« Föregående · 2816685 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
mr_brasco: Ja han jobbar på bra! Men svag passningskvalite. Till hans försvar är han inte ensam det. 😅
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Varför inte släppa pucken direkt så vi kan utnyttja 2 min innan paus?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
mr_brasco: ge dom pucken direkt istället. Aldrig bra med pp i början av en period
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Monno: Björklund har verkligen förbättra skridskoåkningen. Förut stack han så tydligt ut.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
bollan123: då tycker jag första kedjan har betydligt större problem idag
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Monno: Han blixtrar till stundvis under säsongen men det är för lite.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Tar vi en pinne ikväll så är det en sensation..
Fbk för hela slanten nu
Fbk för hela slanten nu
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
{10015}: FBK har styrt hela perioden frånsett någon enstaka kontring, blir svårt om vi inte kan bryta pressen.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
{10015}: Södergran har sina stunder men idag tror jag alla hans passningar varit på skridskorna.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Sigge: När Sampo försökte spela fram True där såg det ut som att en NHL-spelare skulle spela fram en division 3 spelare
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
bollan123: Karlin är förtjust i finlandsfärjan True. Själv funderar man på vad han egentligen bidrar med.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
19MoDo21: Ett mål? Våra mål gjorde PP och Mikkel kedjan. Inte var det True som gjorde så att vi fick PP heller lol.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
{10015}: Jo men tänker på dom spelare dom tagit ut senaste säsongerna. Direkt pinsamt att man behöver värva hit spelare under säsongen för att man har tagit ut för dåliga spelare. Tar hit spelare från Stockholm som spelar i 4e kadjor. Spelare i 4e kedjan bör man kunna hitta från närområdet. I panik fick j18 skicka ner Gästrin å Hallin till Stockholm förra helgen. Torskade ändå. Jag hoppas det blir bättre nu när Nordgren kliver av.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
NuMo: Vad har Ranta och Jasek kedjan skapat ikväll? Absolut noll det är helt sjukt MC gör en mindre bra match och blir bänkad på direkten men True får oändligt med speltid
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Horace76c: FBK är så jävla sega, vi försöker ju allt ;-)
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Costanza:
Lodin har vi svårt med.
Vi har en svacka i spelet och våra uppspel studsar och blir deras kontringar vilket betyder att de ligger rätt och vi chansar.
Lodin har vi svårt med.
Vi har en svacka i spelet och våra uppspel studsar och blir deras kontringar vilket betyder att de ligger rätt och vi chansar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Costanza:
Fan jobba hem det här nu, på 2 fronter!
Fan jobba hem det här nu, på 2 fronter!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Nieminen:
Fan va svårt vi har att hålla pucken, när väl FBK tappa pucken så lyckas vi inte göra nått kreativt
Fan va svårt vi har att hålla pucken, när väl FBK tappa pucken så lyckas vi inte göra nått kreativt
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Men kan man lära sig att passa medspelarna på bladet?! Eller blir man helt ställd när man passar en högerfattad?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Nieminen: Ge Big Bernie pucken. Måste sitta stenhårt under ribban!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Nieminen: Japp, att förlora 2 klockrena bak till deras back i BP är inte bra
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
{10015}: Kanske var lite onödigt hårt men jag tror vi kan mycket bättre än såhär.
Sen är 2-2 ett bra resultat men vi borde inte vara nöjda med det nu när FBk inte ser ut att vara på topp.
Sen är 2-2 ett bra resultat men vi borde inte vara nöjda med det nu när FBk inte ser ut att vara på topp.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gavelo: Han är 50% då med dom 2 förlusterna. Sågad efter 10 tekningar totalt alltså.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gavelo:
Nu fick vi en kompisationsutvisning med oss!
Nu fick vi en kompisationsutvisning med oss!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Zource: Tifo som symboliserar totalhockey ála 60-meter
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Nieminen: Förlorade bland annat båda sina tek i Modos BP mot Kellman
(Tror det var BP)
(Tror det var BP)
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gavelo: Oj, det var hårda ord och du brukar jag ändå vara rätt hård på MoDo. Vi möter Färjestad, seriens tvåa. Vi har definitivt varit betydligt sämre den här säsongen så det här är jag nöjd med jämfört med det sämsta man sett
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Vikingmodo : Galen period! Hoppas inför mittenperioden att MoDo är noggrannare och att domarna höjer sig flera snäpp!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Modo-Målet: Ett Tifo som symboliserar NOLL poäng. ;)
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gavelo: benson är inte sämre än MC. Mest för att MC inte klarar av att spela hockey i 60 minuter för att han helt enkelt inte orkar.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
JoJo2613: Märks att det är MoDomatch när Sampo Rantar runt på isen och Ztorken "rantar" på hockeysnack.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Vikingmodo : Benson har varit så bra att han varit bänkad.
Nej Benson tillför ingenting.
Svag tekare
Långsam
Rund i närkamperna
Fullständigt uddlös
Helt ärligt förstår jag inte vad han är bra på?
Eller jo, i spelet utan puck ligger han faktiskt ofta rätt bra i banan och faller sällan ur helt och hållet, men annars är det omöjligt att sätta ett finger på vad han bidrar med som gör oss bättre ?
Nej Benson tillför ingenting.
Svag tekare
Långsam
Rund i närkamperna
Fullständigt uddlös
Helt ärligt förstår jag inte vad han är bra på?
Eller jo, i spelet utan puck ligger han faktiskt ofta rätt bra i banan och faller sällan ur helt och hållet, men annars är det omöjligt att sätta ett finger på vad han bidrar med som gör oss bättre ?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gavelo: Tycker Modo gör en okej period defensivt. Det är ett självmål och ett misstag som lett till baklängesmål. Inget insläppt i boxplay. Men Färjestad är så pass bra att de knappt behöver anstränga sig att göra mål. Modo gör nästan så gott som de kan
« Föregående · 2816685 · Nästa »