« Föregående · 2007007 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: Vi kan fan inte spela PP helt bedrövliga. 5 mot 5 är vi överlägsna. Men så fort vi får pp så går tempot ner och vi slarvar otroligt mycket och skapar lägen åt motståndarna.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
henkeiskogen: slarvigt. Synd när vi äger hela peroden. Stutsa inte riktigt med nu
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
snowden: tänkte på det jag med, o så drog han in magen då kameran svepte förbi...-;) AIK ser piggare ut i andra, vi får se upp med kontringarna
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
snowden: Tycker andra PP uppställningen ser mycket intressant ut, dom flyttar pucken snabbt och dom rör på bena med.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Trilske: att AIK gjorde 0-1 var ju perfekt då jag spelat över 5,5 mål i matchen! Nu öser ni på:)
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
hanzon: håller med luckner dock. När Modo ökar tempot hänger AIK inte med
+ 3
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: AIK är som yra höns nu, hoppas vi kan sätta någon till snart. Och där kom den! From.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: där har modo tur att from inte åker. Iof ganska högt upp. Fan va skönt med mål förser sådär ut
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
modomille: Mer som helhet, 4 skott på snart 10min + ett PP, man jobbar inte klart situationerna så man får riktig press, passningarna går lite för långsamt och därav får Modo heller inga vettiga skottlägen.
Men matchen är ung, Modo brukar trappa upp eftersom
Men matchen är ung, Modo brukar trappa upp eftersom
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Lite oroväckande att vi spelar fast oss varje gång motståndaren får lite synkad press. Borde kunna hitta lite enklare lösningar, speciellt i början av matcherna.
Men fin uppryckning. Känns dock onödigt att bjuda på 0-1.
Men fin uppryckning. Känns dock onödigt att bjuda på 0-1.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Gavelo: Tycker du överdriver nu, första bytena ja men inte uruselt efter det. Ta dig samman.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Steken84: Uruselt på många plan tyvärr!
Samma tendens i det 4 senaste matcherna!
Samma tendens i det 4 senaste matcherna!
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Gavelo: Hedberg hittills inte alls bra. Dålig skärpa i passningsspelet tycker jag.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: Modo tar ju inga skott heller, 1 skott på 6 minuter, allt under 15 skott på mål per period mot detta ytterst mediokra AIK är underkänt.
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: synd att vid flera tillfällen att vi inte haft någon som gått mot mål för retur
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Gavelo: HAHA Hellkvist, roligt att han bjuder till. Retro tröjorna är riktigt fina.
« Föregående · 2007007 · Nästa »
