Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modano: Men va har du rökt nurå?? Jag e ju svensk va ja vet men jo dom e lite fjäderfän ibland!!🤣🤣🇸🇪
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KnutteLind: Vem mer än jag kommer ihåg när cccp va på besök i Timrå?? Maltsev vände sig om mot oss småpojkar o flinade utan tänder bitvis de ni!! Och Strimmas klubba slogs vi om efter matchen!!🤣🤣🇱🇸
Lilla farbrorn vann men den försvann konstigt nog i en flytt tråkigt nog!!😎🤬🤣🤣🇱🇸
Lilla farbrorn vann men den försvann konstigt nog i en flytt tråkigt nog!!😎🤬🤣🤣🇱🇸
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Jag e me du nu!!! Väntar på skjuts hem me en grogg i näven!!🤣🤣😎🇱🇸
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hank: JAG VET!!!! FAAAN OXO blev tvungen att gå tebax o hämta löspluggen men tycker inte ölen e så speciellt stark=nödraket går o inmundiga men.... Hade velat ha lite mer kräm i dom nu e jag jävligt kräsen men va fan de duger åt farbrorn!!! NU JÄVLAR KÖR VI ÖVER DOM HÄR FISKARNA!!🤣🤣😎🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇱🇸
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Nu e Lilla farbrorn på gång igen i Fribourg!!! Hoppas att Frondell kan spela för de såg otäckt ut igår 😭😭 Men nu ska vi (hoppas jag) ge baggarna en bra o trevlig match!! Sitter med ett stort gäng av både svenska o norska fans o inmundigar öle!!!🤣🤣😎🇸🇪🇸🇪🇸🇪
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modano: Finns ju lite glädjeämnen i laget men dom måste ta sig i kragen ganska hårt iaf men canada imponerar inte direkt men dom har väl en växel till att ta till deras stjärnor e inte så mycket o surra om! Visst dom e ju bra men de fattas mycket från dom!! Ha de bäst vi som gillar storlek på spelare!!🤣😎🇱🇸🇸🇪🇸🇪
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Kom ju på en sak vi ska ju möta Norge imorgon vet inte om vi e hemmalag elr?? Men gubben har åtminstone två celler i kolan kvar tog med en vit o talltröjan kan ju bli lite rött på läktaren!! Men ska smyga in i den gula väggen kanske jag syns lite!! Flera här på puben har frågat vilket lag som jag har tröjan från vet ni vad jag sagt då? Jo ett av dom trevligaste lagen i SHL 🤣 o när jag förklarar på min dåliga fransk engelska att min kompis ska spela hockey här i Schweiz då vet dom redan vem de är så jävlar vilken koll en del har! De är roligt de!!😎🇱🇸🇱🇸🇸🇪🤣
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Sitter på en pub nära arenan o har käkat lite o fått mig nåra öle o ett par GT gick lös på 690kr för ölen o grillade mackan ung samma priser som hemma!!🤣🇱🇸😎🇸🇪🇸🇪 Glor på canada o Slovenien tycker verkligen inte att Canada e någe o skriva hem om!!😭
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vargen: Han är en mycket bra och sympatisk tränare tror att han kommer att lyfta fram rikemans laget!!😎😎
Föregående · 2 · Nästa