« Föregående · 2548693 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nej, det coolaste är att vända ett underläge på det sättet vi gjorde. Var helt uträknade men stod som segrare till slut. Nollade SHL-laget på sin hemmaplan i sjunde matchen dessutom.
Minns mycket väl både 1979 och 2007. Var dock knappast igår. Ni borde förresten ha vunnit 1994, 1998 och 1999 också.
Nej, det coolaste är att vända ett underläge på det sättet vi gjorde. Var helt uträknade men stod som segrare till slut. Nollade SHL-laget på sin hemmaplan i sjunde matchen dessutom.
Minns mycket väl både 1979 och 2007. Var dock knappast igår. Ni borde förresten ha vunnit 1994, 1998 och 1999 också.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp: Är inte det sämre att hamna i 1-3 underläge än att skaffa sig ett?
Coolast är väl ändå att vinnaSM-finalen på neutral mark?
Det är klart att det är häftigt att vinna allsvenskan för all del, men det kommer aldrig nära ett SM-guld ändå. Det är inte direkt så att sista april kommer att nämnas i MoDos rullor som 79 och 07...
Coolast är väl ändå att vinnaSM-finalen på neutral mark?
Det är klart att det är häftigt att vinna allsvenskan för all del, men det kommer aldrig nära ett SM-guld ändå. Det är inte direkt så att sista april kommer att nämnas i MoDos rullor som 79 och 07...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Håller med om att det är en vacker bild. Ett perfekt regisserat slutspel dessutom. När Timrå senast gick upp körde vi ju bara över allt motstånd och särskilt Löven i finalen. Ännu starkare egentligen att vända 3-1-underläget i matcher mot Karlskrona tre år tidigare. Samt att avgöra på bortaplan inför snopna hemmafans i Sveriges trädgård.
Håller med om att det är en vacker bild. Ett perfekt regisserat slutspel dessutom. När Timrå senast gick upp körde vi ju bara över allt motstånd och särskilt Löven i finalen. Ännu starkare egentligen att vända 3-1-underläget i matcher mot Karlskrona tre år tidigare. Samt att avgöra på bortaplan inför snopna hemmafans i Sveriges trädgård.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius:
Skulle man kunna tro, men kan lova dig att han varken är frireligiös eller huligan. Han blev starkt provocerad, har ADHD och ett temperament som är ännu värre än mitt. Så var det.
Apropå frireligiöst: Är inte Ö-vik lite känt för att vara lite av Västernorrlands Jönköping på den fronten? Eller är det bara något jag fått för mig?
Skulle man kunna tro, men kan lova dig att han varken är frireligiös eller huligan. Han blev starkt provocerad, har ADHD och ett temperament som är ännu värre än mitt. Så var det.
Apropå frireligiöst: Är inte Ö-vik lite känt för att vara lite av Västernorrlands Jönköping på den fronten? Eller är det bara något jag fått för mig?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: Vad har MoDo gjort henne??? Typiskt småsinta Lövare, dom som själva tycker att dom är landets mest kultiverade supportrar!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Som Costanza säger det finns några att välja på, men denna är riktigt bra:
cdn2.cdnme.se/1012839/9-3/fu_lr4jwcaypkec_644ffaa99606ee6b5bc07bd3.jpg
cdn2.cdnme.se/1012839/9-3/fu_lr4jwcaypkec_644ffaa99606ee6b5bc07bd3.jpg
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DJ Hemp: Hinken verkar haft ett tufft slutspel. Syntes visserligen på honom under sista minuterna av match 7.
www.allehanda.se/2023-06-15/malgang-och-kanslostormar
Jag har förresten ännu inte riktigt släppt hur perfekt orkestrerat vårt slutspel var och kanske framförallt matchserien mot DIF.
Något som alldeles för få har påpekat är att lagbilden som togs efter match 7 är den snyggaste i svensk hockey. Någonsin.
Fruktansvärt bra blid och inramning.
www.allehanda.se/2023-06-15/malgang-och-kanslostormar
Jag har förresten ännu inte riktigt släppt hur perfekt orkestrerat vårt slutspel var och kanske framförallt matchserien mot DIF.
Något som alldeles för få har påpekat är att lagbilden som togs efter match 7 är den snyggaste i svensk hockey. Någonsin.
Fruktansvärt bra blid och inramning.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault:
Den enda jag kunde snacka hockey med på jobb bar en HV-jacka. Nu har har han fått sparken på grund av hot och våld. Resten av gänget har väl aldrig varit på en is överhuvudtaget.
Den enda jag kunde snacka hockey med på jobb bar en HV-jacka. Nu har har han fått sparken på grund av hot och våld. Resten av gänget har väl aldrig varit på en is överhuvudtaget.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: har en sekreterare på jobbet som har ”löven forever” tatuerad på armen. Hon har inte pratat med mig sen april:)
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gick förbi Winpos i morse. Stannade till en stund, kollade på alla långa frodiga gröngula maskrosor som växte runt byggnaden och insåg att det kunde ha varit värre.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Kanske inte så konstigt med tanke på hur många fler SM-guld som tagits av de legendariska lagen i HA.
Kanske inte så konstigt med tanke på hur många fler SM-guld som tagits av de legendariska lagen i HA.
