Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är nervös för ikväll, ska vara där på plats ... dom måste vara med ikväll från första sec
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alla målvakter kan ha en dålig dag, 2 perioder ok sen att allt rasade där i tredje ... det där vart nått otroligt nästa 2 utvisningar efter varandra plus mål på bägge rätt snabbt ... på torsdag vill jag ha ett helt annat lag ! Som är med 100% från att pucken släpps !!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Detta blir perfekt!!! Dom kommer ut starkare nästa match !! Dom vet vad som hände mot färjestad!! Dom Behöver minnas tillbaka lite...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Första matchen till plast laget ! Dom måste vinna på torsdag!!! Så jävla onödigt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan jävla Scott som ligger på pucken, så kommer en till 2 min snart ....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur det än går idag så ska jag kolla live på torsdag =) men vinst ska det blir 😀 tror på vårat lag 😀
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gör om tråd ! Växjö - Brynäs IF ikväll ju !!! Glömt att vi har en viktig match 😀
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Imorron börja Lekstuga i ShL =) vad tror ni ? Tar vi växjö? Blir nog tajta matcher.. men jag är där på torsdag o kollar =)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helt rätt 300 k för mycket.. vem kan lämna trots 1 år på kontrakt ??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu Källgren spikar igen =) Källgren VS Persson blir nog först match =) 😀
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har spelat riktigt bra mot dom , en skyllnad är att vi har ingen val , vi måste vinna !! 3 - 4 matcher till oss =)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lägg ner med skit prat !! 50/50 mot plast laget ! Kanske till med 30/70 om vi spelar som innan .. då har dom ingen chans
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs utan Rödin är inte brynäs !! Bänka Bäckström i PP vi hade bättre utan honom !
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Aha , dom är nog kvar i Gävle 😀 dom har nog glömt bort att dom har match ikväll..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Låt Bäckström vila så vinner vi detta =) 😀 hur många matcher gick vi med vinst utan han ?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Leder i bellows nu med flest P? Kul att brynäs haft tålamod med honom =) riktigt bra !
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilken match vi gör idag ! Källgren !! Och ni som tyckte nått annat före matchen, han bevisade idag att vi kan komma långt =)
+ 10
Föregående · 2 · Nästa


