Historik
1 · Nästa
Fotboll > Sv: Dam - VM 2027
2-2 mot Italien och play off väntar. Såg inte första halvlek, men de vann andra halvlek iaf. Rolfö riktigt bra i sitt inhopp.
+ 1
Fotboll > Dam - VM 2027
Förlust mot Danmark och det innebär att vi inte kan ta direktplatsen till VM. Det blir playoffmatcher för att ta sig dit.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Träningsmatcherna klara. Två på hemmaplan.
Länkar:
Träningsmatcher 2026 | Timrå
Träningsmatcher 2026 | Timrå
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Chamez: Jag spelade hockey med Eltons farsa när jag var liten. Gammal är ordet...
+ 2
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
bjad22: Vilket gjordes och då stängdes även möjligheten att starta nya trådar.
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
bjad22: Därför att det skapades trådar för varje sak ett tag ( lite hårddraget).
Övrig sport > Sv: Curling
VM - guld till lag Edin! Fin revansch efter det mindre lyckade spelet under OS.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Nej, han menade att det skulle bli hans sista säsong.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Det såg inte ut som något mer än en knuff eller vad man ska kalla det. Minns jag rätt så såg det ut som höger axel.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Börjar med ett strömavbrott i curlingen. Inte den starten de vill ha.
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Jag svär lite i kyrkan och säger att målen inte var otagbara, men vi gör fortfarande för lite mål framåt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag tror att du har fel. Nästa säsong däremot...
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Om vi för en gångs skull bortser från våra målvakter och tänker på våra utespelare...Vad gör de för att vi ska vinna?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Matchen mellan IFS - TIK (damer) inställd då representanter från Timrå varit med om en trafikolycka.
+ 3
1 · Nästa
