« Föregående · 2705957 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Bad_Brett: känns lite grann att modo går efter en pudas back men hur lätt kan de va.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: han är i alla fall på rätt plats och inte tvåa på varje puck… Men nu var det ju inte specifikt honom jag syftade på utan snarare att han är ett bra exempel på lyckad värvning, för mig okänd och antagligen relativt billig trots att han dominerat shl.
Sv: Silly season
Frontschwein: Ni räknar dåligt. Två backar ska in, en toppback + utfyllnad (exempelvis Byström).
Ny forward lär ansluta senare oavsett vad Hinken säger nu. Pengar lär finnas.
Ny forward lär ansluta senare oavsett vad Hinken säger nu. Pengar lär finnas.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modomas: Har inte Tomasek varit ganska beige detta VM också, bortsett typ en match?
+ 1
Sv: Silly season
Bössa 68: en back och en ytter.. Hinken bygger för kval. Inte ett dugg impad hittills av hans värvningar förutom möjligen Olofsson.
Sv: Silly season
Koff: döda maj på värvningsfronten. Ngn insatt vi ska värva en 1a back + ev en 3e ytter. Det senaste jag hört.
Sv: Silly season
Rht: Det är nackdelen med att grilla. Det är alldeles för trevligt, så man vill aldrig att det ska ta slut. Och då blir det lätt för många dubbel-IPA.
Gräsänkling ikväll. Ska strax lägga på en skiva Iberico Secreto på min Weber-kolgrill och korka upp en flaska Château Mont-Redon.
Gräsänkling ikväll. Ska strax lägga på en skiva Iberico Secreto på min Weber-kolgrill och korka upp en flaska Château Mont-Redon.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: ja man blir lite nervös, när hinken pratade om att han var välscoutad hoppades jag på ett guldkorn, typ en ny Thomasek…
Sv: Silly season
SuneMangs: Peters foppa är taget från Emils pappa Leif "foppa" Forsberg (Gif Sundsvall) men det vet du säkert redan. Men inom hockeyn finns det bara en foppa.
+ 1
Sv: Silly season
Peja: Också tänkt på det. Växjö är riktigt kassa på att tro på juniorerna. Ändå har man en av de bästa juniorsidorna.
Sv: Silly season
Koff: Den tanken slår mig minst en gång i månaden. Otroligt slöseri på talang att han skulle gå skadad så ofta.
Sv: Silly season
Koff: Björklöven lånar Alfons Freij från Växjö. Uppfriskande ändå måste jag faktiskt säga.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
True är minus 3 med 11 minuters speltid. Mot Storbritannien av alla länder
+ 1
Sv: Silly season
SuneMangs:
Tänk om Forsberg hade varit frisk. Vem vet vad han hade kunnat åstadkommit.
Så synd att en spelare som honom inte kunde hålla sig från skador.
Tänk om Forsberg hade varit frisk. Vem vet vad han hade kunnat åstadkommit.
Så synd att en spelare som honom inte kunde hålla sig från skador.
+ 1
Sv: Silly season
KB: "Foppa la skridskorna på hyllan 2011"
Bra där! Foppa är min absoluta favoritspelare genom alla tider. Det finns verkligen bara en Foppa, det namnet ska man inte strössla med till höger och vänster. Det finns Foppa, sen finns det Fredrik Forsberg.
Bra där! Foppa är min absoluta favoritspelare genom alla tider. Det finns verkligen bara en Foppa, det namnet ska man inte strössla med till höger och vänster. Det finns Foppa, sen finns det Fredrik Forsberg.
+ 18
Sv: Silly season
{5647}: personligen tycker jag EU är kass , ett nyliberalt skitexpriment. Men det är vad jag tycker . I övrigt så har jag full respekt för dina åsikter. Och i vinter så åker vi ( familjen) för första gången till ö-vik för att kolla MoDo hemma .
+ 7
Sv: Silly season
Smurfen: Jag tycker att han är ytterst begränsad. Ett riktigt bra skott, men I övrigt anonym. Det är nästan så att Liss har mer skills, men han är långsammare.
Med den galne greken så kan väl vad som helst hända i Löven.
Med den galne greken så kan väl vad som helst hända i Löven.
Sv: Silly season
Tarasov: Anton lär göra succé i vilket hockeyallsvenskt bottenlag som helst. Tyvärr är han för svag för att spela i ett topplag eller SHL än så länge
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: VO med Lundeström och Zetterlund tränade ihop idag så han har kryat på sig! Hedman med Heed .
Sv: Silly season
{5647}:
Visst hade man högre förhoppningar att politiker kunde läsa.
Ahja. Tur dom inte blanda i sig i hockey. ÄN!
EU: - ”Skott mot mål är farligt”
Sveriges tolkning: ”-vi får inte skjuta mot mål!”
Visst hade man högre förhoppningar att politiker kunde läsa.
Ahja. Tur dom inte blanda i sig i hockey. ÄN!
EU: - ”Skott mot mål är farligt”
Sveriges tolkning: ”-vi får inte skjuta mot mål!”
Sv: Silly season
{5647}:
Bra för Anton, tror de kan utveckla honom. Tycker han var rätt ok i finalen, undrar om inte DIF för en miss här
Bra för Anton, tror de kan utveckla honom. Tycker han var rätt ok i finalen, undrar om inte DIF för en miss här
+ 1
Sv: Silly season
Rht: Vi är ju kassa på EU-direktiv. Det är som det där med majbrasor. Där verkar man inte läst direktivet, utan skyller på EU att man inte får elda när det inte var EUs intention överhuvudtaget. Svårt att veta hur det tolkats där.
EU-direktiv är inte bindande, utan där ska respektive land anpassa eller skapa lagar för att bemöta direktivt.
EU-förordning är bindande. Det är lagstiftning som direkt gäller i Sverige. Exempelvis GDPR.
EU-direktiv är inte bindande, utan där ska respektive land anpassa eller skapa lagar för att bemöta direktivt.
EU-förordning är bindande. Det är lagstiftning som direkt gäller i Sverige. Exempelvis GDPR.
+ 2
Sv: Silly season
Gavelo:
Det var väl isåfall tur att de fick veta det innan så slapp hon bli stoppad i legkontrollen.
Det var väl isåfall tur att de fick veta det innan så slapp hon bli stoppad i legkontrollen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault:
Instämmer, just spelförstörande moment gynnar inte lag som vill spela med fart!
Regeln idag är för de slöa backarna,
Instämmer, just spelförstörande moment gynnar inte lag som vill spela med fart!
Regeln idag är för de slöa backarna,
+ 1
Sv: Silly season
Gavelo: Jag har inte sett det förrän nu. Anton Gradin utköpt! Hamnar han i Östersund nu, eller? Känns ju som en perfekt plats för honom. Nån som vet?
Sv: Silly season
Koff: Är ju rätt synd om Foppas lilla dotter som tvingas avstå från konserten efter att många gnällkärringar ” ursäkta uttrycket ” ringt och gällt för att hon bara är 9år och i Sverige har vi en åldersgräns på 13.
+ 1
« Föregående · 2705957 · Nästa »