Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Nja så jävla dåligt spelar inte grabbsen men canada e svåra men ja tror på SWE iaf!!🤣🤣🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Men han har ju kontrakt med ÖIK men borde vara billig om man kan lösa med lån elr nån bra lösning tycker han e hyfsat bra men hade gärna sett dichow i full form för han e duktig som han spelade mot Canada va ju jävligt bra men han måste bli hel igen!! Nu laddar vi för en förnedring mot Canada!!😭😭🇸🇪🇸🇪
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Ja då har man bokat nåra biljetter till VM men fan va dom tar betalt en lax st o vet inte hur de går vilka matcher de blir än!! Flyget blev ju billigt iaf nu får man hoppas på att grabbsen sköter sig!!
Åker ner till slutspel oavsett!!🤣😎🇱🇸🇸🇪🇸🇪🇸🇪 Nu klipper vi Canada o tokchockar alla!!🤣🤣🇸🇪
Åker ner till slutspel oavsett!!🤣😎🇱🇸🇸🇪🇸🇪🇸🇪 Nu klipper vi Canada o tokchockar alla!!🤣🤣🇸🇪
+ 4
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Bad_Brett: Missförstå mig rätt har inget emot katter men man bör ha dom kära under kontroll bara mina åsikt!!😎🇱🇸
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Bad_Brett: Ursäkta men katter som hålls inomhus e okej o dom som går i koppel oxo men katter som får gå fritt utan halsband och skiter i sandlådor o i folks rabatter dom är fredlösa!! Kommer kattor in på min tomt så får dom problem med min hund elr så får dom ett stolpiller som de står Gyttorp på!! Har inget emot katter men man ska ha dom i koppel elr under uppsikt så står de i lagen! Kom ihåg de alla kattägare det är samma regler för oss hundägare!!😎
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Peja: Verkligen? I MoDo man får ju hoppas på att han tillför ngt till sitt nya lag då!!😎🇱🇸
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Ja trodde de va final när dom hade bucklan på isen!!🤣
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Blir väl bara denna match då för de här e väl finalen!!🤣🤣😎🇱🇸
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: AHA då förstår jag de va inte tobaken då utan de va han!! O ja jag har utskriven weed för min psoriasis artrit o den kan göra att man blir lite skojsig men man blir snäll o timid utan värk i lederna!!!🤣🤣😎🇱🇸
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Sakic: Även om dom ser ut o va tunna så kan dom nog stickas ganska skapligt ändå tror vi har ett skapligt gäng ändå som jag ser de kommer nog att bli jobbiga att möta om nu dom anammar Gaths ideer hur spelet ska se ut!! Både offensivt o defensivt han har nog en bra blick för de här!!🤣🤣😎🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: Nja så jävla gammal behöver man nog inte va!! Jag e ju under 70 o hade honom som idol när jag lirade hockey för han va ett geni i sitt spel förutom att inmundiga alkohol där va han tyvärr en expert sorgligt nog!!😭😭🇱🇸
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Rallarn: De hoppas vi på att så sker!! Men kan ingen täppa till truten på Wennerholm pga de han skriver om Timrå!! Han borde ha skrivförbud när man hatar ett lag som han gör med Timrå!! Någon borde prata med deras redaktion o påtala detta hat!!🤬🤬🤬🤬🤬
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Rip Kirby: Tror att han är en inte riktigt fulländad ersättning till Jonte men de kan inte fattas många berömda hår som många säger efter vad jag sett så är han en som vi troligtvis kommer att att glädja oss i framförallt i pp!!🤣🤣🤣🇱🇸🇱🇸
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Du slår verkligen in spiken på rätt ställe! Jag tror att alla i laget kommer att höja sig åtminstone två steg från förra säsongen iaf kanske mer för jag tror han kommer att krama ur mer ur dom som inte va så lyckade ifjol o gör dom inte de då får man ju nöta bänk!! Han Gath har stora krav på varje individ i de lag som han tränar!!😎🇱🇸🇱🇸
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee: En fråga till dig som brukar ha trevliga o sunda svar på de mesta vad tycker du om våra värvningar till Timrå som nubben gjort??? Du brukar ju veta vad du snackar om iaf!!🤣😎🇱🇸
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Men de kan kanske komma en back längre fram som jag förstått snacket från rådet o nubben på artistkontrakt??? Bara undrar annars så har vi förhoppningsvis ett bra hopsatt lag ändå jag som TIMRÅIT e nöjd över dessa värvningar o är väldigt nyfiken på vad Kivenmäki kommer att ställa till med tillsammans med jänkarna!!🤣🤣🇱🇸😎
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Oavsett hur vår nya coach syr ihop laget så tror jag att vi har ett ganska slagkraftigt gäng tycker jag o sen vet vi ju att vi har en riktig playmaker i Kivenmäki i både pp o att sätta upp fina lägen med sina pass!!! Jag känner faktiskt lite optimism än så länge och kommer de kanske en back till då jävlar!!!🤣🤣👍😎🇱🇸🇱🇸
Gillar ditt upplägg!!🤣
Gillar ditt upplägg!!🤣
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Men så e ja bakis oxo!!? Som ett stort rövhål i skallen just nu!! O tillråga på allt så va de en snorunge på 20 år som skulle prova att ge Lilla farbrorn stryk men de gick inte så bra de sa han kunde Karate men två riktiga örfilar fick honom på andra tankar o vinglade därifrån me svansen mellan benen medans han bad om ursäkt hela tiden!!!!😎😎🇱🇸
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Gör han verkligen de jag hoppas att han kommer till oss!!
Nu doftar de Guld i Boliden!! (Företaget grabben jobbar åt!!)🤣🤣😎🇱🇸
Nu doftar de Guld i Boliden!! (Företaget grabben jobbar åt!!)🤣🤣😎🇱🇸
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Okej han kanske e duktig bitvis men jag gillar verkligen inte hans attityd o Gnaget ska vara glada över att inte ha honom i laget finns många fler som är mkt bättre lagspelare o faan så mycket billigare han är överhypad enligt mig!!! En tönt!!😎🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
The great one: Nej då de har du inte men du tycker att han inte är så bra som jag har sett!! Men förlåt jag kanske missförstog du!!😎
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
The great one: Jaja döm ut honom från början han e kanske inte de du vill ha men han duger verkligen i mina ögon som en mkt duktig spelare!! Vad tror du att vi kan få för dom slantarna då?? Han e inte dyr va jag vet!!😎🇱🇸
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
The great one: Jorå de har han titta hur han placerar sig för att få läge att pass elr skjuta som han sällan gör men när han gör de då blir de oftast mål men han lever på sin fina skridskoåkning o passningsspel!!!🤣🇱🇸🇱🇸
+ 1
Föregående · 3 · Nästa