« Föregående · 2127672 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
jonsson: Nej och när backarna har kontroll på pucken i egen zon och kan sätta igång ett anfall så går det i slooooow motioooon.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
{6870}:
Såg ni Sveningssons rapp på AIK: an 2 sek efter han tappade pucken när han skulle skjuta!
Såg ni Sveningssons rapp på AIK: an 2 sek efter han tappade pucken när han skulle skjuta!
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
{8384}: där skall aikspelaren ha eloge som inte slänger sig när han får knuff vid sargen
Känns som att dackel är en chansning att de tror att de skall utveckla honom. Billigarr kort. Och lite prestige med lundin när de sagt att han skall vidare. Man får väll verkligen hoppas att dackel växer och att vi inte slösar bort för mycket på honom
Känns som vi tappat offensiven nu med på senaste tiden och aik styr
Känns som att dackel är en chansning att de tror att de skall utveckla honom. Billigarr kort. Och lite prestige med lundin när de sagt att han skall vidare. Man får väll verkligen hoppas att dackel växer och att vi inte slösar bort för mycket på honom
Känns som vi tappat offensiven nu med på senaste tiden och aik styr
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
SIF#29: Tycker Lundin gjorde det bra förra hösten.. är verkligen Dackell bättre?? Förstår ej riktigt det valet..
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Om vi ändå betalar Lundins lön vore det väl bättre att lufta honom istället för Dackell?
+ 3
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Supertrött: Som det varit hela säsongen, därför blir det ju exakta komiskt när Styf säger inför match att man skall släppa på handbromsen!?!
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Gavelo: tyvärr så har Dackell en förmåga att hamna lite fel i placering. Händer ganska ofta att han glider för långt ifrån stolparna
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Gusse: Tror inte defensiven kommer bli så mycket bättre så länge som Styf/Omark coachar forwardsen..
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Majbrasan: Dim där inspelen gillar jag, När man dumpar pucken snett över i hörnet. I stället för rakt in eftet sarg. Försvare vet inte vad pucken kommer ut och man har 3 man på rull in i zon. Pucken kan komma ut mitt i slotter om man har lite flyt!
Det är svårare att försvare sig imot.,
Annars tar bara målvakten den bakom. Eller en back hinner först och lägger ut igen!
Det är svårare att försvare sig imot.,
Annars tar bara målvakten den bakom. Eller en back hinner först och lägger ut igen!
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
{8384}: lika slarvigt. Känns som ingen tar spelare/klubba. Bara stirrar. Så lätta mål de får.fattar inte tanken med att bara åka in som en hög i eget mål. Ingen tanke på att läsa spel. Ofta motståndarspelarefår komma in på kanterna med högre fart än våra spelar in i zon på kant så att de får bryta in helt fritt centralt i fart
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
M Horava: haha! Skapligt dålig start för tredjelinan.. :-D
Vi hade iaf. 61-39 i possession när målet kom. alltid något..
Kom igen nu Modo! Nu vänder vi detta!
Vi hade iaf. 61-39 i possession när målet kom. alltid något..
Kom igen nu Modo! Nu vänder vi detta!
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
modomille: Sluta skriv så fort, när du skrev att Olsson gjorde mål så var det 20 sekunder kvar på min TV innan målet föll 😂
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Gavelo: aha ahopp fin start! Haha. Oj va alla stod i mål. Aja skall inte ha för stora förhoppningar på spelet då^^ men vi måste fan ta tre pinnar
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
{8384}: Bra spel ska vi nog vara väldigt försiktiga med att hoppas på, jag har bara två förhoppningar och det är att Modo gör första målet och att spelet visar tendenser på att gå åt rätt håll.
Att AIK är favoriter är givet.
Att AIK är favoriter är givet.
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Frontschwein: nu smäller det snart😀 5 min kvar. Idag skall vi fan vinna och spela ett bra spel😀😀
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
puffe: intressant att se om vi är mer disciplinerade ikväll eller om det blir som vanligt tidig utv o mål i baken, grabbarna borde vara revanschsugna tycker man efter storförlusten mot AIK
+ 1
Sv: Silly season - 2020
KB: tror lövenkillen tycker det är trist med juniorer , björklöven är inte så mycket för att matcha fram juniorer
För övrigt spännande match ikväll, båda lag underpresterat, hoppas på en riktigt bra match👍🏻
För övrigt spännande match ikväll, båda lag underpresterat, hoppas på en riktigt bra match👍🏻
+ 5
Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett:
Wahlgrens kan säkert komma att bilda kedja i ett allsvenskt lag i framtiden.
Wahlgrens kan säkert komma att bilda kedja i ett allsvenskt lag i framtiden.
Sv: Silly season - 2020
{8839}: Var väl rätt nära med Enströmmarna (plus syster Tina) och Wahlgrenarna. De hade säkert någon träning ihop.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Costanza: inne på samma sak, Theo gör minst en, troligen två poäng idag. funderar på att skruda mej i guldtröja från 2007, dagen till ära. Känns som att det är kvällen allt vänder
+ 4
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
puffe: Får en känsla av att Harju och Theo är på samma våglängd. Aagaard får agera grävling...
« Föregående · 2127672 · Nästa »