Inlägg: 2957019
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Willow: tänker att vi rimligtvis borde ha potential till att köra på riktigt tungt och hårt i ett slutspel om vi tänder till? Kanske slutar med att man upptäcker att hinken hela tiden bara byggt den ultimata lövendödaren. Isf är allt förlåtet.
+ 2
Sv: Silly season
Willow: Nej, Indrasis var ingen raket på skridskorna, men han var fortfarande en faktor i HA. Särskilt mot topplagen då han verkade mindre taggad mot bottenlagen. Men nu ska han ju spela i Slovakien ändå.
Får se om en spelare som Lucas Forsell kan dyka upp i HA nu när Tomasek är tillbaka.
Får se om en spelare som Lucas Forsell kan dyka upp i HA nu när Tomasek är tillbaka.
Jag tror att de kunnat ha mer nytta av en tydligare slutspelsforward. De är med rätta stora favoriter, men ska man störa dem så är det definitivt via tuffare spel.