Fotboll

Grupper · 17394 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 3031743

Sv: Superettan
Rip Kirby: Jag tittar, men har inga förhoppningar. De har ändrat lite i spelet och försöker gå rakare, men det händer inte mycket.

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Jag kanske börjar bli gammal, men fan vad trött jag är på kommentatorer som vrålar som grottmänniskor så fort bollen närmar sig mål.
Sidan sköts av: Forumledarna