Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
« Föregående · 1701768 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly: det gör vi också 0-1 av Bill thomas fin passning av Olofsson i en omställning.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
modomille:
Som sagt var vi gör jobbet bättre. Thomas låg långt ner i zon men jobbade sig ikap och in i situationen!
Som sagt var vi gör jobbet bättre. Thomas låg långt ner i zon men jobbade sig ikap och in i situationen!
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly: Helvete vad jag vill ha domarna fbk har. Offside blåses inte lika ofta. De plockar slumpmässigt bort modospelare från tekningar och man blåser av spelet båt en fbkback knuffar in Pettersson i pogge.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly:
Så där Possler får man aldrig göra, bara slänga iväg pucken bakåt utan att titta, pojkhockey! snacka om att vända spelet åt motståndarna.
Så där Possler får man aldrig göra, bara slänga iväg pucken bakåt utan att titta, pojkhockey! snacka om att vända spelet åt motståndarna.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Sven Tuta: Ja efter att ha sett matchen mot LHC kunde jag aldrig tänka mig att vi skulle inte bara matcha, utan vara bättre än FBK. Men det är vi tamefan.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Sven Tuta:
Mycket bra, Tror jag går till mitt barskåp och tittar ut något mer som också värmer.
Mycket bra, Tror jag går till mitt barskåp och tittar ut något mer som också värmer.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly:
Inledningen av de två senaste matcherna har jag varit på gymmet sysselsatt med en konditionsmaskin...Vidskeplig som man är vet ni vad det innebär framöver:)
Tror FBK blev lite överraskade...
Inledningen av de två senaste matcherna har jag varit på gymmet sysselsatt med en konditionsmaskin...Vidskeplig som man är vet ni vad det innebär framöver:)
Tror FBK blev lite överraskade...
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly: Men nu snackar vi! Cmore har äntligen hittat en kommentator som kan snacka engelska! Krävdes en kvinna tydligen.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Monno: Vilken jäkla förstaperiod! Tollefsens rufsiga hår och blåtira sa ju det mesta om hur det lär ha känts när Modo matar på!
Direkt efter deras PP så tog vi över igen. Gött!
Kriga nu två perioder till!!
Direkt efter deras PP så tog vi över igen. Gött!
Kriga nu två perioder till!!
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly: ha ha, samma här. Nu åker fan i mig fin whiskeyn fram. Den jag fick ställa in orörd förra lördagen👍
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Monno:
Hon är grym som kommentator.
Flertalet skribenter gallskrek efter att huras avgång. Hur var det med tålamodet?
Detta är ett mycket intressant lag Modo har. Inte bara sett till namnen utan laget Modo. Hur man hjälper varandra. Finns fortfarande detaljer att förfina men arbetsinsatsen från grabbarna är kul att få uppleva.
Hon är grym som kommentator.
Flertalet skribenter gallskrek efter att huras avgång. Hur var det med tålamodet?
Detta är ett mycket intressant lag Modo har. Inte bara sett till namnen utan laget Modo. Hur man hjälper varandra. Finns fortfarande detaljer att förfina men arbetsinsatsen från grabbarna är kul att få uppleva.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly: Oavsett dagens resultat så kommer jag bli tvungen att lägga upp en krönika under morgondagen. Den kommer att belysa det oundvikliga att Svarten har ett tufft beslut att ta, men en back kommer att måsta sparkas/bänkas resterande del av säsongen tills kontraktet löpt ut och han är inte på isen idag.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly:
Känns lite orättvist att vi bara har 1-0 efter första. Skulle behövt ett till att gå på för FBK lär komma ut hårt i andra.
Men en riktigt bra period, snacka om skillnad mot Örebro och Linköping matcherna.
Hur var det med tacklingen mot huvudet, kommer den anmälas eller var det inte så farligt?
Känns lite orättvist att vi bara har 1-0 efter första. Skulle behövt ett till att gå på för FBK lär komma ut hårt i andra.
Men en riktigt bra period, snacka om skillnad mot Örebro och Linköping matcherna.
Hur var det med tacklingen mot huvudet, kommer den anmälas eller var det inte så farligt?
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
J F K: Djuse har vissa problem och har redan hamnat efter Ullman. Dock kommer Heshka, Noah och Whitneys ersättare snart. Så Djuse kommer få försöka slåss om en plats och bidra till konkurrensen. Torp däremot visar sämre kyla än samtliga backar på isen och kan heller inte värdera passningsallternativ för att ställa om effektivt. Torp måste lösas ut snarast. Men som sagt får motivera detta under morgondagen.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Blev tvingad igenom arbetet till Björklöven matchen så missar tråkigt nog dagens match hur ser försvaret ut ?
