Är det nån nyårsbömb på gång eller?
Inlägg: 2957020
Svarskommentarer
Sv: Silly season
jonsson: säkert i Umeå eller nånstans i söder, men vi har ju Gradin så den enda bomben som kommer från hans håll är nog fyrverkeritårtorna till midnattsgroggen.