Sv: Silly season
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: apropå ingenting. Men satan vad HA äger över SHL på sociala medier…
+ 15
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: hahaha. Carpe diem som betyder trevlig helg på grekiska eller något.
De tycker jag är småmongo men de tycker om mig ändå.
Sånt som är skönt att ha ute på nätet. 😉
De tycker jag är småmongo men de tycker om mig ändå.
Sånt som är skönt att ha ute på nätet. 😉
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: man visste ju redan för 11år sedan att han inte har alla hästar i stallet
Länkar:
https://youtu.be/S8paQQOnqSA
https://youtu.be/S8paQQOnqSA
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
Lite dåligt med konsekvenstänk på killen Fredrik Claesson.
Tänker han spela i KHL resten av karriären har han tänkt?
Lite dåligt med konsekvenstänk på killen Fredrik Claesson.
Tänker han spela i KHL resten av karriären har han tänkt?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: Ja finns ingen anledning att tvivla på ledningen nu. Saker sköts korrekt och alla vet vad dom ska göra. Tydligt och bra. Vi ska vara glada över våran fantastiska ledning. Kolla bara på Brynäs till exempel som mer liknar en maffia organisation än en hockey klubb. Där det är olika falanger som bestämmer och suktar efter makt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Men ta för helvete och slut upp och kräv att ni blir överflyttade till SHL på HS någon gång! Blir så sjukt provocerad av att behöva byta till HA för att läsa i MoDo-boken varenda gång. Var väl typ två månader sedan ni gick upp eller? Är så jävla less på det här. Vet att det inte är ert fel, men de sjuka jävlarna som håller er kvar i HA på detta forum borde ha ett kok stryk.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: hur skulle du ställa upp? Realistiskt kommer det inte komma in någon ny till säsongstart.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: vi kommer inte gå in med 2 rightbackar endast. Då kommer det in ett nytt namn, vilket det inte verkar som
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Min gissn8ng är:
Jonsson får spela i J 20.
Noren kommer kanske vara med på försäsongen och sedan lånas ut.
Dom bryter nog med Folin.
Kanske även med Berg också.
Min gissn8ng är:
Jonsson får spela i J 20.
Noren kommer kanske vara med på försäsongen och sedan lånas ut.
Dom bryter nog med Folin.
Kanske även med Berg också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: både Norén och Jonsson kan spela j20 så är ”bara” 8 backar. Skador lär dyka upp med och någon kommer att få gå under hösten annars
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: kan hända att det bryts med 1 till.
Men också att de två ungtupparna lånas ut i början.
Var inte direkt så att Jonsson spelade jättemycket i fjol.
Men också att de två ungtupparna lånas ut i början.
Var inte direkt så att Jonsson spelade jättemycket i fjol.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tyler Durden: Nu när vi har 10 backar kan man nog gissa backparet.
Bernhardt-Rundblad
Rubins—Näsen
Brickley-Folin
Wahlberg-Berg
Norén-Jonsson
Bernhardt-Rundblad
Rubins—Näsen
Brickley-Folin
Wahlberg-Berg
Norén-Jonsson
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tyler Durden:
Håll i hatren nu,
Snart skall Janne"Mullvaden" Andersson svara på frågor i TV efter landskampen!
🤥
Håll i hatren nu,
Snart skall Janne"Mullvaden" Andersson svara på frågor i TV efter landskampen!
🤥
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Sen är ju Ingman i den åldern att han förmodligen inte vill vara 7e back heller. Man ska komma ihåg att han inte platsade ett tag på slutet.Trodde ändå han skulle gå före Berg. Sen älskar man ju honom för hans otroliga karaktär o hjärta för klubben. Hoppas han gör succé i den klubb han hamnar i.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: jag tycker faktiskt att vi alla här på forumet borde inse att MoDo ledningen borde veta vad som är bäst i lagbygget. Nog fan känns det tungt å dumpa lngman som käkar puck när tillfälle ges men sån är näringskedjan! Önskar denna galning all lycka i ösd å förhoppningsvis blir han sin 2.0 och återkommer
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:
Jag gissar på att du känner dig hoppfull kring Norlinder? :-)
Jag gissar på att du känner dig hoppfull kring Norlinder? :-)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mangeboii: Jag har en känsla att vi snart får hem en hemvändare på backen om inte snart så sker det till årsskiftet.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: lugn nu, vad är forumet till för om inte att ifrågasätta beslut? Hur roligt hade det varit om svaret på varje fråga var att lita blint på de som bestämmer?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Kanske för att han tidigare hamnat i två bottenlag och därför inte helt optimalt att följa med en nykomling den tredje gången, känns som att det kan finnas en viss omtanke från hinkens sida där.
Kanske att han kan återvända på sikt om MoDo lyckas etablera sig.
Kanske för att han tidigare hamnat i två bottenlag och därför inte helt optimalt att följa med en nykomling den tredje gången, känns som att det kan finnas en viss omtanke från hinkens sida där.
Kanske att han kan återvända på sikt om MoDo lyckas etablera sig.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Ja du har nog rätt dom saknar också en kille som kan göra 40 mål som Rödin..
« Föregående · 2548693 · Nästa »

Bubbla? hur menar du?
Så jag gör rätt?
Sorry?