Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Alldeles rätt håller med du!! Jag pratar inte mycket finska men förstår väldigt mycket om dom inte pratar så fort!!🤣👍
+ 1
Rögle BK > Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Grattis till segern och troligtvis SM final!!!🤣🤣🇱🇸
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Zource: Vart e han som kallar oss horungar ikväll då?????🤣🤣🇱🇸
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Vargen: Rätt så!!!👍👍🥂🤣🇱🇸
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Röda dagar : Bajen har ju skapligt trevliga fans oxo men rötägg finns överallt!!🤣🤣🇱🇸
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Thors 22: Jag håller på Bajen tack vare att Nacka spelade där som va min stora idol när jag spelade fotboll!!🤣🤣🇱🇸
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Han har faan en bra blick för spelet o sina pass!! Jävlar va roligt de kan bli om vi får en sniper som kan skjuta direktskott!!🤣🤣😎😎🇱🇸🇱🇸
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay: De tror jag med för de jag sett av honom är Myyyycket bra kvalitet i hans behandling av pucken, blicken för spelet o sin egen placering av sig själv för att göra de bästa för sina lagkamrater!!!!! Jag gillar verkligen vad jag sett av honom!!!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸😎
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
k1m: Stäng igen limpsaxen o tänk på hur länge ni ska harva i träsket istället vi har ngt som ni inte har o de är vår plats i SHL ni kan bara drömma o käka lite psykedeliska svampar så kaaaanske ni hamnar i en dröm om att ni går upp men jag tror att den drömmen blir till rökelse!!!!!😎😎🇱🇸🤣
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: O nu blev man blockad i tre timmar i Nordkorea men de hade jag förtjänat ville provocera fram en reaktion på hur dom kan kalla oss i Timrå för horungar o dyl blåste topplockspackningen de lux! Men man bara småler lite extra ungefär som ngn provar att bråka på krogen (när man va ung) !!!!🤣🤣😎🇱🇸
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Faan va stingslig dom va i Nordkorea!! Dom gillar inte att man hoppas dom förlorar men dom har lov att kräkas o kalla Timrå för horungar o dyl blev raderad omgående!! Vi i boken o våra moderatorer e kanske för snälla med en del ohyfsade krumelurer som vill tjafsa o va dryga!! Till exempel Costanza, burkleffe e ju samma person som jag hoppas är blockerad för alltid han bara vill spy galla över Timrå men många andra är ju jättetrevliga som jag tycker iaf till exempel DUNDEE!!🤬🤬😎
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Nu ska vi glo på hur Mordor får stryk!!🤣🤣😎🇱🇸🇱🇸 Skål zebra!!🤣
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Håller verkligen med dig till 💯% NU SÄGER JAG EN SAK vi behöver inte BREDD utan SPETS utan de så kommer man att vända på året o gå i ide under hockey säsongen o vakna på sommaren!!! Och då hamnar vi i träsket med Mordor o dit vill inte jag iaf !!!🤬🤬😎🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Varför kollar inte nubben efter klassbackar i AHL till exempel de bara måste finnas pjäser som är billiga, stora o griniga och spelskickliga! De måste finnas där borta!!! Även om vi har en del just nu som e hyfsade men.........?!?!?
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
bar mofftak: Ska nog till vääääldigt mkt innan de blir en utv!!! Mycket sevärd match!!! Se o lär fystränare i Timrå! 🤣🤣😎🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 1
Föregående · 5 · Nästa