Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lomond: Montén näste man att se till att hv spelar allsvenskan nästa säsong, fint dä.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd - ALLSVENSK PREMIÄR: Brynäs - AIK
"Ta dom rätt upp och ner"
Forza Brynäs
Forza Brynäs
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Äntligen får man se hur Limpan vill spela precis som Pettis sa när vi värvade honom,
käre Pettis du är saknad!
Johannesson kommer vara ett stort utropstecken när vi summerar den enda säsong Brynäs spelar i Allsvenskan.
#10 Larsson helt jävla överlägsen, där har vi Brynäs dna förutom att han är Gotlänning
Det kommer bli en rolig höst/vinter/vår!
käre Pettis du är saknad!
Johannesson kommer vara ett stort utropstecken när vi summerar den enda säsong Brynäs spelar i Allsvenskan.
#10 Larsson helt jävla överlägsen, där har vi Brynäs dna förutom att han är Gotlänning
Det kommer bli en rolig höst/vinter/vår!
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har två tacobuffé biljetter till svarta mot vita i morgon det var tänkt att jag och grabben skulle gå men nu har vi dragit på oss influensa.
Är nån sugen på gratis mat så den som först svarar mig i tråden får biljetterna det är ju även 2 gratis sittplatser med.
Är nån sugen på gratis mat så den som först svarar mig i tråden får biljetterna det är ju även 2 gratis sittplatser med.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En uppmaning till er alla som vet hur man uppträder mot sina medmänniskor för sista gången så lärt er att när GOLFBOLLEN är med så SCROLLA så slipper ni läsa drygheterna.
MvH/En obstinat jävel
MvH/En obstinat jävel
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: härligt Mattias att höra, sköt om dig nu och lycka till på nyjobbet
+ 4
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Bratwursten : för helvete det är en FÖRENING ingen jävla ät ägg klubb(No pun intended)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Numret till fansens värvning är 123-350-0675 vi ska tillbaka.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
mattias - 74: den är du värd alla dagar i veckan Mattias nu spelar ni skiten ur ett skånelag så fixar vi det andra!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Jugge: jag är helt enig med dig men låt oss få gripa ett halvt halmstrå och låt Limpan spika igen och täppa igen truten på oss som slitit alla hårtester ur skallen under den här skitsäsongen för Limpan(även oss)!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Jugge: det är ju inte den här matchen som kan leda till kval utan det är ju hela säsongen som lett till kval.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tjurn : du är rolig du, är du en av alla medgångssupporter? Spy galla när det går emot, Tjurn det är nu du skall supporta laget i motgång det är då laget i vårat hjärta behöver oss! Forza Brynäs.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: är det flera av våra så kallade ledande spelare är lite småskadade men"måste"spela , Larsson?Rödda? Linus saknas nåt hemskt nån som vet status på han, är han med mot SkAIK?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: han är bra äcklig Torp den där grejen är så respektlös så 3 matcher är för billigt!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Hej Mattias jag har en biljett över till tisdagsmatchen Brynäs-Skellefte vill du följa med mig till Läkerolasken och se på lite riktig håkkybåkky?
Jag håller med bil.
Jag håller med bil.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kocken14 : grattis till 4 millar det trumfar nästan Brynäs vinst ikväll
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10062}: låt Limpan stå resterande matcher så fixar vi(laget)det här.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: nej nej nu är Limpan på g och vi har vänt till medvind så Forza Brynäs
+ 8
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Stefan R 63: som många andra har önskemål om att Manner skall coacha laget hårdare med de heta spelarna sen vill jag ha Håkansson i mål bara låt grabben stå och rida på framgången! Jag tror att det börjar luta åt rätt håll nu, det känns lite så.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Frölunda är ett botten lag det är sen gammalt!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: gå mot strömmen nu Brynäs och bryt en trend mot TIK låt det sluta med 5 raka , mitt hopp står till salvatore Larsson 4.00 x pengarna på Brynäs jag går all in!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Allting går fel väg inte lätt att vara Brynäs supporter .....
+ 1
Föregående · 6 · Nästa