodo : får vi inte TVÅ nya backar har inte hinken eller styrelsen fattat ett jävla jota
. Helst tre om vi kan bli av med berglund
. Helst tre om vi kan bli av med berglund
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Bössa 68: sett till hur det brukar sluta med hinken så får vi en back, max två varav en är troligen det billigaste han kan hitta. Vi kommer att få dras med rundblad och sopan berglund med högst istid bland backarna hela vägen tills kvalet är klart.
Marknaden är iskall.
Marknaden är iskall.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
k1m: ren kompisvärvning som dessutom kostade oss shlplatsen. Två andra bra backar kanske vi sluppit kval.
Får hoppas på nya backar SNART men tyvärr tror jag Berglund får speltid även om han skulle bryta benen
Får hoppas på nya backar SNART men tyvärr tror jag Berglund får speltid även om han skulle bryta benen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Hinken till 2029
modomille: gradin kvar.. ja. Inaveln är så sjukt tydlig. Kräks fan i munnen
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tuppen: spännande värvning som fan, men säger inget innan vi fått namnunderskrifter. Däremot känns det fantastiskt att vi äntligen blivit av med sundell.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: ja , två nya backar kanske lyckas polera upp han. Under har ju hänt förr ..
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
digitalbath: ja, våran andremålvakt borde lämna samtidigt som karlin och sundell. Ska inte stå en match till då varje poäng vi supit bort hittills är livsviktig. Blir Werner sjuk så ställ hellre nån från tvpuckuttagningen
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: förändring kändes livsnödvändigt i detta skede. Jag älskar karlin som person och önskar honom allt det bästa. Tror kanske vi haft för många kockar i köket och ser inga tydliga roller där helt ärligt heller.
Sundell är ju en ren gudagåva att bli av med. Väldigt okunnig vad jag hört från folk nära A-laget och dessutom anställd till stor del för hockeygym av kommunen. Har man tid med det också?
Rhodin kan bara bli ett uppköp där.
Hinken har en sista chans nu att agera annars tror jag att han ligger väldigt löst till.
Allt kan förhoppningsvis bara bli bättre nu.
Sundell är ju en ren gudagåva att bli av med. Väldigt okunnig vad jag hört från folk nära A-laget och dessutom anställd till stor del för hockeygym av kommunen. Har man tid med det också?
Rhodin kan bara bli ett uppköp där.
Hinken har en sista chans nu att agera annars tror jag att han ligger väldigt löst till.
Allt kan förhoppningsvis bara bli bättre nu.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 6 Dec 2025
Gavelo: jag håller i mångt och mycket där. Även kanske skeppa sundell och där kanske dom två tränare vi har kan dela på ansvaret..
Hört att berglund har ryggproblem och det kanske avspeglar sig i hans spel? Men han har nog varit vår sämsta back sett till förväntningarna och cv.
Edwin kan vi byta ut mot en skyltdocka tills vi hittar nån andrekeeper.
Hört att berglund har ryggproblem och det kanske avspeglar sig i hans spel? Men han har nog varit vår sämsta back sett till förväntningarna och cv.
Edwin kan vi byta ut mot en skyltdocka tills vi hittar nån andrekeeper.
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Bad_Brett: ja. Vi får hoppas att zacke drar på sig edwins andraställ framöver om Werner går sönder. Då kanske vi klarar oss undan negativt kval .
Vi får hoppas att det rensas en hel del på bänk och i trupp när alla kommer tillbaks till övik.
Vi får hoppas att det rensas en hel del på bänk och i trupp när alla kommer tillbaks till övik.
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Vikingmodo : hoppas på en ursäkt från klubben och utan massa krusiduller. Åtgärder och fortsätter det hoppas jag att publikantalet blir noll hemma tills klubben visar fansen respekt och vidtar kraftiga åtgärder. Ser hellre ett enormt ekonomiskt avbräck biljettmässigt så nåt händer än att hjulspår fortsätter damma.
