« Föregående · 2523318 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Bryt benet eller nått på Kruger nu. Han förtjänar fan inte spela mer detta slutspel..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
YES!!! Nu åker jag till Umeå till veckan och tar en Löökpizza på Rahimis budgetrestaurang
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: Att vi slipper Löven i detta slutspel är ett smärre mirakel. Trodde jag fan aldrig.
Men hur länge ska de kunna satsa? Fjärde säsongen de är ett topplag utan någon egentlig framgång.
Men hur länge ska de kunna satsa? Fjärde säsongen de är ett topplag utan någon egentlig framgång.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Skulle inte förvåna mig om Lindbom är tillbaka i finalen!
Hinner Löven med ett tuppjuck innan signal?
Hinner Löven med ett tuppjuck innan signal?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: Är inte det ultimata hånet att Berglund har 2+2? Stor humor.
Sedan släpper man in mål från Rahimi för att säkerställa att han ska förnedra sig ett år till.
Sedan släpper man in mål från Rahimi för att säkerställa att han ska förnedra sig ett år till.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blire 5-4 snart, så blir det nervöst på bänken i djurgården tror jag!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Hade inte tackat nej till en skada på Myran nu. Då blir det J20 keepern Munther i finalen för oss. Men Dåhre vill väl inte ge oss några fördelar, därav kommer inte beordringen om en överkörning av målvakten.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Såg att Pooley till skillnad från Hutchings verkligen försökte undvika. Undrar Kenttä och Stråhle skäller ut honom för det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Haha, de försökte sig på ett hattrick i skadade målvakter.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Det bästa med Lövens truppbygge är väl att Dåhre är kvar minst två säsonger till. Det garanterar att de inte spelar bäst hockey.
+ 21
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Wessner gör ett igen, missat hela matchen och tar en billig i slutet. Ge oss övertid nu.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Löven har blivit sämre å sämre sedan 19/20 är känslan. Allt kommer rasa dagen Kenttä lämnar.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Dem vilar nog honom till finalen. Utan Krüger blir det en svepning för oss
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius:
Tror faktiskt det blev för mkt fokus på saker som inte har med själva spelet att göra.
Tror faktiskt det blev för mkt fokus på saker som inte har med själva spelet att göra.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurkan: Äh, hade du inte sagt samma sak efter match 1 i denna serie om du inte sett mer och någon sedan sa att Löven vunnit med 4-2 i matcher? Dvs om Löven gått vidare?
Pest eller kolera men möter hellre ett mer spelande lag än ett notoriskt spelförstörande lag som lever på kontringar. Känns givetvis lättare psykologiskt att torska mot DIF än sur-Löven.
Pest eller kolera men möter hellre ett mer spelande lag än ett notoriskt spelförstörande lag som lever på kontringar. Känns givetvis lättare psykologiskt att torska mot DIF än sur-Löven.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Fy SATAN vad skönt att slippa läsa nervösa hockeysnack-användare som hyllar Rövlöven av ren rädsla och som ältar deras ”psykologiska övertag”
HALLELUJAH!
Tråkigt att Diffen får vila nu bara.. jaja det fixar vi hursom
HALLELUJAH!
Tråkigt att Diffen får vila nu bara.. jaja det fixar vi hursom
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nä man känner verkligen inte igen Löven. Extremt viktiga Freddan A och Rahimi otroligt bleka
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: J, men nej tycler de bästa ska spela. Säkert säkerhetsåtgärd när Björklöven är kända förnatt dra bentacklingar etc när matcher är förlorade.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Krüger har gått av nu, vore liiiite skönt ifall han inte spelade finalen…
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ännu är inte det kokta stekta fläsket helt rökt. Det har hänt förr.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Hur kan du ens välja, MoDo är den enda sanna kärleken!!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Blir att bekänna färg nu.
Kommer bli svinrolig serie.
Kommer hålla på er.
Blir att bekänna färg nu.
Kommer bli svinrolig serie.
Kommer hålla på er.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Moberg: Det får typ bli så! :D
Har ju IP-TV i mobilen fast det kan lagga som fan.
Har ju IP-TV i mobilen fast det kan lagga som fan.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Skulle kolla läget hos VK. Samma haveris som Stråhles spel.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurkan: Det är verkligen inte Dif som varit bra, snarare att Löven är mycket sämre än normalt!
Djurgården har fått lite turliga mål med lite hjälp från domarna men överlag är det Löven som tyvärr för deras del bara spelat sämre och sämre i slutspelet.
Djurgården har fått lite turliga mål med lite hjälp från domarna men överlag är det Löven som tyvärr för deras del bara spelat sämre och sämre i slutspelet.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: haha, ja de spelade slutspelshockey sedan november och skulle utklassa alla ryktades det om när det gick tungt för oss.
+ 4
« Föregående · 2523318 · Nästa »
