Pettisbif: får inte han betala jävla massa skatt om han kommer hem nu?
Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Är det inte dags för de finska bottenlaget att låna ut spelare snart?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: precis sen kan man ju bli sparkad i khl för ett snedskär
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: dem skiter i oss i shl. Tänker bara på hur han ska bli så bra som möjligt till nästa säsong. Mkt tråkigt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken: Daniels flickvän spelar fotboll i Piteå så det kan ligga något i det
1 · Nästa