1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507879 inlägg · 4189 ämnen
« · 510405 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Paddan: Så du hoppas liksom jag att nån vänlig själ skriver här när det är dags att trycka på webradion?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Salle: Hmm, av kommentarerna att döma så antar jag att webradion inte behagat fungschera ännu, eller?
 

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
1-3, Frantisek Kaberle. Härligt!

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Huge:

9.181 - 3 PP1MODO73. KABERLE, Frantisek

(24. AUCOIN, Adrian

13. WEINHANDL, Mattias)


Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Frisco: "Blir det slakt i afton eller?"

Låter bekant på något sätt.
Visstja, nu kommer jag ihåg.....
Undrar förresten vad Bäckman gör nu för tiden? :-)

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
NuMo: Verkar som om grejorna legat nere massor av omgångar. Lyssnar aldrig på webradion (från någon arena överhuvudtaget) så fråga mig inte.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Frisco: Jag är lite på slakthumör. På halvdanska wedradioister iallafall.
 
Skulle det bli pölsa eller pölse av resultatet måntro.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Frisco:

Efter 3.30 trodde man det. Efter 4.00 var man inte lika säker.

Sv: Foppas och MoDos öde.
Huge: Hmm tycker det verkar som vi snart är överens. Hela grejen var ju det att han angrep just Foppa. Det blir ju bara löjligt. Jag får för mig att det är så de flesta tänker som inte är speciellt insatta. Foppa är den bästa svenska hockeyspelaren och då är han säkert girigast också. Verkligheten behöver man inte ägna en tanke.

Jag blir bara så less på all avundsjuka för det är där skon klämmer i grund och botten.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Poffa: Det får man inte äta än på nån månad. Måste vara slakt först.

Blir det slakt i afton eller?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Frisco:

Pölsa heter det. Med rödbetor och kokt potatis.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Magnus: Vad är det för webbfolk man har i Malmö. Det ryktas om att de inte kan få fart i grejjerna någon gång.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Salle: Det heter väl ändå pølse.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Nu när 1:a perioden är över så hoppas man ju att dom inte tar en skånerast och en pölse utan försöker att fixa lite webradio.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Följ länken för Mifs "direkt" referat (givetvis lagon färgat i rätta färger).

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Gokväll alla. Frisco är tillbaka i verkligheten.

Sv: Foppas och MoDos öde.
Just det... Jag kom att tänka på en sak. Det där brevet till Foppa, har det överlämnats eller vad hände med det?

Sv: Foppas och MoDos öde.
Huge: Ähh! Palmlöf tillhör ändå en av de bättre journalisterna, han är seriös och respekterad i alla fall. Resten håller bara på med pubertetsspråk och är korrumperade.

Sv: Foppas och MoDos öde.
Vivix: "Eller upplever du Foppa som särsklit girig?"

Nä, tvärtom faktiskt.
Men som jag sagt tidigare: Palmlöf tog nog ett dåligt exempel, om man nu skall gradera "girigheten" hos våra NHL-stjärnor. Antingen är Palmlöf dåligt påläst (avsiktligt?), eller så vill han förstärka provocerandet med Foppa som exempel.

Och vad är det egentligen som säger att Foppa INTE kan betraktas som girig, trots att han ställer upp ekonomiskt för andra?
Allt står väl i relation till HUR mycket man har och hur mycket man isf ger.
Fast den debatten låter som överkurs tycker jag... :-)

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
En bra match nere i Malmö enligt sportradion...

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
El Maco: Till Modo, ja.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Emma no15: Fortfarande 2-1 väl?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
3-0 till lillebror. ILLA!

Sv: Foppas och MoDos öde.
Poffa: ""Brynäs är världens sämsta lag, de spelar som idioter hela bunten, iofsingen konstigt då de faktiskt är det. Dessutom så är allihopa otrognamot sina fruar.""

Möjligt att allt detta stämmer.
Lika möjligt att allt inte stämmer.
Liksom Palmlöfs resonemang kanske inte heller stämmer.
Vad är problemet?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Brynäsarna anfaller åp bred front, vilket ögonblick som helst.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Salle: Ang Webradion så funkade den inte heller när vi var där förra veckan. Tror att Hockeyligan har plockat in grejorna redan eller om Malmö har krängt skiten.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Paddan: Undra om någon har mailat in och fått svar på vad det sitter i. Skulle vara kul att veta om dom sänder för annars kan man ju göra nån nytta. Spela poker eller nåt.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
El Maco:

Man tackar för den vidarerapporteringen.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Paddan: TImrås webradio berättade precis att det var tekniska problem i Malmö.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Poffa: spelar dom utan målisar idag eller

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
AM:

03.501 - 2 EQMalmö51. HANNULA, Mika

(26. STANTON, Paul

23. WAHLBERG, Mikael)
03.280 - 2 EQMODO7. DAMGAARD, Jesper

(13. WEINHANDL, Mattias

19. NÄSLUND, Markus)


Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Poffa: Knepigt, jag har tidningar på bordet, teven är på och internetuppkopplingen är än så länge fungerande, ändå påstår Hockeyligan att jag har "inget media"...

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Poffa: Okej. Härligt att våran fighter spelar iallafall. Han behövs. Hoppas att han dänger upp några stycken! Ingen som fått igång radion än?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Poffa: 0-2 damgaard

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Emma no15:

Hinote, men inte Salle.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Modoante: woohoooo! spelar hinote och salle idag förresten?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
NuMo: Modo tar ledningen med 1-0

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Nenne:

01.480 - 1 EQMODO27. STEEN, Alexander

(5. JONSSON, Hans)


Sv: Foppas och MoDos öde.
Vivix: Det har gått utför med statstelevisionen ända sedan Per Oscarsson klädde av sig i Hylands hörna!

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
knaskamilla:
Här ska skrivas insändare, har dom strömavbrott eller?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
knaskamilla: Skånerostat, finns det?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Gusse:
Jag tänkte just fråga, får inte igång det..

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Gusse:
 
Å mina, LJs, NuMos och Poffas vägar kan jag säga att vi inte fått det.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Har ni fått igång radion från matchen ??

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
knaskamilla: Du bör försöka att få dig något dränerande.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
NuMo:
 
Det skulle kanske kunna förklara min huvudvärk som aldrig ger sig.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
knaskamilla: Det där lät ju inte bra. Antagligen har huvudet blivit proppfullt.

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
Gud, vad jag har haft svårt att få in i huvudet att vi spelar match ikväll. Ska man tolka det på något vis, typ som att matchen kommer att bli något man inte vill minnas har spelats?

Sv: MoDos sista skånska resa? 2005-02-22
HD Ulf Rådbjer
LD Claes Hilmersson
LD Joacim Karlsson

Sv: Foppas och MoDos öde.
NuMo: haha och skänk pengarna till Olle P så att även han har råd att börja spela golf. :)

« · 510405 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB