« Föregående · 2549122 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Samtidigt känner jag, vi behöver inte kriga för att nå nålsögat, nu har vi en säsong på oss att , i värsta fall, vara bäst preparerade för ett negativt kval. Men tror vi är för bra för att vara under sista strecket
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TickledDonkey: Hade du hört om spelarna som blev klar? Tex Ranta samt letten? :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox:
Lite orolig inför 23/24. Tycker att vi gjort det vi kan i nuläget. Min förhoppning är att en 6-7 av spelarna kan lyfta sig.
Lite orolig inför 23/24. Tycker att vi gjort det vi kan i nuläget. Min förhoppning är att en 6-7 av spelarna kan lyfta sig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Haha, tack för omtanken, näe , bor i Götaland(var mera ett dåligt försök till skämt), ska dock nämna att jag har på mej en svart, fin T-shirt med Örnsköldsviks Innebandy-tryck , inköpt av dej, en sen kväll när vi 'gjorde stan'
Den har tvättas minst 50 gånger, så Örnsköldsvik har kvalitet minsann
Den har tvättas minst 50 gånger, så Örnsköldsvik har kvalitet minsann
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Shit vilken puls jag fick i nån sekund när jag läste ditt inlägg , hann tänka att : är det din villa som brinner just nu här i Ö-vik
Men kom snabbt på att du är nog inte Ö-viks bo
Men kom snabbt på att du är nog inte Ö-viks bo
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Moberg: åsså brann min kåk ner, tack för tipset :( , men korven var god
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox: eldningsförbudet gäller inte på egen trädgård osv så kör hårt ni som kan! 😅
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ganska säker på att jag haft MoDo som etta de senaste två åren. Den här gången trodde jag verkligen stenhårt på det också.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Det va vårt år.
Känner ännu sinnesfrid och blir jag det minsta orolig så kollar jag 7:e matchen igen. Då blir allt bra igen. -Trots förhållandevis hög ålder, men ändå ingen ålder på en häst, så känns matchen spännande. Jävligt konstigt för jag vet ju hur det går men MoDo berör alltid.
Ingen riktig koll på hur vi ser ut just nu men tänker att det blir ett bra år i år också. Efter midsommar ska jag börja oroa mig över att vi inte har en målis men den här veckan ligger jag lågt.
Glad midsommar, tänk på att det är eldningsförbud även efter några bärs!
Känner ännu sinnesfrid och blir jag det minsta orolig så kollar jag 7:e matchen igen. Då blir allt bra igen. -Trots förhållandevis hög ålder, men ändå ingen ålder på en häst, så känns matchen spännande. Jävligt konstigt för jag vet ju hur det går men MoDo berör alltid.
Ingen riktig koll på hur vi ser ut just nu men tänker att det blir ett bra år i år också. Efter midsommar ska jag börja oroa mig över att vi inte har en målis men den här veckan ligger jag lågt.
Glad midsommar, tänk på att det är eldningsförbud även efter några bärs!
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Samma, är väl 14% i min träffsäkerhet men spelar ingen roll när man vinner jackpotten!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ska nog dra ut en lista på vad alla MoDo-iter tippade om MoDo här... Jag vet att jag tippade oss som etta.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Tydligt att det finns olika tolkningar av supporterskap🙂
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TickledDonkey:
Trodde på laget MoDo från dag 1 i allsvenskan 😅
Trodde på laget MoDo från dag 1 i allsvenskan 😅
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TickledDonkey: Du som annars brukar ha insikt i nyförvärv, har du hört något av dina kontakter?
Främst målvakt borde väl ligga närmast..
Främst målvakt borde väl ligga närmast..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sitter här och tänker på alla inlägg under säsongen i detta forum då folk har spytt galla över MoDos spel/insatser/inställning osv. Nu är vi i SHL. Tänk vad otippat😉
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Det går över,
Dom befinner sig i ett väldigt känsligt läge nu.
Dom är väldigt bitter nu när verkligheten har kommit i kapp dem.
Så man får inte peka på brister hos dem nu.
Men det kommer bra dagar för dom med,
Bara inte Löven sabbar det för dem?
Det går över,
Dom befinner sig i ett väldigt känsligt läge nu.
Dom är väldigt bitter nu när verkligheten har kommit i kapp dem.
