« Föregående · 2957765 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Konstaterar att detta JVM lag inte kommer gå långt om de inte börjar spela ihop istället för att visa upp sig för agenterna på läktaren.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Pobezal är odraftad? Kanske något för Hinken att hålla koll på?
Sv: Silly season
jonsson: säkert i Umeå eller nånstans i söder, men vi har ju Gradin så den enda bomben som kommer från hans håll är nog fyrverkeritårtorna till midnattsgroggen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Stenberg känns otroligt lättläst hittills. Skjuter i princip aldrig, utan passar bara runt pucken i pp.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Tycker han ser ut att ha tydlig fokus på defensiven. Och är väl just det att han är så mogen i spelet som du säger, det ligger honom i fatet.
Det är en kille som kan spela 2a kedjan men som gör sitt jobb i 4e också utan att gnälla och då hamnar man där.
Stenberg kan ju inte spela såhär i Frölunda? Tycker han verkar veta lite för väl att han är stjärnan. Vilket iofs kan vara bra ibland men man måste ju känna när det är dags att få upp tempot på pucken också (som i andra PP målet iofs)
Det är en kille som kan spela 2a kedjan men som gör sitt jobb i 4e också utan att gnälla och då hamnar man där.
Stenberg kan ju inte spela såhär i Frölunda? Tycker han verkar veta lite för väl att han är stjärnan. Vilket iofs kan vara bra ibland men man måste ju känna när det är dags att få upp tempot på pucken också (som i andra PP målet iofs)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Jo, men det är lätt att skjuta när LP och Gästrin sitter på Y-bussen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Ligger nog Gästrin lite i fatet att han är så pass komplett. Medan andra spelare har sin styrka i powerplay, även om Gästrin egentligen är bättre.
Tycker även att det är märkligt att inte LP får mer tid i PP.
Tycker även att det är märkligt att inte LP får mer tid i PP.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Fågelburen Björck däremot, spelar hela tiden och verkar inte göra supermycket rätt..
LP och Gästrin i utvbåset
LP och Gästrin i utvbåset
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Spelar knappt någonting. Trist som fan och en sjuk missräkning från Hävelid.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Dom verkar förvånande över att vi plötsligt spelar rakare och enklare. Det hade aldrig skett om Karlin vore kvar.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
k1m: Gästrin måste ha tagit tillbaka puck 3-4 ggr nu under matchen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Lyssnade på Rinkside idag. Lars har backat lite angående Karlin; Tyckte det var extremt märkligt att inte vilja ha som målsättning att gå direkt och konstaterade att MoDo gjorde sin bästa match för säsongen senast.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Skulle vara lite roligt om det blir Luleå - Brynäs i kval ! 🤪
Från final till Kval för bägge lagen
Från final till Kval för bägge lagen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Man sitter och fantiserar sig bort till tider då vi spelade i SHL och hade ett bra material och ett spel där vi var bra i alla spelformer.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Det jag gillar med Gästrin är att det känns vara en slutspelskaraktär, till skillnad från LP, Niederbach och vissa andra finlirare.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: börjar luta att det är gästrin som är vår chans att gå upp iår. Drar till med ett foppa-esque slutspel.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
k1m: Det kan man verkligen inte tro då du älskar att påminna om det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
k1m: Att du fortfarande får skriva på det här forumet är ett under.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Nej, du har ju bara stirrat efter Gästrins nummer så klart att du missat det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Genborg och Gästrin har kört rätt fysiskt, kul att se. Eklund känns så tunn ibland, försvinner rätt ofta.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Kul att följa honom på isen, han byter plats, gör sig spelbar, kliver bak när backen är högre upp i banan. Fysisk, tar ansvar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Ett jävla gnäll på Sverige från Dusan framförallt.
Men han är ju en tomte. Obegripligt att han får leda program.
Så illa är det inte. Första matchen i en stor turnering. Tycker man visat rätt bra med tålamod. Det är ju en snöig is och stolpskott från 2-0.
Men han är ju en tomte. Obegripligt att han får leda program.
Så illa är det inte. Första matchen i en stor turnering. Tycker man visat rätt bra med tålamod. Det är ju en snöig is och stolpskott från 2-0.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Han kan knappast ha spelat mer än 5 minuter den här perioden. Synd när han definitivt orkar att spela 25 på en match.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Hur kan man sätta Gästrin i fjärdekedjan som praktiskt taget varit förstecenter i MoDo under hösten. Scoutingen där är helt bakvänd.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det där hade varit mål om medspelare hade fullföljt på mål! Gästrin är kung, vem är LP?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Gästrin bästa svenska fw än så länge. Cm ifrån att sätta en kasse nyss.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Skulle gjort det betydligt bättre i första än Eric Nilsson..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo4321: Trist att han hamnat i fjärdkedjefacket. Blir nog inte mycket speltid ikväll.
+ 1
Sv: Silly season
Peja: Självklart kan de göra fel trots att man scoutat. Helt enkelt är det inte att bedöma spelare utifrån ganska olika förutsättningar. Det vore extremt märkligt om de är felfria.
Lindstein var utanför laget och kom bara med pga hjärnskakning på Norén har jag för mig. Han fick väl pris som bäste back i Sverige eller motsvarande.
Så ja. Scoutingen kan vara helt misslyckad trots att man lägger en hel del resurser.
För övrigt är Hugo Blixt är sjundeback. Berg är inte med alls.
Lindstein var utanför laget och kom bara med pga hjärnskakning på Norén har jag för mig. Han fick väl pris som bäste back i Sverige eller motsvarande.
Så ja. Scoutingen kan vara helt misslyckad trots att man lägger en hel del resurser.
För övrigt är Hugo Blixt är sjundeback. Berg är inte med alls.
Sv: Silly season
Enligt Höken har vi varit och försökt locka till oss Martin Lundberg tydligen.
Men han verkar vilja hålla sig hemma i Skellefteå.
Men han verkar vilja hålla sig hemma i Skellefteå.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Hur fan sätter man Gästrin i 4e? Han är bättre än så! Det kommer vi att se
+ 6
Sv: Silly season
Peja: tycker du att Hävelid haft ett bra resultat under tiden han lett u20-laget?
Nästan lika inkompetent som tomten Samhall i a-truppen. Helt jävla hål i huvudet att inte ta ut Vezina-Ullmark till vm t.ex.
Istället fick vi sållet Markström och den andra anonyma Brynäs målisen.
Nästan lika inkompetent som tomten Samhall i a-truppen. Helt jävla hål i huvudet att inte ta ut Vezina-Ullmark till vm t.ex.
Istället fick vi sållet Markström och den andra anonyma Brynäs målisen.
+ 3
« Föregående · 2957765 · Nästa »