« Föregående · 2816928 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gusse:
All heder till Leksand också (det tar emot att säga) som parkerar HV längst ner i likkistan!!
All heder till Leksand också (det tar emot att säga) som parkerar HV längst ner i likkistan!!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
DrCox: idag ska hela modo/ alla hyllas!. Fy fan va bra ni va!!!! Imponerande å stänga ner kaffeklubben! Så stolt❤️👍
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
DrCox: Modo går in i tredje perioden som ett topplag. Bestämmer , målar, stänger matchen.
Vilket lag
Vilket lag
+ 18
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
{6870}: viktig seger särskilt med tanke på att både Hv och Linköping förlorade Nu har vi allt i egna händer igen inför avslutningen
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Tro om Ztorken kryper in i sitt lilla kryp in nu när vi vann.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Tack Modo för att ni slår dansbandsgänget!
Skål
Skål
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
henkeiskogen:
Alla säger att man är på säker mark.
Vad spelar det för roll när man står med en fot på sankmark med bakåtvikt och djupt vatten bakom sig?
LaDue fortsätter att förbättra sig. Ser inget fel i Trues spel, ser inget fel i Bensons spel, trots det oturliga bakåtmålet. Lehtinen spelar så bra man kan önska. Aagaard var en torped när det behövdes.
Ja, det var väl ungefär de som jag ser som uppsidorna.
I övrigt. Disciplinerat, vi är nära hela tiden, förutom när vi blir för optimistiska och har för snäva marginaler när vi försöker gå framåt.
Gillar Olofssons intervju. Han är ärlig och har förstått vad det krävs.
Alla säger att man är på säker mark.
Vad spelar det för roll när man står med en fot på sankmark med bakåtvikt och djupt vatten bakom sig?
LaDue fortsätter att förbättra sig. Ser inget fel i Trues spel, ser inget fel i Bensons spel, trots det oturliga bakåtmålet. Lehtinen spelar så bra man kan önska. Aagaard var en torped när det behövdes.
Ja, det var väl ungefär de som jag ser som uppsidorna.
I övrigt. Disciplinerat, vi är nära hela tiden, förutom när vi blir för optimistiska och har för snäva marginaler när vi försöker gå framåt.
Gillar Olofssons intervju. Han är ärlig och har förstått vad det krävs.
+ 21
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Vi kommer undan med blotta förskräckelsen och det är inte rättvist enligt mina ögon...men va fan gör det! 3 poäng😁😁 fan va skönt
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Detta är den bästa Lördagen på länge. Jag svävar på moln just nu. Och vad skönt det är att äntligen ha en stabil första målis!
Avgå Hinken!!!
Avgå Hinken!!!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Greenwolper: Jiiiiinx! Det behövdes som fan mot dom knarkande hajkpojkarna.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Greenwolper: fyfaaab sådan jävla sköööön seger! Å vi var värd det å! Riktigt bra tredje. Goooo Modo!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Thors 22: Såååååå jävla skönt att sätta bönderna från Karlstad på plats. Vi kan se oss på 12e plats hela det långa uppehållet. ❤️🤍💚☺️☺️☺️☺️
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
modomille: Till och med Jag som Hejar på Timrå skrek ja när ni gjorde 3-2 målet.
Grattis till segern modo. Rättvis dessutom
Grattis till segern modo. Rättvis dessutom
+ 28
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Greenwolper: fyfan vad skönt!!! Det var vi värda! Nu skall lodin hem å gråtknarka!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Hahaha!
MoDo vinner med en massa spelare som inte tillför något, det mot det bästa laget vi har nuförtiden.
MoDo vinner med en massa spelare som inte tillför något, det mot det bästa laget vi har nuförtiden.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
NuMo: DET ÄR SÅ RUSKIGT STARKT! Och viktigt. Fan vad lycklig jag är att det inte är en repris på ifjol.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gavelo: Domarna försöker hjälpa förbundets lag med en extra timeout
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gavelo: aldrig att vi fixar 2 minuter 5 mot 6 mot FBK
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
SuneMangs:
Själv håller jag på med ett multitasking som det sägs bara kvinnor kan.
Följer och kommenterar matchen.
Steker köttfärsbiffar ( i ett annat rum, såklart)
På väg tillbaks så slog jag tån i en stol vilket fick mitt grogglas att åka i golvet (Ja jag klarar av att dricka Gin å Tonic också) Glaset krossades med farliga skärvor överallt.
Så på några snabba minuter så fixade jag det, samtidigt som jag höll ett noga öga på matchen. Mål! Va bra!
Nu är det tre minuter kvar. Jag är klar med allt och nu är frågan. Skall MoDo klara det?
Själv håller jag på med ett multitasking som det sägs bara kvinnor kan.
Följer och kommenterar matchen.
Steker köttfärsbiffar ( i ett annat rum, såklart)
På väg tillbaks så slog jag tån i en stol vilket fick mitt grogglas att åka i golvet (Ja jag klarar av att dricka Gin å Tonic också) Glaset krossades med farliga skärvor överallt.
Så på några snabba minuter så fixade jag det, samtidigt som jag höll ett noga öga på matchen. Mål! Va bra!
Nu är det tre minuter kvar. Jag är klar med allt och nu är frågan. Skall MoDo klara det?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
{10015}: Säg inte så. FBK kommer lägga i en extra växel nu
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Zource: Fan vad få han är, ser ut som en riktig soldat!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Gavelo: Du ser! Jag förstod inte riktigt ditt inlägg... ;)
« Föregående · 2816928 · Nästa »