Klubben verkar fan tro att fansen accepterar detta obeskrivliga fiasko??
Hitta problemen och eliminera dom omgående innan hela sportsverige skrattar ut oss mer än dom redan gör
Klubben verkar fan tro att fansen accepterar detta obeskrivliga fiasko??
Hitta problemen och eliminera dom omgående innan hela sportsverige skrattar ut oss mer än dom redan gör
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Supertrött: är övertygad om att spelarna småbarnstjurar och spelar som skit för att bli av med någon eller några av tränarna. Omklädningsrummet är då förlorat och snart också möjlighet till slutspel .
Troligen det största fiaskot i svensk elithockey
Troligen det största fiaskot i svensk elithockey
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Willow: substanlöst? Vilken tur att man får tycka olika och att jag skiter fullständigt I ditt proffstyckande.
Vilka matcher anser du att Edwin gjort bra?
Vilka matcher anser du att Edwin gjort bra?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Willow: jodå. Såg honom och edwin är sämre
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Domsjö: detta är förutom allt annat dåligt den överlägset sämsta målvakt modo någonsin haft. Skulle bytt honom mot triumfbågen alla dagar I veckan.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Hägglundsmaffian: storspelar inte Edwin ikväll så tycker jag det är vettigare att sätta in en junior och skeppa honom. Hoppas han tar den här chansen nu
+ 4
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Willow: det får stå för dig, men om du inte fattar att det är svågerpolitik som är normen i den här föreningen är du helt ute och cyklar.
Ganska säker på att det jag hört om hur det prioriteras värvningar stämmer ganska bra. Börja med att titta på alla floppade hemvändare och skräp från närområdet så ser nog även du en röd tråd.
Sen är väl karln naturligtvis tvungen att värva utländskt också, men i princip allt där har kommit från en viss fd spelares agentur.
Forwardsidan i år hade jag absolut ingenting på papperet att klaga på från hans sida. Otroligt nästan att det ska leverera så jävla uselt. Men hälften av oss såg ju att backsidan var tunnare än Sara wedlund.
Jag tror inte han orkar leta nåt på en högre hylla och han verkar totalt usel på att kontraktsförhandla om du frågar mig.
I vilken annan klubb som helst hade hinkens jobb lett till arbetsförmedlingen men inte i sekten.
Vi tycker och tror olika. Jag tror fortfarande också att några av spelarna medvetet skiter I direktiven som tjuriga småbarn för att frysa ut tränaren/eller flera av dom
Pekar inte på några namn men jag tror att det är 2-3 som kör sitt eget race. Därför kanske ett tränarbyte är på sin plats egentligen.
Tror knappast dom tränar på bakomryggenpass iaf i pressade situationer.
Den här säsongen är körd och ruttnar stommen på kåken hjälper det inte med fondtapet och nya lister för att behålla värdet
Ganska säker på att det jag hört om hur det prioriteras värvningar stämmer ganska bra. Börja med att titta på alla floppade hemvändare och skräp från närområdet så ser nog även du en röd tråd.
Sen är väl karln naturligtvis tvungen att värva utländskt också, men i princip allt där har kommit från en viss fd spelares agentur.
Forwardsidan i år hade jag absolut ingenting på papperet att klaga på från hans sida. Otroligt nästan att det ska leverera så jävla uselt. Men hälften av oss såg ju att backsidan var tunnare än Sara wedlund.
Jag tror inte han orkar leta nåt på en högre hylla och han verkar totalt usel på att kontraktsförhandla om du frågar mig.
I vilken annan klubb som helst hade hinkens jobb lett till arbetsförmedlingen men inte i sekten.
Vi tycker och tror olika. Jag tror fortfarande också att några av spelarna medvetet skiter I direktiven som tjuriga småbarn för att frysa ut tränaren/eller flera av dom
Pekar inte på några namn men jag tror att det är 2-3 som kör sitt eget race. Därför kanske ett tränarbyte är på sin plats egentligen.
