Historik
Föregående · 3 · Nästa
Tre Kronor > Sv: Laguttagning OS 26 samt spekulartioner kring uppställningar
Såg ej matchen, jobbade... spelade Sverige dåligt idag eller vad dom så bra idag? Finland alltså?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag sa innan säsong började top 6 är vi minst , sen när allt började undrade jag precis som många andra, hur i helvete gick detta till ? Till att kämpa sig till plats 10? Från NR 1 innan ?! Men sakta men säkert börjar allt sitta på plats nu =) 11 matcher kvar sen börjar det roliga =)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nya målvakt? Brynäs överens med nhl meriterande målvakt?? Namn?? Nån som har plus o kan läsa?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bellows måste vara kvar ! Hans glädje vid mål oavsett vem som gör är guldvärt 😀
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hir går det för söderström där borta? Farma laget än ? Vad tror ni om chans för nästa säsong?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilken målvakt är det på tal om ? Nån som läst nått mer ? Inte den bästa match idag men 3p är alltid 3p =) sakta men säkert klättra vi upp i tabellen =)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Klubba går av 2 min =) bara för brynäs =) zebrorna älskar Brynäs
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enda spelare som är framför målvakten är rödin i pp om han inte med så är 0 spelare framför... dom bara åker runt o runt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Med våra målvakter kommer vi inte långt , eller laget nått fattas .... vi saknar fler som rödin i laget =)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur långt kontrakt har Alcén? Borde snart vara över för hans del hoppas jag
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad fan händer? Dom är inte med alls idag , helt dött på brynäs sida..Dags o byta kanal
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pinsamt att vi ligger under med 4 - 0 ... Vi är brynäs, det skall bara inte hända efter förra match som vi spelade! Man saknar bara ord hur dom spelar match till match och endå så kollar man alla matcher ....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Målvakten är inte med alls.. Dags för byte!! Och spela som förra match !!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sover brynäs spelare när dom kan åka från egen zon o göra mål ???
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade vi inte sämsta pp i Europa? Var nått sånt på aftonbladet eller nått typ 2-3 månader sen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen som kan ta ett skott? Åka runt mål ? Blir aldrig mål eller ??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När var det sist man såg Alcén göra en intervju? Eller visa upp sig o prata med laget ??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi hade alltid svårt för växjö ju , nu enkelt.. nu klättrar vi upp =)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dags att Alcén ser sig omkring och säga upp sig själva för detta ser inte ljust ut i år .. Lager ser ut på papper BRA men i verkligheten sån katastrof alltså !!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så dåligt med allt nu , ska vi spela kval? Har en känsla för det ikväll när jag ser matchen... Pinsamt dåligt ...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helt petad kopacka... är han så kass ? Såg inte sista matchen, men dif spelare är fan inte bättre eller??
Föregående · 3 · Nästa


