« Föregående · 2900056 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Försäsong 2025
Vikingmodo : Jo men däremot finns det en Bengtsson som är mjukare än Bernhardt men sämre offensivt tyvärr..
Sv: Försäsong 2025
+ 1
Sv: Försäsong 2025
Greenwolper: kul att vi kunde börja åka skridskor i tredje. Men förjäkla tråkig träningsmatch haha😅^^
Sv: Försäsong 2025
+ 1
Sv: Försäsong 2025
NuMo: Det finns en sak jag gillar och det är att Rönningen verkligen tacklas och inte blir en ny stor och snäll nallebjörn som Bernhardt.
+ 4
Sv: Försäsong 2025
JoJo2613:
Det här är den klart sämsta matchen vi gjort under försäsongen.
I stort sett inget fungerar om ens något.
Äga pucken, föra spelet, vara mer fantasifull framåt mm. Det var Karlins önskemål. Det har han inte sett något av.
Trots det så spelar vi jämt i alla fall. Nivån är låg, ribban är låg. Förbättringspotentialen, framförallt förväntningarna hos MoDo är stor.
Det här är den klart sämsta matchen vi gjort under försäsongen.
I stort sett inget fungerar om ens något.
Äga pucken, föra spelet, vara mer fantasifull framåt mm. Det var Karlins önskemål. Det har han inte sett något av.
Trots det så spelar vi jämt i alla fall. Nivån är låg, ribban är låg. Förbättringspotentialen, framförallt förväntningarna hos MoDo är stor.
Sv: Försäsong 2025
Zource: Vore det copyright om vi bara snodde den fina melodin. Jag menar INNO Hockey kopierade ju vår logga. Justitieministern är MoDo-it. Morsan känner Löfven. Det löser sig. Vi snor HV-låten.
VI SJUNGER MOODOO, MOODOO, DEET ÄÄR JU 19 HUNDRAA 21!!
VI SJUNGER MOODOO, MOODOO, DEET ÄÄR JU 19 HUNDRAA 21!!
Sv: Försäsong 2025
JoJo2613: Topping åker på Unsportsmanlike? Från båset? Då domaren är 25m bort?
Vad händer?
Vad händer?
+ 1
Sv: Försäsong 2025
SPOODI: När plånboken är för stor och hjärtat är för litet. HV71 åker ut ändå!
+ 1
Sv: Försäsong 2025
+ 1
Sv: Försäsong 2025
+ 1
Sv: Försäsong 2025
Framnäs:
Hehe!Ni ser. Vi är överlägsna- Berglund går från klarhet till klarhet;) Det tog väl kommentatorn två minuter att förstå vem som gjorde mål. Ändå är hans kommentatorsstil att egentligen bara säga namnet på den som har pucken.
Hehe!Ni ser. Vi är överlägsna- Berglund går från klarhet till klarhet;) Det tog väl kommentatorn två minuter att förstå vem som gjorde mål. Ändå är hans kommentatorsstil att egentligen bara säga namnet på den som har pucken.
Sv: Försäsong 2025
Zource: Ny taktik, använd en junior som en murbräcka/plog sen är det bara o lägga in pucken.
+ 1
Sv: Försäsong 2025
SPOODI: HV har faan den bästa låten genom alla tider. Kan inte släppa den!
www.youtube.com/watch?v=3vKhMbYGc9E
www.youtube.com/watch?v=3vKhMbYGc9E
Sv: Försäsong 2025
JoJo2613: En minut in i tredje har vi skapat våra två bästa lägen...
Edit: Å där kom 1-1 i öppen bur, haha
Edit: Å där kom 1-1 i öppen bur, haha
+ 1
Sv: Försäsong 2025
Modoman: Det enda han kan verkar det som, satsade som om han försökte ta död på Topping i första och nu nacksving på en junis...
Sv: Försäsong 2025
modomille: Skönaste intervjun jag sett på länge.
Vad sade Karlin om förra perioden?
- Den sämsta jag sett på länge.
Ändå lyckades vi göra en ännu sämre.
Vad sade Karlin om förra perioden?
- Den sämsta jag sett på länge.
Ändå lyckades vi göra en ännu sämre.
+ 2
Sv: Försäsong 2025
Icetheman: Folk trodde väl att Sverige skulle göra tvåsiffrigt mot Kosovo också. Men så länge det är grundläggande fel I spelet så är jag inte förvånad. Modo har nu på två år inte lyckats få ett fungerande försvarsspel. Det lämnas enorma ytor i slottet åt ett allsvenskt bottenlag som Östersund. Med fyra år vid tränarbänken i Modo så borde Karlin ha fått till försvar och boxplay mycket mycket bättre. Det är faktiskt uselt hur det ser ut just nu
Sv: Försäsong 2025
Icetheman: När Falkenhäll fått istid ser han hungrig ut också. Men det är bara de tre som kommer undan med ett godkänt försök till att spela hockey. Faktiskt.
Sv: Försäsong 2025
Konstigt att man glömmer bort hur man spelar hockey under sommaren😂
Hur åker man skridskor och hur slår man en passning. Vi får titta på video
Hur åker man skridskor och hur slår man en passning. Vi får titta på video
Sv: Försäsong 2025
De enda som försöker med något överhuvudtaget är kelleher och hallin, nog det sämsta jag sett mot ett lag som Östersund ska det bli tvåsiffrigt!
+ 1
Sv: Försäsong 2025
Foppatofflan: Mer underhållning på TV 1 nu där GO kväll har gäng kärringar där dom pratar böcker
+ 2
« Föregående · 2900056 · Nästa »