Tror knappast dom tränar på bakomryggenpass iaf i pressade situationer.
Den här säsongen är körd och ruttnar stommen på kåken hjälper det inte med fondtapet och nya lister för att behålla värdet
+ 5
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Krm2: strinnholm har väl insett Hinkens oförmåga att värva under säsong om det inte är grabben till nån krökarkompis .
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
jonsson: härligt! Då kan hinken lasta lite mer Cash på svintrötta granngrabbar med rätt karaktär och kända efternamn som kan komma hem och lira lite framför kompisar och familj (suga åt sig sista slantarna, slöträna på egna villkor och skämma ut sig.)
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Golden boy : då är det väl en väldigt god idé att bänka dessa rötägg alt bryta kontrakten.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
modomille: börja med att sparka den oduglig hinken så löser det hela sig nog.
Han hade fått sparken redan efter degraderingen om inte foppa fått sista ordet. Foppa som fan inte ens bor kvar i Sverige. Be Näslund styra upp lite kontrakt i avvaktan på en rejäl sportchef med erfarenhet från rekryteringsuppdrag i antingen andra stora klubbar eller penningstarka företag.
Han hade fått sparken redan efter degraderingen om inte foppa fått sista ordet. Foppa som fan inte ens bor kvar i Sverige. Be Näslund styra upp lite kontrakt i avvaktan på en rejäl sportchef med erfarenhet från rekryteringsuppdrag i antingen andra stora klubbar eller penningstarka företag.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Tuppen: vilken skitlåt. . Ja, det kommer att bli stört omöjligt att hitta backar med rätt karaktär nu. Då det inte går ens i början av säsong då alla lediga söker nya jobb.
Sparka berglund. Vilken sopa. Raset började då han kom "hem" .
Tänk dessutom att Hinken såg honom som bärande back när vi låg i SHL.
Grym koll på sportchefen
Sparka berglund. Vilken sopa. Raset började då han kom "hem" .
Tänk dessutom att Hinken såg honom som bärande back när vi låg i SHL.
Grym koll på sportchefen
+ 5
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
alfredshem1921: jag tror att dom ledande spelarna skiter I tränarna och detta är protesten. Man förlorar och skiter I allt tills det felande I båset byts ut. Tror faktiskt att det tom kan vara lite medvetet uselt för att tvinga fram förändring
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Makarov: vi tycker olika. Jag är övertygad om att Modo legat mycket bättre till om vi haft en annan sportchef. Och en sådan som kentää hade reagerat mycket tidigare på vår usla backsida än vad vår lata hink gör. Det kan jag lova. Hade hinken agerat en månad innan kvalet och nöjt sig med en värdelös berglund och stärkt upp lassi när vi såg att eken inte höll som backup hade vi nog inte heller ens åkt ur.
Kentää är i min bok mer sugen på arbete och vinst.
Hinken är obegriplig sportchefsmaterial och garanterat bara värvad pga kompisskapet vilket syns nu.
Kentää är i min bok mer sugen på arbete och vinst.
Hinken är obegriplig sportchefsmaterial och garanterat bara värvad pga kompisskapet vilket syns nu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Makarov: du kan ju börja med att kolla hur löven ligger kontra oss. Och ändå.är han beredd att stärka upp.
Löven har alltid legat i topp.
Löven har alltid legat i topp.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : bara hur hinken agerar när laggbygget svajar är skäl till uppsägning/ej förlängt. Han sitter bara på posten pga foppa.
Skylla på marknaden och ekonomin är skitsnack. Han jobbar max 30h i veckan och bör ha lön därefter. En sån som kentää hade redan värvat när han såg att flötet inte guppade. Dom är överlägsna men går ändå all in.
