« Föregående · 2601002 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: och Ek släpper mycket returer. Men han räddar helt sjuka lägen. Vi leder med 3-1, inte så mycket fokus på det negativa! Var glad.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: näsen har några bra tendenser. Rundblad är dirket dålig idag. Näsen knappt godkänd men fortfarande godkänd
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{7426}: Näsén är inte bra ikväll igen. Inte Rundblad heller. Rundblad spelar inte som en kapten.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{7426}: Önskar att det vore så. :) Kommenterar bara det som händer för att släppa lite nervositet.. ;)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
SPOODI: Jo men faktumet kvarstår att han släpper många returer.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Otroligt vågat av Näsén där att gå för pucken än att jobba hemåt
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
NuMo: vet inte om det där var genialiskt eller idiotiskt av Näsén, men gick ju bra 😂
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: du kan inte skylla på OEEK här. Sjukt fin pass över centrallinjen, stenhård på bladet för direktskott
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: Sett till vårt spel här i andra är det bara rättvist att Örebro får in en. Vilket rån om vi vunnit perioden.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: Vår fina statistik i boxplay håller i sig. Vartannat bp blir det mål direkt
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
jonsson: Vi är verkligen klappkass i BP. Antingen är vi passiva eller så är vi för aggressiva...
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
Confusius:
Johan Hedberg skulle behöva en värmelapp över näsan. Stackarn.
Kritiskt moment i box nu. Kan vi freda oss?
Nä, det blev för hårt tryck. Synd.
Johan Hedberg skulle behöva en värmelapp över näsan. Stackarn.
Kritiskt moment i box nu. Kan vi freda oss?
Nä, det blev för hårt tryck. Synd.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: Olle Eriksson Ek släpper så fruktansvärt mycket returer. Hur ofta håller han pucken egentligen?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: Det är helt sanslöst hur han snappar upp varenda retur, helt jävla otroligt faktiskt. Leder skytteligan i hela SHL nu
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
SPOODI: Varför går inte Ruohoma på djupet i PP när han tar in pucken i zon, stannar innanför blå och blir uppäten.
DANSKFAN IGEN!!!
Delad 1:a i shl’s mållig just nu.
DANSKFAN IGEN!!!
Delad 1:a i shl’s mållig just nu.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
jonsson: Vi borde fan ändra till McAagaard på tröjan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{7426}: Som sagt, bara Mikkels formation som kan göra mål i PP!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-11-23 Borta
{10015}: danskjävel alltså, hur fin är han inte då????
+ 2
« Föregående · 2601002 · Nästa »