På tal om Björklöven matchen går dom inte upp måste vi sno åt oss Kevin Lindskoug sjukt grym målvakt :)
På tal om Björklöven matchen går dom inte upp måste vi sno åt oss Kevin Lindskoug sjukt grym målvakt :)
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Amitiel: Säga vad man vill om Reideborn. Men jag gillar verkligen att han är duktig med klubban och inte räds använda den.
Skulle inte förvåna mig om han får någon assist denna säsong.
Fortfarande 100% i BP!
Skulle inte förvåna mig om han får någon assist denna säsong.
Fortfarande 100% i BP!
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
ULTIMAVICI: faaaaaan vad gött, vinn det här nu. fytusan vad bra vi spelar:D
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly:
Alltså vi är riktigt jävla bra nu, kul hockey att se på också, alla jobbar stenhårt för varandra. Nu måste verkligen publiken börja komma tillbaka på hemmamatcherna för som dom spelar nu är det riktigt bra underhållning.
Alltså vi är riktigt jävla bra nu, kul hockey att se på också, alla jobbar stenhårt för varandra. Nu måste verkligen publiken börja komma tillbaka på hemmamatcherna för som dom spelar nu är det riktigt bra underhållning.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly:
Jag önskar att det släpper för Erik Pettersson, Skulle vara skönt om han får göra lite poäng!
Är det dax för lappe nu då?
Jag önskar att det släpper för Erik Pettersson, Skulle vara skönt om han får göra lite poäng!
Är det dax för lappe nu då?
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly: Vi ser ju ut som ett mästarlag. Har inte sett Modo så här bra på åratal...
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly: Kan vi komma överens om att PP ser rätt jävla bra ut?
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly:
Hände bara för att du hängde honom JFK :-)
Men jag håller med dig ändå!
Hände bara för att du hängde honom JFK :-)
Men jag håller med dig ändå!
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
jeensen: Går bra för er! Sen värmer det alltid i en hockeysjäl när FBK får pisk.
+ 1
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
jeensen: Sen när kan Skogs göra mål?
Nä alldeles för mkt slarv innan det där målet.
Kom igen nu håll nivån!
Nä alldeles för mkt slarv innan det där målet.
Kom igen nu håll nivån!
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
ULTIMAVICI:
Väldigt kul att se Modo spela nu, många år sedan man hade den här känslan av stabilitet. Extra kul att vi var ganska många som kände att Modo hade något på gång med den här truppen. Man var ju minst sagt förvånad och oroad då Modo valde att spela man/man
Jävla tur att Huras hade guts nog att byta spelsystem då det inte fungerade.
Som du säger Ultimavici så måste Torp gå. Han skapar alldeles för mycket oro i spelet, speciellt försvarsmässigt för att det ska vara försvarbart att ha honom kvar.
Väldigt kul att se Modo spela nu, många år sedan man hade den här känslan av stabilitet. Extra kul att vi var ganska många som kände att Modo hade något på gång med den här truppen. Man var ju minst sagt förvånad och oroad då Modo valde att spela man/man
Jävla tur att Huras hade guts nog att byta spelsystem då det inte fungerade.
Som du säger Ultimavici så måste Torp gå. Han skapar alldeles för mycket oro i spelet, speciellt försvarsmässigt för att det ska vara försvarbart att ha honom kvar.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Sawchuk: Djuse är största säkerhetsrisken för tillfället. Han missar ideligen markeringen och verkar åka omkring helt planlöst. Han måste ju för fan ha koll på gulas når denne är inne.
Time out nu?
Time out nu?
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Sawchuk:
Håll det här nu till paus, Känns som vi knäa nu!
Håll det här nu till paus, Känns som vi knäa nu!
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
jeensen:
Kanon! Possler .. Det skall vara mål där!
Då hade den här matchen varit i hamn tror jag!
Nästa mål , viktigt mål
Kanon! Possler .. Det skall vara mål där!
Då hade den här matchen varit i hamn tror jag!
Nästa mål , viktigt mål
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
J F K: Jag har inget problem att skicka Djuse också. Tycker inte han håller heller, men Torp är i en klass för sig när det gäller att skapa kaos.
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Sawchuk:
Tror du att Svartvadet köper in 2 backar..?
För det är väl där vi måste få till lite spets?
Tror du att Svartvadet köper in 2 backar..?
För det är väl där vi måste få till lite spets?
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly:
Det jag hunnit lägga märke till av Ullman ser bra ut, eller har jag fel?
Det jag hunnit lägga märke till av Ullman ser bra ut, eller har jag fel?
Sv: Färjestad - MoDo, lördag 3 oktober, 16.00
Silly:
Känns inte som vi behöver 2 till, borde räcka långt med Noah och en ersättare till Whitney. Bättre att använda pengarna till en ytter eller avvakta och se ifall man får fler långtidsskador.
Känns inte som vi behöver 2 till, borde räcka långt med Noah och en ersättare till Whitney. Bättre att använda pengarna till en ytter eller avvakta och se ifall man får fler långtidsskador.
« Föregående · 1701768 · Nästa »