Hinken är anledningen till degraderingen vi kunde ha värvat oss ur men nöjde sig med bella. Han sänker oss ännu en gång genom att vara "iskall" men egentligen inte alert. Han sätter mångas jobb på spel , arrogant mot supportrarna att inte "toppa" på alla poster i klubben, men framförallt ifrågasätter jag om han skulle vunnit detta jobb i en annan klubb baserat på kunnande och utbildning. ? Jag är tveksam om han ens kan bli sportchef på sina premisser i en annan allsvensk klubb. I shl och nhl , omöjligt.
Alla verkar dessutom ha glömt hur värdelös han var i båset och högst delaktig i degraderingen.
Byt sportchef.
Skylla på marknaden och ekonomin är skitsnack. Han jobbar max 30h i veckan och bör ha lön därefter. En sån som kentää hade redan värvat när han såg att flötet inte guppade. Dom är överlägsna men går ändå all in.
Hinken är anledningen till degraderingen vi kunde ha värvat oss ur men nöjde sig med bella. Han sänker oss ännu en gång genom att vara "iskall" men egentligen inte alert. Han sätter mångas jobb på spel , arrogant mot supportrarna att inte "toppa" på alla poster i klubben, men framförallt ifrågasätter jag om han skulle vunnit detta jobb i en annan klubb baserat på kunnande och utbildning. ? Jag är tveksam om han ens kan bli sportchef på sina premisser i en annan allsvensk klubb. I shl och nhl , omöjligt.
Alla verkar dessutom ha glömt hur värdelös han var i båset och högst delaktig i degraderingen.
Byt sportchef.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: får bara hålla tummarna för att han får ett lukrativt bud från antjärn eller älgarna då för jag tycker att han gjort sitt i modo
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Från Hörnefors: då tycker vi verkligen olika. Jeppe vill jag inte ens ha nu i allsvenskan
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Hägglundsmaffian: ja. Målvakterna tar oss inge till SHL. Werner är en bra allsvensk målvakt men inte mycket mer än så. Ett snäpp upp är som sagt gudlevskis och bartosak. För dyrt för Hinken om jag känner vårt lag rätt. En målvakt från den hyllan plus Werner hade varit optimalt.
Det tragiska är att om löven känner guldvittring säkrar dom upp från den hyllan vi alltid tvekar att öppna börsen för. Därför säger jag att agerar vi inte stenhårt redan från advent och till slutet och visar att levererar man inte så finns det inte plats i modo utan mjäkar på är jag beredd att sätta hela årets övertidsbank på avancemang - löven. För kentää kommer inte hålla igen.
Skadas Werner eller dippar är vi helkörda. Olofsson är en div 1 målvakt. Punkt. Totalt obegriplig värvning.
Han skulle vara en tillgång för kb65 .
Som sagt, nu har inte tåget gått , men det står på tomgång för uppvärmning.
Det tragiska är att om löven känner guldvittring säkrar dom upp från den hyllan vi alltid tvekar att öppna börsen för. Därför säger jag att agerar vi inte stenhårt redan från advent och till slutet och visar att levererar man inte så finns det inte plats i modo utan mjäkar på är jag beredd att sätta hela årets övertidsbank på avancemang - löven. För kentää kommer inte hålla igen.
Skadas Werner eller dippar är vi helkörda. Olofsson är en div 1 målvakt. Punkt. Totalt obegriplig värvning.
Han skulle vara en tillgång för kb65 .
Som sagt, nu har inte tåget gått , men det står på tomgång för uppvärmning.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Mora 251116
Trilske: fö helt rätt skrivit och inte ett dugg kränkande eller personangrepp i texten.
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Mora 251116
Greg P: fylle jon. Det där var fan under bältet. Han hade ju iaf ryggrad att gå ut med sina problem, har han tagit återfall en söndag på sociala medier så har han nog jobbigare med återfallet än vad den han ev kränkt i skrift har med orden han kan ha skrivit.
