Historik
Föregående · 27 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi ska vara nöjda med en poäng när grabbarna inte var påkopplade.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Viktigt att vända det här nu o skapa större avstånd till LHC mfl. Vi kan bättre!!!!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Angående morgondagens möte med Växjö, så är det min tur den här helgen. Frugan fyller år på måndag, men tyckte att lördag var en mer passande dag att fira på.
Vilken tid? Jo men visst blev det kl 18.00…. Jag klarar inte att undvika matchen som du gjorde Forsberg, så mobilen kommer att vara med vid middagen, forumet ögnas igenom o TVn kanske t.o.m. glöms att stängas av.
Tror för övrigt att vi har bra chans att ta revansch.
Trevlig kväll! 🍺
Vilken tid? Jo men visst blev det kl 18.00…. Jag klarar inte att undvika matchen som du gjorde Forsberg, så mobilen kommer att vara med vid middagen, forumet ögnas igenom o TVn kanske t.o.m. glöms att stängas av.
Tror för övrigt att vi har bra chans att ta revansch.
Trevlig kväll! 🍺
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Börjar det inte spåra ur lite nu? Två timmar till nedsläpp, nu full fokus på att snurra upp Örebroarna.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Känns som det blir en tuff afton. Örebro har sex trepoängare på de sju senaste matcherna, varav den sista var borta mot Skellefteå.
Brynäs IF > Match
Lite info om morgondagens match för er som inte har GD:
Mot Örebro på torsdagskvällen kommer Brynäs att kasta om lite i ett par kedjor. Noel Gunler går in i andrakedjan med Oula Palve och Dima Timashov.
– Det ska bli kul att spela med dom två. Jag tror det kan bli riktigt bra, säger Gunler.
Samtidigt hoppar Nicklas Danielsson över till tredjekedjan och får spela med Linus Ölund och eventuellt Emil Molin, som dock var förkyld och inte tränade på onsdagen.
Om inte Molin kommer till spel går Oskar Kvist in på den positionen.
Mot Örebro på torsdagskvällen kommer Brynäs att kasta om lite i ett par kedjor. Noel Gunler går in i andrakedjan med Oula Palve och Dima Timashov.
– Det ska bli kul att spela med dom två. Jag tror det kan bli riktigt bra, säger Gunler.
Samtidigt hoppar Nicklas Danielsson över till tredjekedjan och får spela med Linus Ölund och eventuellt Emil Molin, som dock var förkyld och inte tränade på onsdagen.
Om inte Molin kommer till spel går Oskar Kvist in på den positionen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Vi kan gnälla hur mycket som helst, men nu är han Brynäsare och det är bara att vänta och se hur det går. Det är alltid spännande inför varje match som vi spelar, men nu känns det som vi steppat upp ytterligare en nivå av spänning.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: "Spelar gubben ikväll tro? Eller skall han ha ett par träningar i kroppen först tro?"
På tal om träningar. Har han haft på sig grillerna sen han spelade match?
På tal om träningar. Har han haft på sig grillerna sen han spelade match?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Vi får hoppas det blir bra och att han antingen bidrar med sin rutin, om inte annat så ju fler spelare, desto mer fight om att få en plats att spela. Jag tycker att vissa spelare borde ha bänkats efter lite mediokra insatser, och så kanske det kan bli nu. Jag trodde inte så mycket på Palve efter det man sett i LHC, men så fel jag hade.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det ska bli väldigt intressant att se vad som skrivs idag från Brynäs sida. Det här måste väl vara en reserv att tillgå i nödfall om halva laget skulle bli skadat. Jag gillar inte att kritisera folk personligen, men han har ju inte spelat sen mobiltelefonen uppfanns.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Oskars Cibulskis säger så här:
Jag har redan hört många bra saker om Gävle och om laget. Jag har haft många frågor till Kristers (Gudlevskis, målvakten) och han har berättat så mycket bra saker om laget och staden så jag behövde inte tänka efter länge innan jag bestämde mig för att skriva på. Jag är stolt över att få vara en del av laget och tror vi kan uppnå stora saker tillsammans, säger han i ett pressmeddelande.
