Historik
Föregående · 82 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Fråga knaskamilla, dubbel- och blindpostningarnas mästarinna!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Köp en åt din fru. Vi kan behöva någon som håller ordning på räddningskårens förehavanden.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Kan vi hoppas på 7 000? Det är bra många dagar kvar och fredag är en perfekt dag. Dock kanske några sparar inför slutspelet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RTS: Du menar alltså inte att du som Tikare inte ser att det är något som inte stämmer med Kentas upplägg? Ni peakar formen och är oslagbara under seriens första veckor, sedan rasar allt ihop med.
Flera av skadorna ni pratar om har förvärrats av att spelare tvingats spela småskadade, istället för att spelarna fått rehabilitering och återhämtat sig. Detta trots att Timrå ledat serien överlägset. Vilket vansinne.
Flera av skadorna ni pratar om har förvärrats av att spelare tvingats spela småskadade, istället för att spelarna fått rehabilitering och återhämtat sig. Detta trots att Timrå ledat serien överlägset. Vilket vansinne.
MoDo Hockey > Sv: Malmö-Modo 2007-02-26
Haha, det gick ut som en nyhet direkt. Jag längtar till 21.30 så jag också får se.
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=53264&a=769904&lid=senasteNytt_615482&lpos=rubrik_769904
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=53264&a=769904&lid=senasteNytt_615482&lpos=rubrik_769904
MoDo Hockey > Sv: Malmö-Modo 2007-02-26
hellge: För att kompensera att Leksands alltid är senare än de andra kanske?
MoDo Hockey > Sv: Malmö-Modo 2007-02-26
Gjorde inte Malmö mål under Svartvadets utvisning? Tyckte han just sa att Svarten fortfarande sitter på botbänken.
MoDo Hockey > Sv: Malmö-Modo 2007-02-26
Poffa: Inget kan vara sämre än den kvinnliga kommentatorn Dif hade. Ingen.
Prupp.
Prupp.
MoDo Hockey > Sv: Malmö-Modo 2007-02-26
NuMo: 11 minuter nu, dags för skott två i den här perioden kanske?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Hehe, nu briljerar kommentatorn fullständigt.
MoDo Hockey > Sv: Malmö-Modo 2007-02-26
Magnus: Dom övade mycket på just detta under Mårten Greens tid i laget. Han körde konståkning solo mellan perioderna ibland (en gång, men ändå).
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Ingen GB. Möjligtvis GB-glass när veckopengen betalts ut, men ingen interaktiv.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Kommentarer till inläggen i sin blogg, ska det vara och inget annat.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Själv gillar jag deras mycket konsekventa hållning.
"nu har vi även dragit igång en gästbok där det är fritt fram att yttra sig om vad som helst.
vi kommer inte radera kritik som många modorelaterade grupperingar verkar gilla.
här är det alltså fritt fram att framföra sina åsikter på det vis man själv tycker är bäst."
Själva har dom inte modererat bort ett enda inlägg i sin blogg. Sedan i förmiddags alltså. Ståndaktigt!
"nu har vi även dragit igång en gästbok där det är fritt fram att yttra sig om vad som helst.
vi kommer inte radera kritik som många modorelaterade grupperingar verkar gilla.
här är det alltså fritt fram att framföra sina åsikter på det vis man själv tycker är bäst."
Själva har dom inte modererat bort ett enda inlägg i sin blogg. Sedan i förmiddags alltså. Ståndaktigt!
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Ambroo: Jag är beredd att hålla med. Här har du äkta fall av MoDolider, alla tre. Skämmigt värre.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Troligen är det väl så det hela gick till också. Några grabbar gick ut och svingade en bägare. Några blev lite gladare än de andra, Aftonbladet blev gladast då man kunde förvanska något för att få sälja ett nummer eller två.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Intressant val av japanerna att välja en genomskinlig sarg. Högst förvirrande.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Timrå 24/2-07
hellge: Han var riktigt imponerad redan innan matchen, har dock inte pratat med honom efteråt. Men jag tror nog inte att han blev mindre imponerad med tanke på matchen och inramningen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Timrå 24/2-07
Paddan: På tal om biljetter, så såg jag att det inför fredagens match var 5 817 sålda. Med tanke på den härliga matchen igår borde man nog ha sålt bra många hundra till. Kan vi hoppas på att en fredagsmatch ska kunna locka upp mot 7 000, trots att motståndet är Mora?
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Timrå 24/2-07
Paddan: Själv fick jag min biljettbunt snabbt och nästan kusligt precist i min stora näve. Jansson är lika dominant som biljettutdelare som han var som back.
Timrå IK > Sv: Timrå IK 06/07
Jag gillar film, inte blockbusters, utan annorlunda film. En kanonfilm är "Den sista färden". En film som kanske mest är känd för att ett inavlat kolli spelar en speciell låt kallad "duellerande banjos" på svenska. Jag har nu inte hört den låten sedan jag sist besökte Timrå Islada då det melodistycket spelades i högtalaranläggningen. Därför blev jag lite glad när jag i eftermiddags, dan efter det att socialbidragen betalades ut, fick höra denna låt nynnas av ett stort gäng Timråsupporters på besök i Örnsköldsvik. Tack! Det värmde!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Timrå 24/2-07
Tack för att vi fick höra "Duellerande anjos" i afton, de har vi bara hört i Timrå förrut!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Timrå 24/2-07
Trevligt med en totalseger i afton, ja förutom fylleslaget då, där loosade vi stort. Men det finns väl en förklaring till det kan jag tänka...
Extra trevligt för farsgubben som för första gången besökte Swedbank, sämre premiärer kan man uppleva.
Skål vänner!
Extra trevligt för farsgubben som för första gången besökte Swedbank, sämre premiärer kan man uppleva.
Skål vänner!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Det är även 27 år sedan det verkligen gällde något. Både före och efter har det inte betytt ett skvatt, pärlor för svin, typ...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Herrskogskolans SO-lärares kompetensutvecklingssida?
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Petey21: Jaha, då är det väl ett evigt bumpaberrande att vänta framöver...
"Buu, nu händer det nått igen. Livsfarligt, död och pina att vänta. Lägg ner allt."
"Buu, nu händer det nått igen. Livsfarligt, död och pina att vänta. Lägg ner allt."
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Timrå 24/2-07
shinzawai och Salle: Förvisso, men dålig smak och taskiga ramsor leder inte till våldshandlingar. Däremot allmän munterhet och skratt (nu tänker jag inte på DNA-köret).
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Timrå 24/2-07
Salle: Det har väl sin förklaring i att hyndorna brukar sköta sig på läktaren, till skillnad från vissa andra norrlandslag.
Föregående · 82 · Nästa