« Föregående · 2549764 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Frontschwein: Lassi har 3 grymma säsonger i finland, vunnit guld och ligans bästa målvakt.
+ 5
Sv: Silly season
Vi värvar finska ligans bästa målvakt de senaste åren och folk är skeptiska. Vad förväntar ni er? Jonathan Quick/Ullmark/Markström?
+ 14
Sv: Silly season
Bössa 68: Ja jag har inte dömt ut honom någonstans?!
Sett lite highlights nu! Ser ut att vara väldigt bra på skridskorna, otroligt rörlig i sidled. Samtidigt som han håller ihop grejerna när han förflyttar sig, bra på att hålla upp överkroppen och inte falla pladask!
Sett lite highlights nu! Ser ut att vara väldigt bra på skridskorna, otroligt rörlig i sidled. Samtidigt som han håller ihop grejerna när han förflyttar sig, bra på att hålla upp överkroppen och inte falla pladask!
Sv: Silly season
Frontschwein:
Om man får säga så här:
Ingen har nog inte räknat med att du skulle vara positiv till den här värvningen. 😁
Trevlig Midsommar på dig i alla fall! 🍺😎
Om man får säga så här:
Ingen har nog inte räknat med att du skulle vara positiv till den här värvningen. 😁
Trevlig Midsommar på dig i alla fall! 🍺😎
+ 3
Sv: Silly season
Bössa 68: däremot tycker jag Eriksson Ek känns som en bänknötare om nu denna finne är tänkt som första spade. Då hade jag hellre sett en mer rutinerad äldre som backup.
Men men. Får hoppas att staben har koll på läget.
Gick ju käpprätt åt fanders med Reideborn/bjurö. Två för den tiden unga och "lovande" .
Reideborn blev väl hyfsad senare. Idiotiskt chansning just det året när alla såg men ingen agerade.
Hoppas verkligen jag har fel.
Å andra sidan kanske svårt att få en rutinerad att tänka sig en undanskymd roll.
Men men. Får hoppas att staben har koll på läget.
Gick ju käpprätt åt fanders med Reideborn/bjurö. Två för den tiden unga och "lovande" .
Reideborn blev väl hyfsad senare. Idiotiskt chansning just det året när alla såg men ingen agerade.
Hoppas verkligen jag har fel.
Å andra sidan kanske svårt att få en rutinerad att tänka sig en undanskymd roll.
+ 3
Sv: Silly season
Confusius: tror snarare tvärs emot än dig: killen är ung ,har bra stats å påminner som fan krizan i målområdet! Låt zacke slipa lite på han så har vi vår matchvinnare!!
+ 2
Sv: Silly season
Känns vågat som fan att gå in som nykomling i SHL med två 24-åringar i kassen!!
Går ju dock inte att komma ifrån att killen har fina siffror senaste säsongerna!
Dock håller väl nedre halvan av Liiga Hockeyallsvenska klass!
Ja vi får hoppas att grabben står på huvudet, och att Zacke gör ett bra jobb! Ingen kommer ihåg en fegis! ;)
Visar väl samtidigt hur extremt svårt det är som nykomling att få in etablerade spelare, det här var kanske det bästa vi kunde få med förutsättningarna?!
Går ju dock inte att komma ifrån att killen har fina siffror senaste säsongerna!
Dock håller väl nedre halvan av Liiga Hockeyallsvenska klass!
Ja vi får hoppas att grabben står på huvudet, och att Zacke gör ett bra jobb! Ingen kommer ihåg en fegis! ;)
Visar väl samtidigt hur extremt svårt det är som nykomling att få in etablerade spelare, det här var kanske det bästa vi kunde få med förutsättningarna?!
Sv: Silly season
Silly: 11 min före här på hs är det iaf.Var egentligen inte frågan,någon skrev att höken var före därav min komm.
Sv: Silly season
Bössa 68:
Fan då fick MadHawk avslöja värvningen i alla fall då.
