Historik
Föregående · 11 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: om det nu skulle stämma emot all förmodan, så skulle det vara en utmärkt erkättare till Tenkrat
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Andersson: Du har väl lärt dig vid detta laget att man inte kan lita ett ord på vad Linkan säger till media.. Enda som stämmer är Timraik.se samt den där SAIK supportern
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Jo mycket förra säsongen handlade om få pucken till Lello, vilket var helt rätt.. För hans bössa är det världsklass på
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Linkan berättar lite om Caslava samt forward situationen...
Och ST har inte fattat det här med 2 icke europeer än
Och ST har inte fattat det här med 2 icke europeer än
Länkar:
http://st.nu/sport/1.1117890
http://st.nu/sport/1.1117890
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Jo för skottet går ju alltid att träna till så det blir någorlunda, fast han behöver ju inte skjuta om han kan servera dessa pass han la förra säsongen.. Det var läskigt ibland
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
kulltorp: Inte glömma Moe nu, han har ju alla förutsättningar för att bli en bra PP back
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Cartman: Jo igentligen vet vi ingenting först än det skrivs på Timraik.se så vi får se vad som dyker upp där dom närmaste dagarna :P
För inte fan kan man ta något Robban eller Linkan säger till media på allvar
För inte fan kan man ta något Robban eller Linkan säger till media på allvar
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Cartman: "– Vi har haft lite koll på honom, bland annat under VM, men han är inte högaktuell för oss nu. Det finns andra utländska namn."
Det där fick ju en och undra samt hoppas..... Karel Rachunek?
Det där fick ju en och undra samt hoppas..... Karel Rachunek?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Han är ju inte endast defensiv, han har ju även bra offensivt..
Och kanske smart ändå med tanke på att vi redan har Mattias Karlsson och Moe.. Samt att Styf har ett riktigt bra skott i PP, tror även iår att det lossnar på riktigt för Skogs som kommer bli riktigt bra med..
Om det nu stämmer så gillar jag skarpt denna värvningen
Och kanske smart ändå med tanke på att vi redan har Mattias Karlsson och Moe.. Samt att Styf har ett riktigt bra skott i PP, tror även iår att det lossnar på riktigt för Skogs som kommer bli riktigt bra med..
Om det nu stämmer så gillar jag skarpt denna värvningen
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Jo men dom har bara sådana historier, det är det Foppa brukade berätta när han kommer hem ifrån sina äventyr..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Timrå har ju fans över hela världen, jag vet om en hel del i Storbritanien
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: Du ger mig förhoppningar.. Hoppas du har en säker källa och inte bara något du chansar om!
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Eskas: "men utmärker sig med sin fysiska och ibland lite småfula spelstil." det där gillar jag faktiskt att läsa på EP. Det behövs en sådan spelare i Timrå tycker jag
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Jensen_12: Sedan beror det helt på hur mycket pengar till Timrå har att ge för honom också
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Andersson: Är han för dyr för FBK's budget så lär nog inte Timrå kunna matcha det
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Han nämner ungt lag och alla andra men inte ett ord om Lander :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Det säger jag inget om, det är troligtvis ett av dom bästa vi kan få på dom platserna
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Laken: Drömmen hade ju varit att få ha en till och värva en spelare som Graham Mink :P Killen från Kronwalls lag, där har man en powerforward iallafall
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
kaofl: Jo det var ett tag sedan jag såg EP länkar nu faktiskt.. Skönt att det finns någon som tog tag i det
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Och nu är det ju bara hoppas att han och Sonny kommer jättebra överens så kanske han väljer att spela ett år till med :P Ett kanadensiskt radarpar
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: ännu tidigare på väst kusten.. Kl är iallafall 7 timmar tidigare i Florida
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Laken: Såg också ett klipp där Kärpet fans gjort ett hyllnings tifo till han också.. Så han verkar omtyckt
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
"- Ingenting är påskrivet men vi är muntligt överens och det bör inte bli några problem. Bara smådetaljer återstår innan allting är klat, säger agenten Lars Cederström."
Det där fick mig lite illa till måds ändå
Det där fick mig lite illa till måds ändå
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Jo dom lär ju för tillfället jaga livet ur Linkan och Robban för en kommentar till detta
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Stackars ST... Alltid steget efter
Länkar:
http://st.nu/sport/1.1094788
http://st.nu/sport/1.1094788
Föregående · 11 · Nästa