Jag har redan hört många bra saker om Gävle och om laget. Jag har haft många frågor till Kristers (Gudlevskis, målvakten) och han har berättat så mycket bra saker om laget och staden så jag behövde inte tänka efter länge innan jag bestämde mig för att skriva på. Jag är stolt över att få vara en del av laget och tror vi kan uppnå stora saker tillsammans, säger han i ett pressmeddelande.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Vi kan i alla fall glädjas åt att Skellefteå gjorde 3 - 1 mot Malmö, 🙏
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi har många duktiga spelare i laget. Palve, Dima, Rödin, Berra, Scott, mfl.
Vi mår skit efter den här matchen, men vi kan inte byta ut hela truppen.
Första perioden var kanon, sen är det som Danielsson säger, att det blev skit med alltihop.
Nu får vi hoppas o tro att de tar med sig det här till nästa match o spöar skiten ur Örebro.
Just nu är mitt mål att undvika kval! För några timmar sedan var målet att ta sm-guld.
Det svänger i hockeyn. 😐
Vi mår skit efter den här matchen, men vi kan inte byta ut hela truppen.
Första perioden var kanon, sen är det som Danielsson säger, att det blev skit med alltihop.
Nu får vi hoppas o tro att de tar med sig det här till nästa match o spöar skiten ur Örebro.
Just nu är mitt mål att undvika kval! För några timmar sedan var målet att ta sm-guld.
Det svänger i hockeyn. 😐
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: o för min del blev kvällen om möjligt ännu sämre, när Karlskoga får ett korrekt mål bortdömt, o Hv får spela 5 mot 3 i två minuter o mitt hatlag går mot ytterligare en vinst. Det suger att bo i Jönköpings län.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Inte ok. Du känner inga symptom idag, typ halsont etc? I såna fall är det bäst ni avbokar besöket. 😉
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Håller med dig Silfverkroken. O det kan ju omöjligt vara hela lagets fel att vi hamnade i kval, o hur lätt är det att locka hit helt nya toppspelare till alla femmor efter förra årets skitsäsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag tänkte tidigare idag när det diskuterades om publik osv att vi skulle ha Leksands publiksnitt, sen drar man på TVn o det är soprent på läktaren. 😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Håller med dig Johannes, det gnälls mycket här. Men vi gnäller mer på vårat eget lag o våran egen förening. Det känns mer ärligt. O visst är LHC o DIF supportrar de mest hatiska. Hörde vid flera tillfällen ”hata Brynäs” Något som jag inte tycker hör hemma i idrotten.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: " vilken spelare snurrade Rödin upp nere i hörnet i förlängningen? Skrattretande dåligt"
Var Djurgården med på förlängningen? ( :
Var Djurgården med på förlängningen? ( :
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: 2 p upp till LHC, tre matcher färre spelade, NU KÖR VI!
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Börjar kännas nervöst nu… Känns inte som Dif är det stryklag det har varit, men är Veini i form så kan det gå vägen. Känner mig mer hoppfull inför Växjö på lördag. Deras 12 senaste bortamatcher har slutat med 10 förluster. Med publiken i ryggen så är känslan att det kan bli ytterligare en för smålänningarna.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Charliejfz: Oerhört tacksam att Rögle vann, men kan inte låta bli att känna lite med Timrå.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Stefan R 63: Vilken match! Ser det ut så här i morgondagens match, så sitter jag nog hellre bakom soffan! 😱
+ 1
Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Charliejfz: Tror de får sig ett ”samtal” från sin coach i pausen, samtidigt som Timrå börjar tänka på sin bortastatistik, sen vänder det.
+ 1
Föregående · 27 · Nästa

Vill inte att vi ska släppa honom, men han behöver mogna i spelet.
Tror vi får se ett helt annat Brynäs på torsdag.