« Föregående · 2010067 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
jonsson: Det tycker jag inte. Första en och en halv period mot Tingsryd var lysande. Jag tror inte jag sett en spelmässigt ojämnare match den här säsongen. En match där allt går in och vi inte får in pucken är ingen ordentlig svacka.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Gavelo: Vilken insats av domarna ikväll, lyckats tappa båda lagen och publiken. Helt sjukt.
Vi lyckas dock vara ännu sämre..
Vi lyckas dock vara ännu sämre..
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{8879}: Bik är nog nöjda med 4-0 ja 5-0 nu så Modos övertag är nog inte så konstigt
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
jonsson: Att gå från att dominera AS till att vara sämre än Timrå får nog kallas för svacka
+ 2
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{5647}:
Nonchalant av Norlinder som gör att vi tappar 3 man i anfallet och åker på kontringsmål.
Han måste rycka upp sig, han kommer aldrig med i jvm skulle jag tro.
Nonchalant av Norlinder som gör att vi tappar 3 man i anfallet och åker på kontringsmål.
Han måste rycka upp sig, han kommer aldrig med i jvm skulle jag tro.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
jonsson: ja nu känner man igen modo. Haha å där slår det bort klubban å okonsekvent.
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{5647}:
Sunna ju tydligt hur han kastar sig. Ingen som försöker stå på benen ramlar sådär.
Sunna ju tydligt hur han kastar sig. Ingen som försöker stå på benen ramlar sådär.
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
jonsson: Som någon tidigare skrev så måste Modo lära sig att anpassa sig efter domarnivån, det är det eller storstryk, just nu går dom i fällan gång på gång.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{5647}: konstigt att bikarrn inte åker ut i tekningen den nivån ju. Två felaktiga.Väldigt konstig nivå. Skulle va kul om de kunde ha samma niv varje match
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{5647}: domarna är lika bra som vårt spel idag (även om vi spelat upp oss i 2:a) tråkigt att de vill vara i centrum och blåsa sönder en match så här
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Gavelo: Skojar domarna? Lilla Enström brottar enkelt ned en femton kilo tyngre kille som faller som en fura...
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
jonsson:
Handskar upp i ansiktet på karla efter avblåsning och vräker omkull honom utan att han gör nått. Men den släpper vi, vi blåste ju sönder första så vore ju onödigt att hålla samma nivå hela matchen.
Handskar upp i ansiktet på karla efter avblåsning och vräker omkull honom utan att han gör nått. Men den släpper vi, vi blåste ju sönder första så vore ju onödigt att hålla samma nivå hela matchen.
+ 3
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{8384}: haha gillar att man åker ut när motståndarr åker in i klubban men slag i ansiktet är okej
Haha skall vi bli nollade igen?
Haha skall vi bli nollade igen?
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
jonsson: ja går de in med denna inställning mot löven och speciellt timrå blir jag sjukt besviken...
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
det inte ofta våra backar överraskar med ett direktskott från blå, oftast måste det fipplas med pucken eller spelas i sidled
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
modoitmagnus: Vad hjälper det?
Vaska om i formationerna, byta till en sämre målvakt osv.
Modo är rejält mycket sämre som hockeylag idag, dessutom spelar Bik hockey, Modo verkar mest nöjda över att få vara på plats
Vaska om i formationerna, byta till en sämre målvakt osv.
Modo är rejält mycket sämre som hockeylag idag, dessutom spelar Bik hockey, Modo verkar mest nöjda över att få vara på plats
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Foppatofflan: Jag tycker det känns som flera spelare är ur form t.e.x Hedberg, Björklund, Olofsson bara för att nämna några.
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
modoitmagnus: 63% i räddningsprocent är ett stort skämt också. Något måste han rädda.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Gavelo: varför tar man inte timeout och byter målvakt samt vaskar om mer..faan vakna Modo
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Hur är det möjligt att göra en sån här plattmatch mot ett topplag?
+ 2
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
NuMo:
Visst i teorin är det nog lätt, i praktiken omöjligt eftersom det är så stora skillnader. Tycker synd om spelarna som inte kan ha det lätt att veta.
Nu i andra karla trippar sedan enström fasthållen och nedriven. Hade blåst för det i första.
Visst i teorin är det nog lätt, i praktiken omöjligt eftersom det är så stora skillnader. Tycker synd om spelarna som inte kan ha det lätt att veta.
Nu i andra karla trippar sedan enström fasthållen och nedriven. Hade blåst för det i första.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Heyerdal
Trodde Modo skulle komma ut och iaf rädda hedern på klubbmärket men ett mycket bättre lag satte stopp för det direkt haha herregud
Trodde Modo skulle komma ut och iaf rädda hedern på klubbmärket men ett mycket bättre lag satte stopp för det direkt haha herregud
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
hockey_21: haha skämt till utvisning ju. Mest skrattretande nu. Men sedan att vi släpper in så lätt är ju spännande med. Modo är inte med idag. Iof svårt när man spela halva matchen i bp
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Heyerdal: ska det bli tvåsiffrigt?
Rätt åt modo. Jävla glidargäng senaste 10 matcherna. Ta ned oss på jorden så det stänker om det.
Rätt åt modo. Jävla glidargäng senaste 10 matcherna. Ta ned oss på jorden så det stänker om det.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Rytter: Man måste nog lära sig att anpassa sig till domarens nivå ändå. Alternativet är att få storstryk.
+ 2
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Nucky:
Generellt är jag nöjd med 50+ poäng efter halva serien. Tycker vi satt oss i en bra position inför andra halvan av serien. Sen är det upp till Hellkvist att topp laget inför avslutningen.
Generellt är jag nöjd med 50+ poäng efter halva serien. Tycker vi satt oss i en bra position inför andra halvan av serien. Sen är det upp till Hellkvist att topp laget inför avslutningen.
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{8384}: Den där utvisning var ju bara sjukt konstig?? Bikspelarn åker in i Björka direkt på teket...
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Eller: Men va fan det var ju bikaren som tog kontakt, jävla filmningar
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Nucky: funderar bara för börja bli lite många dåliga perioder nu. Men kanske bara jag som tycker det^^ laget skiftar så jävulskt.
Haha nivån är skrattretande
Haha nivån är skrattretande
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Confusius:
Utvisningarna åt båda håll har varit märkliga och löjliga. Så du kan inte se matchen om du inte tycker att domarna varit svaga. Nej är det denna nivå man vill ha så kommer svensk hockey gräva sin egen grav. Hellre att man blåser för sällan eller på varje liten tveksam situation. Men det mest irriterande är skillnaden i nivå mellan matcher, jämför denna med Almtuna matchen t.ex.
Att sedan bik varit bättre och nyttjat sina lägen bättre och haft studsar med sig är en annan diskussion.
Utvisningarna åt båda håll har varit märkliga och löjliga. Så du kan inte se matchen om du inte tycker att domarna varit svaga. Nej är det denna nivå man vill ha så kommer svensk hockey gräva sin egen grav. Hellre att man blåser för sällan eller på varje liten tveksam situation. Men det mest irriterande är skillnaden i nivå mellan matcher, jämför denna med Almtuna matchen t.ex.
Att sedan bik varit bättre och nyttjat sina lägen bättre och haft studsar med sig är en annan diskussion.
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Confusius: Tror snarare att vi blir avklädda av bättre lag, jaga som tokar funkar bra tills man möter nån som kan slå två passningar i rad.
+ 1
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{7639}: OCH vårt boxplay! Det såg stabilare ut ett tag, men nu har vi börjat jaga igen.
« Föregående · 2010067 · Nästa »