Jag skulle inte Jinxa att vi hade täta skott!
Fan då fick MadHawk avslöja värvningen i alla fall då.
Jag skulle inte Jinxa att vi hade täta skott!
Sv: Silly season
Billy Öhman: Lassi Lehtinen klar för oss! www.expressen.se/sport/hockey/shl/lassi-lehtinen-forstarker-modo-i-shl-aterkomsten/
+ 7
Sv: Silly season
Nucky:
Jag tror att det kommer att presenteras något i morgon.
Dom har nog träffats i dag på f.m och skrivit.
Sandin och Gradin skulle nog bara fira midsommar ihop, Där av tipset av Rosell. Så att han är på bra humör när han skall skriva!
Hinken gillar väl den snapsen?
Sedan sänder dom i morgon!
Jag tror att det kommer att presenteras något i morgon.
Dom har nog träffats i dag på f.m och skrivit.
Sandin och Gradin skulle nog bara fira midsommar ihop, Där av tipset av Rosell. Så att han är på bra humör när han skall skriva!
Hinken gillar väl den snapsen?
Sedan sänder dom i morgon!
+ 1
Sv: Silly season
Bössa 68: När Rosell skriver har det alltid substans. Han tjänar noll på att gå ut med osanning speciellt med tanke på vilken roll han själv har.
+ 4
Sv: Silly season
modomille:
Med tanke på vad man har pratat om att man vill ha in en riktig spets som 3: e länk.
Och att en del här säger att man tittar på riktigt stora namn?
Med tanke på vad man har pratat om att man vill ha in en riktig spets som 3: e länk.
Och att en del här säger att man tittar på riktigt stora namn?
Sv: Silly season
S-vikaren: Kanske inte helt osannolikt med kopplingen! Men vad får dig att tro att han bryter med Rögle?
+ 1
Sv: Silly season
S-vikaren: Sandin hade varit en bra värvning men om han blir sista forwarden in så känns det lite svagt tycker jag.
+ 1
Sv: Silly season
Bössa 68: Det är ju lite mer än ett rykte när en agent som har en bra relation med hinken princip går ut med att dom har gjort en affär.
+ 1
Sv: Silly season
Bössa 68: Och vi tolkar exakt varenda stavelse exakt som vi vill. 😜
Tror inte vi ska övertolka ordet "Gammel-Dansk", kan ju naturligtvis bara sagts för att det är snapsen många brukar ta på midsommar!?
Tror inte vi ska övertolka ordet "Gammel-Dansk", kan ju naturligtvis bara sagts för att det är snapsen många brukar ta på midsommar!?
+ 1
Sv: Silly season
Confusius: vad löjliga vi är! En agent i eget intresse,pengar mammon; sprider ett ryckte om värvning för modo å vi går bananas! Modo har sagt nada å så lär det förbli fortsatt....
+ 1
Sv: Silly season
Bad_Brett: Hade tänkt göra mig några mackor och en kopp Java, men sitter här istället haha.... 😂
Sv: Silly season
SKiLMY: Så länge vår målvakt räddar en jävla massa puckar, får han komma i vilken jävla storlek som helst både på bredden och höjden 😜
Minns jag helt fel nu, men Växjös Larmi är väl inte gigantisk?
Minns jag helt fel nu, men Växjös Larmi är väl inte gigantisk?
Sv: Silly season
Smurfen: Då får dom fan rappa på!
Tror dom underskattar hur störda många av oss är! Dom riskerar att förstöra midsommar totalt för många av oss 😜
Tror dom underskattar hur störda många av oss är! Dom riskerar att förstöra midsommar totalt för många av oss 😜
+ 5
Sv: Silly season
hockey_21: mjo, men i kommentarerna kopplat till den tweeten skrev han också att det var möjligt att det handlade om målvakt till MoDo. Allt är ju bara tolkningar. Vad fan vet vi.
« Föregående · 2549764 · Nästa »