Törs lova att du garanterat hyllar poeter , musiker, sportfolk eller skådisar som också är missbrukare som genier för deras "fyllegrejer" , törs även påstå att du garanterat drogat dig mer än jon gjort senaste åren . Men att sparka på någon som försökt göra nåt åt sina problem som du din äckliga lappdyrkare gör i någon annans bok bara för att provocera är årets lågvattenmärke. Håll dig till er egen bok men där är du osynlig , för du vill bara som sagt provocera och inte diskutera eran eget jävla plastlag. Bara kasta skit på andra.
Har han kränkt eran lappjävel med läppglans på fyllan ska jag swisha jon till en bakismacka och en kaffe.
Återfall tillhör sjukdomen men jag tvivlar på att han sprider journalistisk dynga och lögner på fyllan. Han sa kanske sanningen
Törs lova att du garanterat hyllar poeter , musiker, sportfolk eller skådisar som också är missbrukare som genier för deras "fyllegrejer" , törs även påstå att du garanterat drogat dig mer än jon gjort senaste åren . Men att sparka på någon som försökt göra nåt åt sina problem som du din äckliga lappdyrkare gör i någon annans bok bara för att provocera är årets lågvattenmärke. Håll dig till er egen bok men där är du osynlig , för du vill bara som sagt provocera och inte diskutera eran eget jävla plastlag. Bara kasta skit på andra.
Har han kränkt eran lappjävel med läppglans på fyllan ska jag swisha jon till en bakismacka och en kaffe.
Återfall tillhör sjukdomen men jag tvivlar på att han sprider journalistisk dynga och lögner på fyllan. Han sa kanske sanningen
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Mora 251116
DrCox: det är sjukt mycket grus i maskineriet. Individuell skicklighet som skänker oss poängen, vilket självklart är en jäkla bonus men detta håller inte i längden.
Underbetyg att inte ha en gameplan nu alldeles innan advent.
Sen kan jag inte säga om backarna är totalt jävla usla eller om dom spelar efter en omöjlig plan alt har ingen plan alls och bara lallar i protest.
Kan enkelt säga att detta håller inte för avancemang men vi tar ju mycket poäng.
Hade det set ut så här rörigt på mitt jobb hade det varit en jävla massa obekväma möten och rockader även om schemat efter allt strul snubblat ikapp.
Känns spontant som många felplacerade/felrekryterade på viktiga poster.
Jag önskar mig ett strukturerat modo med en gedigen plan väldigt snart .
Jag vet fö från säker källa att Berg är välkommen hit och att det främst sitter i Djurgården huruvida dom vill släppa honom.
Sen naturligtvis att han själv vill. Men från modos sida är varken pengar eller speltid ett problem.
Vill berg och Dif släppa honom hit finns platsen.
Tack för 2 poäng.
Kunde varit värre.
Vi har haft värre trender.
❤️
Vidhåller att Edwin Olofsson inte rosat marknaden, men han kanske gör en krizan nu när han tog sin första seger
Ha en trevlig afton.
Underbetyg att inte ha en gameplan nu alldeles innan advent.
Sen kan jag inte säga om backarna är totalt jävla usla eller om dom spelar efter en omöjlig plan alt har ingen plan alls och bara lallar i protest.
Kan enkelt säga att detta håller inte för avancemang men vi tar ju mycket poäng.
Hade det set ut så här rörigt på mitt jobb hade det varit en jävla massa obekväma möten och rockader även om schemat efter allt strul snubblat ikapp.
Känns spontant som många felplacerade/felrekryterade på viktiga poster.
Jag önskar mig ett strukturerat modo med en gedigen plan väldigt snart .
Jag vet fö från säker källa att Berg är välkommen hit och att det främst sitter i Djurgården huruvida dom vill släppa honom.
Sen naturligtvis att han själv vill. Men från modos sida är varken pengar eller speltid ett problem.
Vill berg och Dif släppa honom hit finns platsen.
Tack för 2 poäng.
Kunde varit värre.
Vi har haft värre trender.
