Historik
Föregående · 4 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
NuMo: är så jävulskt less på att tänka hockey. Kan bara den här säsongen vara över, så att jag kan sova gott om nätterna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{7639}: Så sjukt enkelt, var aldrig ens nervös.
Alla älskar modo!
Alla älskar modo!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
modomille: där blev det spännande igen!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: två mål på två felaktiga utvisningar. Tydligen gynnsamt att klaga på domaren!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Confusius: oj vad garpen skämmer ut sig nu. Hörde inga klagomål på domarna mot löven.
+ 11
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Tarasov: Ingman ser ut att må bra. Eftersom att det va skallen så är han nog tillbaka nästa match.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren: FYFAN vad jag är taggat på final. När matchserien mellan löven och dif började så var jag stensäker på att jag ville möta dif i en potentiell final, men nu vettja fan. Lövens försvarspel är något modo verkligen hade kunnat utnyttja. Och när det finns så mycket rutin i dif tillsammans med ett gäng riktigt farliga juniorer så blir man faktiskt lite orolig.
Hursomhelst, MoDo är bäst i världen!
Hursomhelst, MoDo är bäst i världen!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Sigge: äsch. Inge flyt ikväll. Modo är bara bäst i världen!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: En tråd där Löven kan diskuteras utifrån MoDo-perspektiv
Confusius: fick inte så stråhle grina i live-tv igen. Tråkigt!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Mackan: nämndes lite tidigare på forumet också. Tror det gäller detta inlägg.
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Färdkost: hur lyckas berg ramla två gånger i rad framför mål?
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
gokar: Wennerholm har talat. Modo spelar i shl nästa säsong!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Så länge ingen motståndare medveten skjuter slagskott mot hans fötter så ska det nog gå finfint. peppar peppar.
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: älskar granen, även när han inte gör mål
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoseGonzales: Och nu börjas det. Personangrepp!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
snowden: skönt att aik också åker på 6 spelare på isen.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
SPOODI: jag ska på riktigt börja lyssna på denna kommentator under tiden jag försöker sova. Kommer somna inom 30 sekunder.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: asså beslutsångest NANTING i detta forum😂
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Chamez: säger det nog redan nu tyvärr. Modo har inget i semi att göra.
+ 5
Föregående · 4 · Nästa
