« Föregående · 2600732 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
sargad: Känns som att vi lirar i HA igen; smidjegrav style. Vad är det här för klack
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
henkeiskogen: Som pånyttfödd väljer jag att hitta något positivt istället för att se individuella misstag. - Så bra av Rubins. Rundblad hade lite otur bara. I övrigt, riktigt bra period av våra gossar!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Framnäs: Lycka till med att slå laget som inte har mer själ än en rebus(ett öre + viadukt).. eller för den delen Väcksjö.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
SPOODI: Örebro slår iväg till icing. Grym bortaperiod av MoDo så här långt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
bengt88: Örebro känns nästan lika deppiga som deras publik
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
NuMo: Både Ruohomaa (!!!) och Ranta ser faktiskt pigga ut ikväll, är det nu det vänder för dom?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: 2 minuter i anfallszon utan mål. Om Bernhardts formation varit inne skulle dansken hängt den
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
SPOODI: Jävligt synd att vi inte kan göra mål i det poweplayet..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
SPOODI:
Båda lagen börjar med ambitionen med högt tempo och snabba ben. Näsén har slarvat illa två gånger, men det är lite uppsida MoDo hittills och nu har vi PP.
Ser bra ut ändå.
Båda lagen börjar med ambitionen med högt tempo och snabba ben. Näsén har slarvat illa två gånger, men det är lite uppsida MoDo hittills och nu har vi PP.
Ser bra ut ändå.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
SPOODI: av alla personer som kan få friläge i slottet så är det Folin….
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vilka andra resultat hoppas vi på ikväll?
Mest kluven mellan HV-TIK
LIF-LHF 2
FBK - MIF 1
RBK - LHC X2
HV - TIK X2
SKE-OIK 1
FHC- VL kvittar
Mest kluven mellan HV-TIK
LIF-LHF 2
FBK - MIF 1
RBK - LHC X2
HV - TIK X2
SKE-OIK 1
FHC- VL kvittar
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Monno: Rååma har skalle och får två bra kedjekamrater ikväll. Kul för Walli att Karlin ger förtroende där.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
JoJo2613: Sjuk enligt MoDo på twitter.
Synd då man hade velat se honom fortsätta med Rååma. Men verkar som att Rååma aldrig ska få spela med samma spelare mer än max 2 matcher...
Synd då man hade velat se honom fortsätta med Rååma. Men verkar som att Rååma aldrig ska få spela med samma spelare mer än max 2 matcher...
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
SPOODI: varför skulle han vara petad?? Antingen är han sjuk/krasslig eller så han dragit på sig en skada. Hoppas på en lindrigare sjukdom så han är tillbaka till Lördag.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Sigge: 3-1 MoDo; islossning för Södergran -bombar in första efter en piruett bakom mål.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sitter och kikar Kärpät-Ässät på TV4 Play (väldigt kul att kunna se finländska ligan!) med bl a Victor Berglund.
Ruggigt oskön kameravy. Verkar sakna zoom. Nästan så HA-sändningarna håller högre nivå.
Ruggigt oskön kameravy. Verkar sakna zoom. Nästan så HA-sändningarna håller högre nivå.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Costanza: Gillar att ha en checking line med EJK, AP och Sebbe. Där har man en kedja som alltid kommer jobba hårt och vara jobbig för motståndarna
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
SPOODI: Knappast petad, då hade han varit med som 13:e. Hoppas han bara är lite krasslig. Som sagt, EK är en grym gubbe att ha på bänken att slänga in.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Niederbach saknas ikväll.. EK19 får speltid vilket är kul.
4th Line
36. Ohlsson, Sebastian
22. Pettersson, Adam
19. Karlsson, Erik
27. Folin, Niklas
3rd Line
10. Ranta, Sampo
25. Vigneault, Sam
11. O´regan, Daniel
6. Brickley, Daniel
5. Berg, August
2nd Line
17. Woods, Riley
23. Dickinson, Josh
29. Aagaard, Mikkel
40. Bernhardt, David
7. Näsén, Pontus
1st Line
24. Walli Walterholm, Erik
13. Ruohomaa, Mikael
38. Södergran, Johan
33. Rubins, Kristians
2. Rundblad, David
Goalies
31. Eriksson Ek, Olle
30. Lehtinen, Lassi
4th Line
36. Ohlsson, Sebastian
22. Pettersson, Adam
19. Karlsson, Erik
27. Folin, Niklas
3rd Line
10. Ranta, Sampo
25. Vigneault, Sam
11. O´regan, Daniel
6. Brickley, Daniel
5. Berg, August
2nd Line
17. Woods, Riley
23. Dickinson, Josh
29. Aagaard, Mikkel
40. Bernhardt, David
7. Näsén, Pontus
1st Line
24. Walli Walterholm, Erik
13. Ruohomaa, Mikael
38. Södergran, Johan
33. Rubins, Kristians
2. Rundblad, David
Goalies
31. Eriksson Ek, Olle
30. Lehtinen, Lassi
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Han inledde rätt svagt i första matchen mot oss så man tog till en rövare och satte in Endre i matchen efter som tyvärr föll väl ut för deras del, därför fick han nog fortsätta. Man tänkte nog att han (endre) hade prickat formen bättre.
Men han var tillbaka i finalen.
Han inledde rätt svagt i första matchen mot oss så man tog till en rövare och satte in Endre i matchen efter som tyvärr föll väl ut för deras del, därför fick han nog fortsätta. Man tänkte nog att han (endre) hade prickat formen bättre.
Men han var tillbaka i finalen.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Greenwolper: Bomba in pucken i Kryllan! Ante i Timrå har gett samma order.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Greenwolper: Nu kör vi och lägger Löven på backen så länge !
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ozzy: Det är bara lyfta på hatten för Voutalainen, Powell och Schilkey.
Jag ser inte riktigt hur, men får Stråhle eller någon annan ordning på spelet. Då har ni en riktigt bra chans.
Jag ser inte riktigt hur, men får Stråhle eller någon annan ordning på spelet. Då har ni en riktigt bra chans.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Samma säsong som man införde 3mot3 i förlängningen.
Minns hur sjukt synd jag tyckte det var att Nyllet han dra innan han hann spela 3mot3.
Enda spelaren vi haft på 10talet -> som varit så sjukt puckskicklig. Karla är väl enda jag kommer på som uppenbart syntes ha bättre puckhantering än alla andra. Men Nyllet gjorde det som 18åring på högsta nivån i Sverige.
Minns hur sjukt synd jag tyckte det var att Nyllet han dra innan han hann spela 3mot3.
Enda spelaren vi haft på 10talet -> som varit så sjukt puckskicklig. Karla är väl enda jag kommer på som uppenbart syntes ha bättre puckhantering än alla andra. Men Nyllet gjorde det som 18åring på högsta nivån i Sverige.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: har ingen aning om stråhle hänger löst men precis som flera av er har skrivit så har spelet varit uruselt många matcher det är fakta, väldigt förvånad att vi leder serien trots det(nu kan ju faktiskt Brynäs gå om när dom spelat lika många) om spelet börjar klaffa så ser det i alla fall väldigt ljust ut, är grymt impat över målisen i alla fall👍
+ 2
« Föregående · 2600732 · Nästa »
