Gusse: Spelare för spelare är nog Brynäs bättre, men vi hade ett bättre fungerande spelsystem. Det är knappast Brynäs fel att HA är mycket sämre den här säsongen.
SPOODI: jag håller mig nästan alltid i skinnet men det här kröp liksom under skinnet. Tycker överlag forumet är extremt bra modererat men det här.....Nja.
Bad_Brett: Då ska du banne mig tänka så här! Om inte man anmäler sexuellt ofredande, så kanske GM tar ett steg till längre fram i livet och utför en våltäkt!
Bad_Brett: Jag tycker det var anmärkningsvärt att han i en senare match konfronterar tjejen i fyllan och skäller ut henne för att hon rapporterat till personalen, "du vet ju att jag är flirtig" säger han till försvar innan han försöker köpa sig ur krisen. En sådan människa förtjänar ett straff.
Om jag har en åsikt som majoriteten av folk inte håller med om så brukar det ge mig anledning att åtminstone omvärdera den. Det är inte precis alltid jag ändrar mig, men mer ofta än inte. Ett annat alternativ är så klart att stoppa huvudet i sanden.
puffe: Alltså gubben var 71år!!! Mot en 18 åring! Alltså gör någon så mot min dotter så kommer jag hugga av armarna på fa*skapet! Och den som försvara minsta lilla Jag kommer bli ”the punisher”
Ja ja , hade ju varit lite kul å få läsa lite hockey snack här inne nu när finalernas final har spelat ikväll eller bara lite MoDo tugg , man får gå in på Brynäs boken istället 😛
SPOODI: Jag har varit tillsammans med en tjej som hade blivit våldtagen två gånger och gått igenom två jävligt långa, segdragna och förnedrande rättsprocesser.
Att dra detta som en parallell till ett rumpnyp är extremt förnedrande. Du kan ju fråga dina bekanta om de tycker att deras upplever är jämförbara med att bli nypt i rumpan på en plats där risken för att det ska eskalera är lika med noll.
Jag skiter i era åsikter, däremot blir jag extremt illa berörd av när människor ska klumpa ihop verkliga offer som fått men för livet med någon entitled brat som ska spela offer. Skämmes.
Bad_Brett: känner 3st som har blivit våldtagna men du kanske tycker de förtjänade det för de va unga och snygga? Dina värderingar är äckliga och du borde börja fundera på vad du faktiskt skriver här
puffe: Nej, det ska absolut inte gå till domstol. Får man trauman efter att ha blivit nypt i rumpan bör man besöka psykolog, inte jurist.
Och framförallt är ålder, kön, etnicitet, ekonomisk situstion irrelevant. Ja såvida man inte Har konverterat till Intersektionalismen, för då betyder det allt.