Historik
Föregående · 3 · Nästa
IF Björklöven > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 251128
Costanza: Vi får se, men nog tror jag att ni kan spela bra också. Framför allt på hemmaplan.
+ 1
IF Björklöven > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 251128
Costanza: Tror jag inte, men det är ointressant i denna tråd. Hoppas på en spännande match er emellan istället.
IF Björklöven > MoDo Hockey - IF Björklöven 251128
Kommer Björklöven fortsätta sin fina bortasvit?
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-11-20
Ett bra pp, men för övrigt...
Johansson verkar inte ha dagen, så in med Juel. Heikinen var inte jättebra heller.
Johansson verkar inte ha dagen, så in med Juel. Heikinen var inte jättebra heller.
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Det är inte turmål de gör, däremot skickligt.
Juel gör inget extra heller.
Juel gör inget extra heller.
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Woody Jokinen: Varför inte försöka sprätta upp den istället?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s organisation
Joslan00: Vet inte om jag missuppfattat dig nu, men du kan ju förbeställa i ett par av kioskerna och så är det klart till pausen.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s organisation
Ta inte illa upp, men här finns en perfekt tråd att använda angående Innala och övriga.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Elias Pettersson har målat tidigt i matchen mot Washington.
Länkar:
https://www.nhl.com/sv/video/van-wsh-pettersson-scores-goal-against-charlie-lindgren-6383073448112
https://www.nhl.com/sv/video/van-wsh-pettersson-scores-goal-against-charlie-lindgren-6383073448112
+ 5
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Två billiga utvisningar och en skada. Ja, det var första perioden det.
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-10-09
Bedrövligt!
Var är de ledande spelarna som ska ta tag i detta?
Var är de ledande spelarna som ska ta tag i detta?
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Joslan00: Det bästa vore om alla skribenter försöker kolla i vilken tråd man skriver i. Det finns en U20 tråd och håller man sig till den så kan man även scrolla förbi den om man inte är intresserad.
Gäller givetvis alla trådar.
Gäller givetvis alla trådar.
+ 11
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 25-09-26 Borta
Gavelo: Ok, men jag tror inte på honom som huvudtränare. Skulle ni ta honom så hoppas jag för eran skull att jag har tokfel.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 25-09-26 Borta
Gavelo: Ja, jag sa bara vad jag tyckte. Det kanske skulle bli succé.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 25-09-26 Borta
Gavelo: Jag vet inte vad han har gjort som gör att han ska leda laget. Lyckades inte i Timrå eller HV. Tror mer på honom som assisterande.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 25-09-26 Borta
Gavelo: Montén ska inte vara huvudtränare.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: En annan sak man kan gnälla på är att vi inte nått upp till fjolårets publiksnitt. Trodde nog att lördagsmatchen skulle locka några fler.
+ 6
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Jag tror tyvärr att det kommer att se ut så här den här säsongen. Visst kommer vi att bli bättre under resans gång, men det kommer ju de andra lagen att bli också.
Klarar vi topp 10 får vi nog vara nöjda.
Klarar vi topp 10 får vi nog vara nöjda.
Föregående · 3 · Nästa
