« Föregående · 2549701 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
{7043}: nej men Micke rosell nämnde ju en 💣. Men vad vet jag, han kanske är grym. Är nog mest hans storlek jag är orolig för.
Sv: Silly season
modomille: Kanske för att han KANSKE fått i sig en och annan gammeldansk ihop med några andra spelare.
svenska.yle.fi/a/7-10026313
svenska.yle.fi/a/7-10026313
Sv: Silly season
SKiLMY: spelade 52 matcher i finska ligan och hade i princip bäst stats av samtliga målvakter. Blir en toppmålvakt i shl.
+ 3
Sv: Silly season
{9233}: skulle man verkligen kalla det en bomb? Visst en bra målvakt säkert. Men en 💣? Nja
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: För ordningens skull, ett bra dryckestips till sillen för den som inte/vill kan dricka rusdrycker.
+ 1
Sv: Silly season
Klingan: Lassi är en kultmålis också. Galet bra kille. Bäst i Finland funkar hos MoDo. Bara han tar med sig Heppo!
+ 1
Sv: Silly season
Klingan: Då var gammeldansk ingen hint då. Borde man kanske ha förstått. Men Lehtinen blir bra med!
+ 1
Sv: Silly season
Bad_Brett: Nu måste det hända nåt annars så lägger jag nacken på huggkubben. Faaan, öppna Plånkan nu Hinken!
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
TickledDonkey: Jag smälter in. Nä, Lövarna verkar inte vilja snacka hockey längre. Så jävla bra var väl inte MoDo?
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: Som en i gänget där alltså😉
Apropå Umeå så har jag inte sett en Löven-logga här sedan vi gick upp typ tror jag. Sammanträffande?🤔
Apropå Umeå så har jag inte sett en Löven-logga här sedan vi gick upp typ tror jag. Sammanträffande?🤔
+ 7
Sv: Silly season
{10015}: Nä, det borde hända nåt. Annars går jag ut på stan i Umeå och är dyngdryg.
Sv: Silly season
Brander: Jo förmodligen blir det nåt idag, men snopet om det inte skulle bli nåt😂
+ 2
Sv: Silly season
Brander: Finns ju en midsommardag också. Det ska vi inte glömma.
Tror inte en agent håller på så där utan underlag.
Tror inte en agent håller på så där utan underlag.
+ 2
Sv: Silly season
Brander: Gammeldansken får gärna bli Öviksbo. Snart rullar mitt huvud om detta inte går i lås. Tar detta för laget ändå ;-)
Sv: Silly season
hompa90: Tror inte de firar midsommar tillsammans. Däremot vet jag att Victor Berglunds fam och Sandinarna har någon slags tradition att fira i Näske där Berglund är ifrån. Rasmus flickvän är dessutom härifrån.
+ 2
Sv: Silly season
Brander: Blir säkert en videohälsning med Hinken och Patrick Sandin från ulvön typ där dom sitter och njuter. Skulle inte förvåna mig :)
+ 3
Sv: Silly season
+ 2
Sv: Silly season
Smurfen: Du borde hålla i kanalen! MoDoiter vill ha underhållning! In med StorDansken! Gör George glad!
Sv: Silly season
Costanza: Å med Karlin kör smågrodorna i bakgrunden med en midsommar krans på huvudet
som firar årets 💣 !!
Vilken MoDo channel det hade blivit !!
som firar årets 💣 !!
Vilken MoDo channel det hade blivit !!
+ 4
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
JoJo2613: Tycker att det låter bra! Laget tycker jag ser bra ut redan nu, men Norlinder får gärna skynda sig hem så att vi kan bli 10:a.
+ 1
Sv: Silly season
{10322}: Som sagt. MoDo snålar sällan på målvaktssidan. Därför jag trodde att de gett 375 i månaden till Olki. Hoppas nu att det blir StorDansken. Det är som sagt den viktigaste rekryteringen tillsammans med Ruohomaa. Spännande dag. Sheary skulle ju vara extremt välkommen också. Gör inte George besviken nu. Livet går ändå vidare. Vi är tillbaka i SHL!
+ 2
Sv: Silly season
Esox: Det är ju Kim Staal och Peter Hirsch som ska göra bejublad comeback, därav Gammel Dansk.
+ 4
Sv: Silly season
+ 3
Sv: Silly season
Vilken jävla midsommar vi MoDoiter skulle få om dom presenterar både Sheary och Andersen imorgon. Ojojoj!
+ 3
« Föregående · 2549701 · Nästa »




