« Föregående · 2361749 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Försäsong 2022
{6870}: Den har varit ok, liksom försvarsspelet. Deras två mål är bara att kasta in pucken mot skymd målvakt och någon studs. Inte så att vi blivit utspelade.
+ 1
Sv: Försäsong 2022
{5647}: även 2-0 är resultatet av lite flyt o styrningar.
Men trycker man på o lastar in skott så är det inte ovanligt att man får resultat efter ett tag.
Just nu så är vi lite mer på efterkälken. Vilket vi såklart också borde vara.
Men trycker man på o lastar in skott så är det inte ovanligt att man får resultat efter ett tag.
Just nu så är vi lite mer på efterkälken. Vilket vi såklart också borde vara.
Sv: Försäsong 2022
Robin Moberg: Fyra raka utvisningar mot oss varav flera väldigt väldigt låg nivå. Den senaste mer av typen pinsam.
Sv: Försäsong 2022
{9682}: 1-0 är väl mest ett slumpmål. Tror också Gudde blev störd när en SAIK-spelare åkte på honom lätt i målgården precis innan målet.
Sv: Försäsong 2022
{6870}: Skott 12-17 efter första. Guden bra där bak. Hetare chanser för SAIK som varit lite längre på is, men 0-0 bra och många är bekväma med spelsystemet och håller bra fart i tanken.
+ 1
Sv: Försäsong 2022
{6870}: 1a enligt mig. Skellefteå bättre och klart mer lägen och tryck. Men det farligaste läget hade Modo.
Guden har vsrit grym och vi är på intet sätt utspelade.
Men vi kommer inte riktigt till.
Men jag brukar alltid säga efter de 2 första träningsmatcherna "varför såg jag det här med obefintligt passningsspel o noll tempo.
Men sett klart bättre ut med det än vanligt.
Guden har vsrit grym och vi är på intet sätt utspelade.
Men vi kommer inte riktigt till.
Men jag brukar alltid säga efter de 2 första träningsmatcherna "varför såg jag det här med obefintligt passningsspel o noll tempo.
Men sett klart bättre ut med det än vanligt.
+ 2
Sv: Försäsong 2022
{9682}: Kan du eller någon annan för den delen ge en kort sammanfattning efter första? Chanslösa, vad gör vi bra mm.
Sv: Försäsong 2022
modomille: tänk så olika man ser på saker.
Tänkte själv att 3e varit helt osynlig.
Mest synlig har dock vår målis varit. Sett riktigt bra ut må jag säga.
Tänkte själv att 3e varit helt osynlig.
Mest synlig har dock vår målis varit. Sett riktigt bra ut må jag säga.
Sv: Försäsong 2022
jonsson: Foppa var nog den sämsta försäsongsspelaren. Intervjun hade bara mynnat ut i en trött suck...
Sv: Försäsong 2022
modomille: Jo, både hans storlek och skridskoåkning sticker ut. Det går fort!
+ 3
Sv: Försäsong 2022
KB: En annan som sett pigg ut är Södergran. Han har inte haft så mycket puck men har gjort några bra proppar och hans skridskoåkning sticker verkligen ut. Kommer bli användbar.
+ 1
Sv: Försäsong 2022
Inga intervjuer i försäsong va? eller kan man hoppas på att C-more ids gå ner och möta upp nån.
+ 1
Sv: Försäsong 2022
Heyerdal: Ser att det är en massa folk som svarar mig på TIK-forumet, läser aldrig ett svar. Kan du ta över? Du kan låtsas vara en chinesisk chat-bot...
+ 3
Sv: Försäsong 2022
KB: Guden ser bra ut, smidig i sidleds. Laget ser bra ut. Det blir SM-guld i år.
+ 9
Sv: Försäsong 2022
dempa: Gudlevskis ger ett väldigt bra intryck så här långt. Snabba reflexer och bra på att göra sig stor.
+ 8
Sv: Försäsong 2022
bengt88: gillar bortastället. Påminner om det vi hade SM guld säsongen fast utan de svarta byxorna då.
+ 7
Sv: Försäsong 2022
{9682}: Har redan full koll på dom! De satsar på att förlora en hockeyallsvensk final för fjärde gången i följd men denna gången mot Karlins mannar!
+ 3
Sv: Försäsong 2022
bengt88: Vart ska vi pröva dig? Du får bli ny agent i Winpos Arena! Spana lite på Jesus och Rahimi. Nåt fuffens håller de på med..
Sv: Försäsong 2022
{9682}: Gillar att de provar Nordin i PP tror det kan bli en succé med hans storlek och spelsinne
+ 1
Sv: Försäsong 2022
{5647}: Hoppas Jocke Lindström ligger lågt nu med sina high-sticking i min födelsestad och sparar dem två dagar till den staden jag bor i...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Ja. Ytterell är ok, men har slut på alternativ. Trött värvning. DIF sitter lite i skiten på backsidan. Forumet kokar. Snart kommer 34-åringarna från DEL...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag läste att hockey-ho*an Ytterell snart är klar för DIF. Trodde att de spände bågen rejälare. Hoppas hoppas han kritar på!
+ 2
Sv: Försäsong 2022
Tarasov: Hoppas att MoDo bara testkör Woody som center, för jag gillar det inte alls. Är väl bra att han tränar där för att ha som backup i framtiden, men varför inte Theo?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren: skön tackling! Nutida djurgårdare sysslar mer med filmningar
twitter.com/swehockeygifs/status/1509636243486826500?s=21&t=X_b_bXJrYoaZz2RXrkiC7Q
twitter.com/swehockeygifs/status/1509636243486826500?s=21&t=X_b_bXJrYoaZz2RXrkiC7Q
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Hur var det ens möjligt att hamna i kvalserien den säsongen?
Vi kunde alltså matcha följande lag:
Skröder - Sundström - Danielsson
Bartecko - Lord Byron - Nagy
Madsen - Rosén - K-Fopp
Hedman - Svartvadet - Häggström
Tollefsen - Pikkarainen
Hållberg - Timander
Eriksson - Josefsson
Tarkki
Extra: Blomqvist, Jonsson/Westin
Vi kunde alltså matcha följande lag:
Skröder - Sundström - Danielsson
Bartecko - Lord Byron - Nagy
Madsen - Rosén - K-Fopp
Hedman - Svartvadet - Häggström
Tollefsen - Pikkarainen
Hållberg - Timander
Eriksson - Josefsson
Tarkki
Extra: Blomqvist, Jonsson/Westin
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Klockren analys, men målvakten borde dessutom fått ett rejält straff, domarna är alltid emot oss
« Föregående · 2361749 · Nästa »
