« Föregående · 2127906 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Du kommer bara få ett Bagdad Bob-svar, möjligtvis i en uppgiven ton.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Confusius: Vad skulle en degradering till ettan betyda? Är det slutet kanske?
Nog för att vi är rivaler, men ni får ju för fan ta och hålla er kvar i allsvenskan iallafall ;)
3-4
Nog för att vi är rivaler, men ni får ju för fan ta och hålla er kvar i allsvenskan iallafall ;)
3-4
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Foppatofflan: Så här har det varit sen 06/07 om vi bortser förra säsongen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Undrar om inte bromsbackarna till handbromsen rostat fast🤔
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Kan inte någon ist fråga honom hur länge han tänker sitta kvar ?
+ 2
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
{8384}: de känner att det är för sent för modo att ta fördel av pp nu så då kan vi få en. Kompensera upp västervikmatchen haha.
Ne ser ingen energi i modo. Något är fel
Illa när man känner att det är kört med ett mål underläge och 12,29 kvar att det är kört.
Haha snyggt mål^^
Ne ser ingen energi i modo. Något är fel
Illa när man känner att det är kört med ett mål underläge och 12,29 kvar att det är kört.
Haha snyggt mål^^
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:
Kan nån fråga Styf hur länge det tar tills hans spelidé sitter.
Kan nån fråga Styf hur länge det tar tills hans spelidé sitter.
+ 2
Sv: Silly season - 2020
{8879}: Ah nu vänder vi detta, 3 snabba i sista 10 så spricker mitt tips, det bjuder jag på ☺️
Sv: Silly season - 2020
{8879}: "finns inte att vi halkar ur"
Låter som en viss Svartvadet säsongen vi åkte ur ;)
Låter som en viss Svartvadet säsongen vi åkte ur ;)
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: vem fan bryr sig? Bryr mig mer om att Kristianstad tar 3p. ;)
+ 5
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
{8384}: p*pp mål men sjukt att vi inte fått med oss en utv. Suck...
Wow bättre sent än aldrig😀
Wow bättre sent än aldrig😀
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
En fråga, ha Dakell någon gång stått på huvudet i någon match?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Jag tror inte Glader kan säga så mycket annat just nu när Modo spelar match.
OM det är frågan om en uppsägning så lär vi få reda på det i helgen mest troligt.
OM det är frågan om en uppsägning så lär vi få reda på det i helgen mest troligt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Det är Expressen som gått ut med att han fått sparken
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Om det är rätt mysko att expressen går ut med sådan skit då. i mitt tycke
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Hedberg är sjuk säger Glader i Hockeypuls ..är hela historien ett skämt ?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Du får nog fråga Bar-Mofflak om det, det är han som insinuerar alkoholproblem
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Foppatofflan: yesss!! Kom igen nu ge oss hopp!
Ja vi har ju inte domarna med oss idag som i västervik matchen iallafall^^ krävs att modo taggar till 120% för att de skall ha en chans nu. Tänk om de kunde chocka
Sjukt att långhåriga aikspelaren inte åker ut..
Ja vi har ju inte domarna med oss idag som i västervik matchen iallafall^^ krävs att modo taggar till 120% för att de skall ha en chans nu. Tänk om de kunde chocka
Sjukt att långhåriga aikspelaren inte åker ut..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: illa när elitidrottsmän håller på att konsumera alkohol om det stämmer. Speciellt hänger på krogen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bar mofftak: Känslan är att Edwin inte vill vara kvar så i slutändan lär man komma överens.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Japp. Att sparka någon kräver att arbetsgivaren gör allt jävligt korrekt. Frågan är om Glader klarar av att göra något på ett korrekt sätt. Hedberg borde väl dock bara släppa detta och gå vidare.
+ 2
Sv: Silly season - 2020
jonsson: tycker du inte att om man springer på krogen dagen innan match borta mot AIK räcker som anledning?!
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Tarasov: Det bör han göra för han har misslyckats fullständigt denna säsong. Nu är Glader ingen större favorit hos mig och varför vet jag inte. Det är något med honom som känns oseriöst men jag kan inte sätta fingret på vad men jag har försökt att sätta min tillit och ge karln tid men det går bara inte.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bar mofftak: Så är det, dock kan man låte Edwin genomgå en rehab, då kommer han att sjukskrivas och Modo behöver inte betala hans lön!
Om han vägrar att ta hjälp för sitt missbruk ”som går ut över säkerheten i hans arbetsuppgifter” så kan det vara skäl till uppsägning.
Oftast kommer man överens innan.
Om han vägrar att ta hjälp för sitt missbruk ”som går ut över säkerheten i hans arbetsuppgifter” så kan det vara skäl till uppsägning.
Oftast kommer man överens innan.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bar mofftak: Bara för att man hänger en del på krogen så behöver man väl knappast ha alkoholproblem, så det var inte det jag syftade på som anledning till avsked.
Eller har du hört att han har alkoholproblem?
Eller har du hört att han har alkoholproblem?
+ 1
Sv: Silly season - 2020
{6870}: jag trodde vi Modoiter aldrig viker ner oss, men man lär sig något nytt varje dag.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Robin Ztorken L: Ikväll ringer Harald L upp Glader från bilen och säger att han är påväg till övik för att han tröttnat på skiten och att han tar över från imorgon fm ❤️💚❤️
+ 5
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Tarasov: Ja man kan definitivt ifrågasätta Glader, halva laget har snart lämnat eller fått sparken:
Vi är ett skämt!! Vi får fan ta oss i kragen så vi inte åker ur, för nu verkar det vara totalt kaos :(
Vi är ett skämt!! Vi får fan ta oss i kragen så vi inte åker ur, för nu verkar det vara totalt kaos :(
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Misskötsamhet som beror på ett alkoholproblem är inte ett giltigt skäl för avsked. Hoppas de har något konkret annars blev det här ett dyrt beslut.
Tråkigt att det slutade så i alla fall. Hedberg var en av få MoDo spelare som överraskade på isen.
Tråkigt att det slutade så i alla fall. Hedberg var en av få MoDo spelare som överraskade på isen.
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Tarasov: Det måste han göra. Det här är ett misslyckande av bibliska proportioner.
Tycker det är riktigt surt att tappa Hedberg när man vet vilken potential killen har. Det är alltså dit vi kommit nu, när spelarna börjar göra uppror mot tränarna och klubben är det riktigt
jävla illa.
Tycker det är riktigt surt att tappa Hedberg när man vet vilken potential killen har. Det är alltså dit vi kommit nu, när spelarna börjar göra uppror mot tränarna och klubben är det riktigt
jävla illa.
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Gavelo: jag håller med om topp 6.
att vi klarar topp 10 vågar jag tro på.
finns inte att vi halkar ur
du får inte bli arg, saknar bara din positiva sida :)
att vi klarar topp 10 vågar jag tro på.
finns inte att vi halkar ur
du får inte bli arg, saknar bara din positiva sida :)
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-01-15
Tarasov: Jo det hoppas jag, bättre han ägnar sig år damhockey.
Bara det faktum att han inte brytt sig om att skaffa en riktig förstacenter sedan Gagnon stack säger det mesta.
En enda bra spelare scoutade han rätt, Peters, sen att Karla kom var inte hans förtjänst
Bara det faktum att han inte brytt sig om att skaffa en riktig förstacenter sedan Gagnon stack säger det mesta.
En enda bra spelare scoutade han rätt, Peters, sen att Karla kom var inte hans förtjänst
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Minns du vad Karla sa förra matchen! STOR frustation på vissa spelare
« Föregående · 2127906 · Nästa »