❤️
Vidhåller att Edwin Olofsson inte rosat marknaden, men han kanske gör en krizan nu när han tog sin första seger
Ha en trevlig afton.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Mora 251116
Sigge: oavsett om vi får pengar till en back eller tejprullar är det bättre investerade pengar än att ställa den hålsleven i buren.
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Mora 251116
Gavelo: Detta MÅSTE ju vara Edwins sista match i modo mellan stolparna. Nästa gång Werner vilar ser jag seriöst hellre Zacke där.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson: sälj edwin och ställ dit en fåtölj av större modell. Dom gör samma jobb med centern i knät. Fåtöljen är billigare
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Monno: sa redan i slutet av sommaren att löven kommer utan ansträngning ta hem detta. Hade vi haft en handlingskraftig sportchef som Näslund, eller Bengt hedin hade jag nog sagt annat, men iskalle gradin agerar ÅTERIGEN inte när tid finns. Skrämmande likhet med "vi såg det inte komma" fast alla andra ser saker.
Löven kommer förlora max 4 matcher till, så mycket bättre är dom. Dessutom har dom en sportchef som kommer att spetsa upp och agera inför slutspel.
Serien är redan förlorad. Kapprusta med exakt allt vi har inför jul för att hänga på och utmana i slutspel.
Ja , vi är sämre än löven mycket sämre.. andre keepern kan vi sälja redan nu. Har han ens varit nära att vinna en match?
Vad såg gradin i den skräpmasken
Löven kommer förlora max 4 matcher till, så mycket bättre är dom. Dessutom har dom en sportchef som kommer att spetsa upp och agera inför slutspel.
Serien är redan förlorad. Kapprusta med exakt allt vi har inför jul för att hänga på och utmana i slutspel.
Ja , vi är sämre än löven mycket sämre.. andre keepern kan vi sälja redan nu. Har han ens varit nära att vinna en match?
Vad såg gradin i den skräpmasken
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Golden boy : byt ut jeppe till att börja med. Sen skulle jag lätt byta rundblad och berglund mot två defensiva backar.
Helt övertygad över snacket jag hört att dessa tre är energitjuvar. Tycker du fö att laget höjt sig sedan latkuken kom tillbaka efter minisemestern (sjukskrivningen).
Helt övertygad över snacket jag hört att dessa tre är energitjuvar. Tycker du fö att laget höjt sig sedan latkuken kom tillbaka efter minisemestern (sjukskrivningen).
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Robin Ztorken L: jag orkar inte.. hinken har livstidskontrakt med klubben pga vänskap med foppa.karlin har totalt tappat laget och exakt ingenting händer. Med en bra ledning hade detta spetsiga lag kunnat leka hem dessa matcher men det känns som en protest som orkestreras av vissa missnöjda "stjärnor" i laget.
Ryker inte vissa namn på isen och helst även hinken innan advent så kommer denna säsong att skämma ut sig och detta lag vara det första som kelleher failar att spela upp.
Felet sitter i väggarna och sekten är fel väg att gå.
Sparka hinken och latkukarna till Golgata så blir det nog ordning på torpet.
Snart kommer pöbeln att bli riktigt vansinnig. Buropen förra matchen kan nog mycket väl eskalera.
Folk har krossat rutor , skrivit hatflaggor för mindre tidigare.
Tråkig utveckling men jag tror att det finns risk för väldigt dåligt beteende om ledningen inte visar att man menar allvar med avancemangssatsningen.
Jag har iaf tappat intresset rätt rejält.
Ryker inte vissa namn på isen och helst även hinken innan advent så kommer denna säsong att skämma ut sig och detta lag vara det första som kelleher failar att spela upp.
Felet sitter i väggarna och sekten är fel väg att gå.
Sparka hinken och latkukarna till Golgata så blir det nog ordning på torpet.
Snart kommer pöbeln att bli riktigt vansinnig. Buropen förra matchen kan nog mycket väl eskalera.
Folk har krossat rutor , skrivit hatflaggor för mindre tidigare.