Så man får inte peka på brister hos dem nu.
Men det kommer bra dagar för dom med,
Bara inte Löven sabbar det för dem?
+ 2
Sv: Silly season
MoDo vill inte kvala så de kommer köpa sig en tiondeplats. Hoppas att Foppa öppnar Plånkan nu. Tycker att den där miljarden han har på kontot kan börja röra på sig. Hinken & Widebro behöver ju lite flis..
Sv: Silly season
{9287}: Du är klok. MoDo kommer inte att sumpa detta läge utan kommer att fylla på för att säkra upp år 1.
Sv: Silly season
SKiLMY: tror inte det handlar om övertro på spelarna. Tror mycket det handlar om att ni har rätt många på kontrakt, och det kostar en hel del för att bryta, sen att fylla på.
Lär nog dyka upp mer spelare under säsongen med beroende på hur det går och vart ni ligger..
Sent grattis till shl, har varit utomlands;)
Lär nog dyka upp mer spelare under säsongen med beroende på hur det går och vart ni ligger..
Sent grattis till shl, har varit utomlands;)
+ 7
Sv: Silly season
SKiLMY: MoDo ska inte ha nån övertro. Då måste dessa spelare dra. Tycker ändå att MoDo varit kloka och tagit in spelare som har högre potential redan i HA. Brickley och Södergran har lirat AHL som exempel. Walli vill lira högre och får nog både lön och en plats där.
Sv: Silly season
Costanza: nu har vi ju ett bättre lag än när vi mötte Skellefteå i försäsongen i fjol, men det var ju en överlägsen match av gubbarna med 6 fingrar. Nu är det ju visserligen inte de vi ska slåss mot, men lite orolig är jag att man har en övertro till våra hockeyallsvenska spelare.
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: Ny kille i MoDo J20. Verkar som att det bara blir två nyförvärv dit i år igen, hade hoppats på fler, annars ser det tyvärr lite svagt ut.
+ 1
Sv: Silly season
snowden: Tycker MoDo ser bra ut. Börjar bli lite väl taggad även om motståndarfans tycker att vi är skit. Draken lyfter i motvind. Stark galen talangfull grupp som kommer kämpa för varje 3p.
+ 2
Sv: Silly season
Costanza: Är detta något uppdaterat tips? Gissar att W sågar MoDo vilket bådar gott. (Har inte plus) www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/y6yWv2/silly-season-betyg-i-shl-sa-bra-har-alla-14-klubbar-varvat
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10322}: PikkaBömb. Han var galen. Kanske svårt att se Bernie släppa loss så där men vem vet. MoDo måste ju göra SHL roligt igen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Bernhardt skjuter bra, men Pikkarambo sköt.. Bra :D
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: MoDo kommer att vara bra i SHL. Bara att kolla på alla halvfigurer i andra lag.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Hehe, jag hade så lite koll på den tiden så, det är därför jag menar att jag aldrig sett MoDo i SHL!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Jag älskar Vela! Det där är hockey! Ren glädje. Han köttade upp MoDo till SHL. Hoppas han blir kvar, men inser att det är för trångt. Kultspelare hursomhelst!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det där var en av slutspelets mest underbara sekvenser! Först en rejäl propp, sedan kommer Lill-Challe och ska ge igen och åker på en ännu större propp haha!!!
Det var lugnt från det hållet efter det!
Det var lugnt från det hållet efter det!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Självklart. Hoppas dock att Kung Vela käkat nåt konstigt i sommar och blir ännu mer galen än sist.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Vad tror du George, ska vi inte försöka värva in Crazy Joe Devola? Känns som att vi skulle behöva en psykopat uppe på topp!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Vi kör lite SHL och Kult-hockey vad gäller MoDo. Måste börja med PikkaRambo. Den störste:
www.youtube.com/watch?v=T9TZ_2VPFFU
www.youtube.com/watch?v=T9TZ_2VPFFU
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Borde inte Brynäs årsmöten bli en årligt återkommande dokusåpa snart? Kaos-möten verkar ju vara vardagsmat där numera.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Exakt, tack! Ja det var faktiskt en genuin fråga, ser nu att kanske kunde uppfattas som hån! Svarade på inlägget om att Rödluvan skulle få se MoDo i SHL för första gången.
« Föregående · 2549122 · Nästa »
