« Föregående · 2846495 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Sigge: Nej det har han inte. Engsund är smartare än att sopa upp en två hands i plytet.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Greenwolper: Den där tar aldrig i ansiktet om inte Pettersson håller i klubban hela situationen....
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Sigge: Onödigt och ovårdat av Måns, men fan vad Pettersson i HV förstärker. Mer en knuff än ett anslag liksom.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Steken84: måste väl bli 2 mål i röven för att gubbarna ska vakna till liv och inte åka runt med smörgåstårtan i mungipan
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Varför måste han använda klubban i ansiktet?
5 + game och jag hatar just nu MÅNS CARLSSON
5 + game och jag hatar just nu MÅNS CARLSSON
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Det börjar bra, känns som vi kör matchen i botten själva innan dens knappt börja.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Modo-Målet: Engsund har gjort samma sak ett tiotal gånger när domarna blundat
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
MÅNS CARLSSON VAFAN HAR DEN JÄVLA IDIOTEN GJORT FÖR ATT FÅ SPELA???
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
smyl: vi måste täppa till kanterna tre mål sist där de åkte sig fria .
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modoitmagnus: och här på HS att ha en genomgående analys över hur det kommer att sluta efter 30 sekunder spelat
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Och så börjar vi som vanligt avvaktande och tvåa på puckarna 😂😂
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Benson såg ut att må bra av att lukta på det där iaf!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Zource: Spikar Lassi igen så spikar MoDo igen truten på Jönköping; KOM IGEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU KÖR
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{5647}: Jag skippar också försnack ibland då jag inte pallar med alla repriser som ger mig psykisk cancer.
Men nu kör vi! Vinna eller försvinna!
Men nu kör vi! Vinna eller försvinna!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Zäta75: Tack kompis.
Ja alltså det är ju bra pengar, korta resor och derby, vad är det inte att gilla liksom.
Ja alltså det är ju bra pengar, korta resor och derby, vad är det inte att gilla liksom.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: Nu hoppas jag på en fulländad söndag, med både Skellefteå och Modo-vinst
+ 4
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: Lycka till Modo. Hoppas ni vinner ikväll.
Vi behöver fortsatta SHL-derbyn i Västernorrland.
Vi behöver fortsatta SHL-derbyn i Västernorrland.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: Då hoppas vi på att vi kan göra första målet
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Zource: Ser AIK-Lövens inför matchen. Adam är bara för mycket och jag är nervös.
Pooley bänkad för andra matchen på raken för att han agerar som Ranta. Gillar att Melin bänkar sin kanske starkaste poängspelare för att han inte gör sitt jobb. Känner att jag verklgien går igång varenda gång jag ser Ranra på isen.
Pooley bänkad för andra matchen på raken för att han agerar som Ranta. Gillar att Melin bänkar sin kanske starkaste poängspelare för att han inte gör sitt jobb. Känner att jag verklgien går igång varenda gång jag ser Ranra på isen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
AP glödhet, samtidigt som JO (Våran AP) är extraforward. Inga bra signaler…
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Confusius: idag är det fullt fokus och smäll upp den där Timbuktu i planket så fort han har pucken
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Thors 22: Adam är ingen MoDo-supporter! Åtminstone beter han sig inte som en.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: Vi behöver nog komplettera det med några backar som faktiskt kan spela försvarsspel också.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
dempa: Om han är skadad bör han ju inte vara med som extraforward, den hade man kunnat ge till LP eller Jacobsson. Det lutar mer åt petning.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Blake: Dom vill väl vara som dom tuffa storstadssupportrarna.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: låter ju som att jeppe är skadad, kan inte stämma att han är såpass "ur form"
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: " Vi är favoriter helt klart, bättre under serien och hemmaplansfördel här i kvalet.
Sen måste jobbet göras, turen skall vara på våran sida och alla måste spela på topp.
Jag har en bra känsla, vi får se vad den känslan är värd?!"
OCH opartiska domare!
Sen måste jobbet göras, turen skall vara på våran sida och alla måste spela på topp.
Jag har en bra känsla, vi får se vad den känslan är värd?!"
OCH opartiska domare!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: Frågan är egentligen vad det är för fel på Jeppe?!
Att han inte går in på 12 forwards rent spelmässigt känns osannolikt.
Att han inte går in på 12 forwards rent spelmässigt känns osannolikt.
+ 1
« Föregående · 2846495 · Nästa »