Hälge

6280 inlägg · 28228 besäkare

Historik

1 ·
Fotboll > Sv: Superettan
Rip Kirby: Ska de hålla sig kvar så behövs en fantastisk höst för dem.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zource: För att vi skänker pengar till lekterapin? Hur tänkte du nu?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Om ni har en slant över...

Fotboll > Sv: Superettan
mattias - 74: De är faktiskt usla, 0-4 och det har inte gått 30 min...

Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Min lampa för Händelser lyser oavsett vad jag gör.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Flyttat inlägg av FrOllik

Sputnik Ja lövens senaste två forwards förvärv är inte direkt imponerande. Tristan och Alba. Hade aldrig spelat topp 6 i nån annan klubb. Kanske Alba inte är tänkt dit heller.

Fotboll > Sv: Superettan
Rip Kirby: Sedan får de gärna behålla Finey på topp och helst i straffområdet eller strax utanför. Gillar inte när han ska spela mer tillbakadraget.

Timrå IK > Sv: Timrå IK:s organisation
Lägger in det ekonomiska resultatet här.

Fotboll > Sv: Dam - VM 2027
2-2 mot Italien och play off väntar. Såg inte första halvlek, men de vann andra halvlek iaf. Rolfö riktigt bra i sitt inhopp.

Fotboll > Sv: Dam - VM 2027
Rip Kirby: Ja, de är ju också inne i en generationsväxling så man får väl se vad som händer framöver. Det känns ändå som några av spelarna har man rätt att kräva lite mer utav.

Fotboll > Dam - VM 2027
Förlust mot Danmark och det innebär att vi inte kan ta direktplatsen till VM. Det blir playoffmatcher för att ta sig dit.

Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Japp! Tackar.

Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Kanon! Samma problem i Timråboken om jag vill kolla blockeringar.

Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: När jag klickar på en diskussion i fotbollsboken, så kommer jag bara till Fotbolls VM 2026.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ettan först.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Träningsmatcherna klara. Två på hemmaplan.

Fotboll > Sv: Superettan
Rip Kirby: Jag tittar, men har inga förhoppningar. De har ändrat lite i spelet och försöker gå rakare, men det händer inte mycket.

Fotboll > Sv: Superettan
Rip Kirby: Giffarna är inte bra. De skapar så lite framåt så det är skrämmande.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Chamez: Jag spelade hockey med Eltons farsa när jag var liten. Gammal är ordet...

IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
bjad22: Vilken tråd pratar du om?

IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
bjad22: Vilket gjordes och då stängdes även möjligheten att starta nya trådar.

IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
bjad22: Nej. Här kunde det skapas en tråd som t.ex : Hur mår ni?

Dvs en helt onödig tråd.

IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
bjad22: Därför att det skapades trådar för varje sak ett tag ( lite hårddraget).

Övrig sport > Sv: Curling
VM - guld till lag Edin! Fin revansch efter det mindre lyckade spelet under OS.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Tänk om allt silly hade skrivits i den här tråden.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Den kommer att vara samma.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Nej, han menade att det skulle bli hans sista säsong.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jokinen ville ha fem femmor på träning + dubbla träningar. Samuelsson ville ha fyra femmor och inte dubbla träningar.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Kapanen och Stadin var två som skulle tillhöra "femtefemman" på träning.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Vi gör även ett nollresultat, vilket anses vara godkänt utan slutspel.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Fin tråd att prata silly i.


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Tom Topp: Jag tippade oss på plats 10.


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Att det skedde runt kassen vet jag, men missade isf klubban. Tyckte det såg ut som en situation där det inte skulle bli en skada iaf. Men otur för honom.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Det såg inte ut som något mer än en knuff eller vad man ska kalla det. Minns jag rätt så såg det ut som höger axel.

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Kerstin_k: Dags att lägga ner nu?

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Skön start av tjejerna!

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Laguppställning. Ingen Wedin.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
En fin tråd för kvällen.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Ja, men konstigt slut.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Börjar med ett strömavbrott i curlingen. Inte den starten de vill ha.

Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Jag svär lite i kyrkan och säger att målen inte var otagbara, men vi gör fortfarande för lite mål framåt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag tror att du har fel. Nästa säsong däremot...

Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Om vi för en gångs skull bortser från våra målvakter och tänker på våra utespelare...Vad gör de för att vi ska vinna?

Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Jadu: Man kan ju tänka sig hur det låtit om Johansson stått i dag...

Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Då kör vi!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Matchen mellan IFS - TIK (damer) inställd då representanter från Timrå varit med om en trafikolycka.



1 ·
Om Hälge
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå