« Föregående · 503890 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Omröstningen
knaskamilla: Anledningen till att alternativet "nja, det är ju inte särskilt gott egentligen" finns med är ju enkel. Det är ju gott! Tycker du inte det har du bara någon form av allergi mot just semlor, alltså alternativ fyra.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ria-ra: Du är Ramselebo, och hur ni försöker förgöra ert ursprung förblir ni alltid Ramselebor. Det lönar inte ens att emigrera, ni är märkta för livet...
Sv: Omröstningen
ria-ra:
Nu ska vi inte vara så'na! Det handlar om principer. Sverige är väl demokratiskt, va?
Sv: Omröstningen
ria-ra:
Jo, för om man inte röstar stör man sig på att man inte har röstat varje gång man kikar in i boken. Omröstningen tar mycket mindre plats efter att man röstat än vad den gör innan...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
ja en liten å en stor. en jag kör å en jag åker i onödan i. enligt vissa av mina vänner åker man stor buss i onödan om man är nykter.
ja en liten å en stor. en jag kör å en jag åker i onödan i. enligt vissa av mina vänner åker man stor buss i onödan om man är nykter.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
svarar han inte snällt kan han få gå till kempis på lördagar.
svarar han inte snällt kan han få gå till kempis på lördagar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack:
Nej, nej. Svara och var dum. Ria-ra:s lilla parantes väckte mångas nyfikenhet...;-)
Sv: Omröstningen
MoDoratorer:
Jag saknar verkligen alternativet "nja, det är ju inte särskilt gott egentligen" i omröstningen ovan. (Inte ens "jag är en idiot" kan man rösta på. Frustrerande.)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack:
jahaja!!! man räknas inte längre som sollefteåbo...
(om du ska svara på detta så var SNÄLL, jag har en föraning om vad du kan tänkas skriva.)
jahaja!!! man räknas inte längre som sollefteåbo...
(om du ska svara på detta så var SNÄLL, jag har en föraning om vad du kan tänkas skriva.)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Jag vet faktiskt inte riktigt. Har inte klarat av att klura ut vad det är den egentligen hyllar än. Kanske Dragan kan hjälpa?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Sportkorv med bröd verkar populärt. Efterrätten kan vänta.
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,600326,00.html
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,600326,00.html
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Flaggan längst till vänster liknar mest någonting som Friscos arbetsområde gjort på roliga timmen, eller nåt. Röd flagga med vitt och grönt kludd på. Vad hyllar den förresten? Ungdomssektionen?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Har du en Canon digitalkamera så borde du börja använda den löpande gubben lite oftare. Eller så borde du gå och lägga dig tidigare, folk säger (ej självupplevt) att man blir stadigare på handen då. Fina flaggor annars, säkerligen.
Välmenande Nalle, zZzigning off.
Har du en Canon digitalkamera så borde du börja använda den löpande gubben lite oftare. Eller så borde du gå och lägga dig tidigare, folk säger (ej självupplevt) att man blir stadigare på handen då. Fina flaggor annars, säkerligen.
Välmenande Nalle, zZzigning off.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Det är okej att missa att tänka på sådana saker i din ålder. Du är förlåten. Frågan är förresten om inte Weinis skulle ha mått bra av att vila han också? Jag tycker som TIKarna - vi skulle ha skickat hela Timrå i stället för att ta spelare från olika lag.
Tänkte lägga ut någon fin bild också, när jag ändå är i farten. Orkade inte leta så länge, så det blir en inte så fin bild...
Det finns olika sätt att hylla folk och händelser. Se så fina flaggor Frölunda har i sitt tak:
(Gonatt.)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Du har naturligtvis rätt. Han är med i ett landslag. Säger så här: Tänkte inte på det.
Skönt att övriga modoiter får vila i alla fall, utom Weinis då, som behöver bättra på sitt skytte igen. Har han glömt att blunda med ett öga nu igen. det hade ju rättat till sig sen olyckan, men men nu ser det misstänkt ut.
Skönt att övriga modoiter får vila i alla fall, utom Weinis då, som behöver bättra på sitt skytte igen. Har han glömt att blunda med ett öga nu igen. det hade ju rättat till sig sen olyckan, men men nu ser det misstänkt ut.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ryktas om att han tränar med något landslag av något slag. Tror inte han löper längs Sidensjövägen - jag körde då iaf där ikväll utan att se någon Kaberle.
NuMo:
Ryktas om att han tränar med något landslag av något slag. Tror inte han löper längs Sidensjövägen - jag körde då iaf där ikväll utan att se någon Kaberle.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Maco: Jag var bestämd med att jag skulle göre Hetvägg på jobbet idag, men det blev så nedröstat att jag blev tvungen att töräta med en kopp kaffe. Inte det sätt jag vill ha Fetteisdagen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Hur tränar han dock, på tal om vägsalt? Löpning längst Sidensjövägen?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
På tal om vägsalt så har jag fått höra att Kaberle inte ens är och tränar i Kempis nuförtiden. Snacka om att banderollen på väggen sitter där i onödan!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det är inte bara fettisdagen idag, det är även kinesiska nyårsaftonen. Det senare märker jag mer av än det förra.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Jo, knappast särskilt svårt, för din del. Det hela är relativt. Det är jag som tycker saker och ting är kort, men svårt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: Du har rätt. Som tråd betraktad så går den nog uppriven från Lund till Umeå, fast det är många färger. Det syns inte i mörkret iofs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Jag vill bara påpeka att jag aldrig trodde att inlägget skulle vara särskilt långt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Det blir så när man ska googla fram uppgifter åt folk och sedan märker att de redan googlat fram dem själva. Man känner sig bara tom, liksom.
Sen känns tråden så skönt kravlös också.
Det blir så när man ska googla fram uppgifter åt folk och sedan märker att de redan googlat fram dem själva. Man känner sig bara tom, liksom.
Sen känns tråden så skönt kravlös också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: OTROOOLIGT! Jag och knas satt och spekulerade ihur låååångt och hur svåra ord du skulle hitta på och så ser vi det där pytteödmjukakortalätta inlägget.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Tack för lite inläggsstafettande i alla fall. Jag hälsade två känslomässigt knutna spelare tillbaka till ett lag de hade någon koppling till.
Sen tänkte jag börja på ett stycke till här, bara för att skapa en illusion av innehåll - men det får nog vara.
Tack för lite inläggsstafettande i alla fall. Jag hälsade två känslomässigt knutna spelare tillbaka till ett lag de hade någon koppling till.
Sen tänkte jag börja på ett stycke till här, bara för att skapa en illusion av innehåll - men det får nog vara.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander:
Den juridiska personen som grenat ut sig i MoDo Hockeyklubb har faktiskt två [i]världsmästare[/i] i längdskidåkning. En sport för sega, uthålliga män - kanske vore något för Br...ähh - elakt.
I övrigt så ryser jag faktiskt litegrann över ett scenario där antalet mästerskapsflaggor en ödesmättad septemberdag, någon gång i framtiden, faktiskt fördubblas och ger mig (och två-tre generationer till) en möjlighet att faktiskt ha något konkret att peka på när vi säger att det var bättre förr.
Nej, då lever jag hellre i ett nyktert tvivel - kvartsfinalförlust, allmän meningslöshet och nya påskrifter för ett år av "Drop the puck"-generationen. Du har nog analyserat helt rätt.
Den juridiska personen som grenat ut sig i MoDo Hockeyklubb har faktiskt två [i]världsmästare[/i] i längdskidåkning. En sport för sega, uthålliga män - kanske vore något för Br...ähh - elakt.
I övrigt så ryser jag faktiskt litegrann över ett scenario där antalet mästerskapsflaggor en ödesmättad septemberdag, någon gång i framtiden, faktiskt fördubblas och ger mig (och två-tre generationer till) en möjlighet att faktiskt ha något konkret att peka på när vi säger att det var bättre förr.
Nej, då lever jag hellre i ett nyktert tvivel - kvartsfinalförlust, allmän meningslöshet och nya påskrifter för ett år av "Drop the puck"-generationen. Du har nog analyserat helt rätt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: Ok. Jag raderar inte inlägget eftersom jag inte förstår det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Svedjeholmen, Wernblom, whatever - huvudsaken är att die alpbrudern Conny und Tommy kommt nach (schwedische) Husum zurück. Herzlich willkommen nach Pub Björnen.
Svedjeholmen, Wernblom, whatever - huvudsaken är att die alpbrudern Conny und Tommy kommt nach (schwedische) Husum zurück. Herzlich willkommen nach Pub Björnen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Vi får inga SM-guld så länge Brynäs är kvar i ES, det har vi läst oss. Dra dina egna slutsatser. ;o)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Här bråkar ni om Semlor och blandar in Brynäs och KS. Vi är kvar i ES nästa säsong också och ni har fortfarande ett SM guld bara.
Det är Fakta det!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Säkert den nya flådiga bannern med Aucoin, Macke och Hinote som stulit all serverkraft.
Ungefär som Adobe Acrobat funkar för min dator. Det är ett evighetsjobb för datorn att försöka öppna ett PDF-dokument.
Ungefär som Adobe Acrobat funkar för min dator. Det är ett evighetsjobb för datorn att försöka öppna ett PDF-dokument.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Nu ska vi inte gå till ytterligheter. Att Brynäs skulle klara KS är lika orimligt som att se en nykter Sollefteåbo på en lördagsmatch. Semlor kan dock slinka ned under tillfällig sinnesförvirring...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Funkar åfissijälla, eller är det bara min burkjävel som dragit på sig någon skit?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Hmm, Fettis-dagen... enligt de som vet så var det idag studentsportardag på Umeå Universitet. Jäklar vad jag sportat...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack:
Att det är du som gjort omröstningen är ju stenklart. Men varför har du med direkt felaktiga alternativ? Att påstå att jag tjyvstartar i december är ju som om Brynäsarna skulle rösta om huruvida de kommer klara KS och ha med alternativet "Självklart!".
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S: Kan tipsa om denna också, fast i bland så spårar det ur värre än HS ;-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Om man vill ha reda på information som tidningarna inte alla gånger skriver ut så kan jag rekommendera nedanstående sida.
Där finns information om vem som körde bussen in i en viss ishall. Finns också info om en viss världsstjärna som var anhållen för brott men har väl senare friats.
Där finns information om vem som körde bussen in i en viss ishall. Finns också info om en viss världsstjärna som var anhållen för brott men har väl senare friats.
Länkar:
http://news.boyahed.com/
http://news.boyahed.com/
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"Nej då, jag gör som Poffa och tjyvstartar i december!"
Fettisdagen är i februari och om man äter en semla i december och sen en i februari, så blir det ju ändå årets första...?! Eller?! =)
Fettisdagen är i februari och om man äter en semla i december och sen en i februari, så blir det ju ändå årets första...?! Eller?! =)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,600254,00.html
Undrar vem den kvinnliga skådespelarkollegan är?
Det ryktas också att de hittat fingeravtryck på en 1.44
Undrar vem den kvinnliga skådespelarkollegan är?
Det ryktas också att de hittat fingeravtryck på en 1.44
« Föregående · 503890 · Nästa »
ja men jag är ju född i bromma ju. då kan man inte säga att man är en äkta ramselebo.