« Föregående · 2194333 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Smurfen: Jag tror Svenningsson kommer vara grym för er dom kommande åren om han får rätt omgivning. Men Tex skulle jag vara vara mer orolig för om jag var modoit. Förhoppningsvis får ni in en bra första spade under sommarn.
+ 1
Sv: Silly season
Heyerdal: Dom presenteras i nästa sändning om en vecka kanske? Och bara dom dessutom ;-)
+ 1
Sv: Silly season
Smurfen:
Peters har en vecka på sig att bryta kontraktet, hade han gjort det borde det kommit ut.
Peters har en vecka på sig att bryta kontraktet, hade han gjort det borde det kommit ut.
Sv: Silly season
{9315}: Tror mycket på Tex. Han gör sig stor i målet, är aggressiv mot skytten och har väldigt bra teknik.
+ 2
Sv: Silly season
Rytter: jag tror tex kan bli en smygbra värvning, han var bra när han var i pantern och jobbade med eriksson tidigare enligt hemsidan och karlins lag brukar vara täta defensivt, tror det kommer hjälpa honom. försiktigt positiv, tror inte det är en klockren värvning och det är inte hinkens värvning men kan bli bra ändå
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Har du förvrängt den själv eller är den så ful på riktigt?
Sv: Silly season
Smurfen:
Gissar det, antar att man plockar in en ung lovande målvakt för att ha under serien och sedan förstärker man i slutet på året genom att ta in någon med rutin eller köra en namngiven trea.
Känns som klubbarna i HA inte riktigt har ekonomin att ha två toppmålvakter som t.ex Peters och Tex, kolla löven och timrå, de har en given och dyr etta och en betydligt billigare och sämre backup.
Gissar det, antar att man plockar in en ung lovande målvakt för att ha under serien och sedan förstärker man i slutet på året genom att ta in någon med rutin eller köra en namngiven trea.
Känns som klubbarna i HA inte riktigt har ekonomin att ha två toppmålvakter som t.ex Peters och Tex, kolla löven och timrå, de har en given och dyr etta och en betydligt billigare och sämre backup.
Sv: Silly season
dempa: börjar lugnt och metodiskt, sätter grunden, så smäller det sen. kan inte bygga taket först :)
+ 1
Sv: Silly season
Rytter: riktigt synd, hoppades verkligen på peters.
så tex och svenningsson, är det allt? inget jag känner jag poppar skumpan för trots att det är fredag och solen skiner..
så tex och svenningsson, är det allt? inget jag känner jag poppar skumpan för trots att det är fredag och solen skiner..
+ 2
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
KarateKing700: Jag har svårt att tro att en en sådan spelare (läs kulturbärare) skulle presenteras för en ny klubb så pass tätt inpå.
Sv: Silly season
{9315}: modohockey.se funkar inte för mig nu.. någon annan?
använd länken nedan för att komma till livesändningen
använd länken nedan för att komma till livesändningen
Sv: Silly season
{9315}: hittade länken, så vi får se om det är ett kortföretag som presenteras om 11 minuter :)
+ 2
Sv: Silly season
Bad_Brett: det var nåt fotbollslag här i svierge för några år sen som kallade till presskonferens, supportrarna trodde att nu kommer det en toppspelare. visade sig vara ett nytt samarbete med mastercard :)
+ 4
Sv: Silly season
Hinken: "Det är fortfarande spelare som spelar så vi kan inte presentera än"
Vilka spela klart nyss? Svar: Luleå
Hmmmmmmm.......
Vilka spela klart nyss? Svar: Luleå
Hmmmmmmm.......
+ 2
Sv: Silly season
{9315}: Gissar att de trollar mig på grund av mitt inlägg igår om för få MoDo Channel-uppdateringar och att det rör sig om en ny Take Away-meny från restaurang Victory. ☺
+ 3
Sv: Silly season
S-vikaren:
Gustafsson och Gunnarsson tycker jag är intressanta och starka värvningar, skulle inte tackat nej till någon av dem. Svensson som de redan har värvat är ju också riktigt vass.
Immo och Lavoie där tror jag vi kan hitta bättre spelare, Immo var väldigt svag i slutspelet och speciellt i de tuffa matcherna mot Löven. Lavoie är skicklig men ingen jag vill se i vårt lag. Immo skulle jag väl kunna tänka mig men då som ytter i andra max.
Gustafsson och Gunnarsson tycker jag är intressanta och starka värvningar, skulle inte tackat nej till någon av dem. Svensson som de redan har värvat är ju också riktigt vass.
Immo och Lavoie där tror jag vi kan hitta bättre spelare, Immo var väldigt svag i slutspelet och speciellt i de tuffa matcherna mot Löven. Lavoie är skicklig men ingen jag vill se i vårt lag. Immo skulle jag väl kunna tänka mig men då som ytter i andra max.
Sv: Silly season
S-vikaren: Immo och lavoie ger jag inte jättemycket för. Men Daniel Gunnarsson och Anton Svensson är riktig bra värvningar.
+ 3
Sv: Silly season
Sven Tuta: Kolla på appen flightradar, tre B-52:or befinner sig över Island nu med destination Ö-vik.
Kommer smälla rejält om någon timma, så ta skydd!!!
Kommer smälla rejält om någon timma, så ta skydd!!!
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: Västerås ser ut att kunna bli riktigt starka, om man får tro på vad som skall in i laget. Immo, Lavoie, Johan Gustafsson och man har redan värvat Gunnarsson på backen.
Sv: Silly season
Tarasov. Det låter ju kanon. En sån snubbe Swishar jag gärna lite pengar på. Hinken får döpa om honom till Tambelini så kan vi nog får loss lite swishpengar även från Costanza.. :-)
+ 2
Sv: Silly season
dempa: En snubbe som den här kan jag tänka mig som överraskning. Center, 70 poäng på 47 matcher i ECHL förra säsongen:
www.eliteprospects.com/player/118549/tyler-sheehy
www.eliteprospects.com/player/118549/tyler-sheehy
+ 4
Sv: Silly season
Blake: Nej, Grumman B-2, B-1 är väl pensionerad numera, eller tänkte du på barnprogrammet😂
Sv: Silly season
{8879}: Måste ju vara namnen som nämnts tidigare eller förlängning med Peters...eller andretränare eller nåt annat.
MoDo väntar alltså till en löningsdag...vill de att vi tokswishar efter middagsvinet?
MoDo väntar alltså till en löningsdag...vill de att vi tokswishar efter middagsvinet?
+ 2
« Föregående · 2194333 · Nästa »