Tråkig utveckling men jag tror att det finns risk för väldigt dåligt beteende om ledningen inte visar att man menar allvar med avancemangssatsningen.
Jag har iaf tappat intresset rätt rejält.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Bad_Brett: sparka jeppe åt helvete så törs jag lova att attityden kommer bli till det bättre i laget. Bella kan följa med
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Peja: det finns ingen prestige i det. Vi har den snålaste och tjurigaste sportchefen I hockeysverige och när han byggt ett lag är det hans statement. Han misslyckas hellre likt degraderingen än att satsa. Huvudsaken ekonomin finns sparad så han och sina gullpojkar för bästa möjliga bonusar och lönekuvert.
Marknaden är alltid iskall när han måste handla och det kommer vara likadant så länge hinken sitter kvar.
Ett tips. Sälj Edwin och köp in en plyfaskiva med hål i från intersport som backup istället så kanske vi har råd med nån back från bygden.
Detta lag kommer inte avancera och nästa år lär vi ju ha ett 10 ggr sämre lag med Berglund som kapten
Marknaden är alltid iskall när han måste handla och det kommer vara likadant så länge hinken sitter kvar.
Ett tips. Sälj Edwin och köp in en plyfaskiva med hål i från intersport som backup istället så kanske vi har råd med nån back från bygden.
Detta lag kommer inte avancera och nästa år lär vi ju ha ett 10 ggr sämre lag med Berglund som kapten
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
KRB: utan fog för rena fakta utan bara ryktesvägen har jag hört att namnen som donderar och agerar spelande coach inom laget heter JO, VB och DR.
Killarna med sån rutin och stjärnstatus att eet är så vi lirar.
Kolla tillbaka from nyår ifjol.
Vilka var "stjärnor" redan då? Och hur funkade det?
Jag är ganska övertygad att till viss del finns det sanning i ryktet att den inbördes ledarhierarkin i laget på skridskor inte får röras eller kritiseras.
Sen att vi har århundradets sämsta backup keeper hjälper ju inte heller.
Det är nog den sämsta moderna målvakten jag sett på många många år .
Har inte vunnit en match åt oss. Inte ens nära.
Mike morrison är nog bättre tom i dagsläget.
Han får inte stå en match till
Killarna med sån rutin och stjärnstatus att eet är så vi lirar.
Kolla tillbaka from nyår ifjol.
Vilka var "stjärnor" redan då? Och hur funkade det?
Jag är ganska övertygad att till viss del finns det sanning i ryktet att den inbördes ledarhierarkin i laget på skridskor inte får röras eller kritiseras.
Sen att vi har århundradets sämsta backup keeper hjälper ju inte heller.
Det är nog den sämsta moderna målvakten jag sett på många många år .
Har inte vunnit en match åt oss. Inte ens nära.
Mike morrison är nog bättre tom i dagsläget.
Han får inte stå en match till
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Makarov:nya backar måste in, kravbilden måste ändras och framförallt upp.
Bara jeppes och berglunds attityd med att komma hem och "visa upp sig " för polare och familj är ju fan sjukt att det godtas.
Snacka om fel inställning redan från början.
Karlin verkar ju dessutom lika loj och bekväm, och tydligt tappat omklädningsrummet.
Hinken är apatisk och agerar inte.
Dessa två ska inte ha förlängt , helst sparken innan advent
Sållet till andrekeeper kan vi skeppa tillbaka där han kom ifrån. Vilken usel målvakt
Bara jeppes och berglunds attityd med att komma hem och "visa upp sig " för polare och familj är ju fan sjukt att det godtas.
Snacka om fel inställning redan från början.
Karlin verkar ju dessutom lika loj och bekväm, och tydligt tappat omklädningsrummet.
Hinken är apatisk och agerar inte.
Dessa två ska inte ha förlängt , helst sparken innan advent
Sållet till andrekeeper kan vi skeppa tillbaka där han kom ifrån. Vilken usel målvakt
+ 3
Föregående · 8 · Nästa