Confusius: Tack och lov har ju JFK gått under jorden. Han var snabbt inne och fäktades i andra böcker. När allt han trodde visade sig vara fel försvann han kvickt.
Bad_Brett: Keb finns inte längre med oss, tyvärr. Hade varit intressant att höra honom i poddformat, surrade med honom på arenan ibland, han kunde både snacka och skriva. Men du har helt rätt i att han var partisk. Kul att du minns honom!
Jasek har varit riktigt bra de sista matcherna, mycket mer fart och tacklar/spelar fysiskt. Har skapat bra med chanser med, hoppas han vaknat och fortsätter så här!
{7426}: Dock känns det som att de grupperna bannar folk från andra lag för små övertramp och då menar jag speciellt timråboken. De som tar hand om den här sidan är i alla fall mycket mer toleranta.
Blake: Lyssnar på de flesta hockeypoddarna som Bonniers lokalmedier har, men just Modos är svårlyssnad eftersom den äldre herren är så hysteriskt partisk, mer partisk än någon i Bonnierpoddarna skulle jag säga. Hans kollegor som är med i podden har det nog inte lätt med partiskheten. Finns en charm med partiska lokal journalistik men det känns mer som en officiell hemsida än en tidningspodd.
Adam Johansson är dock med i massa andra icke-Modorelaterade poddar. Vill poängtera att jag tycker han är en bra poddare men en desto sämre kommentator. Han kan mycket och är både bra på att styra samtalen med andra personer och komma med egna inspel. Begriper inte hur man kan ha så bra koll på alla NHL-lag som han och en del andra har, det är Imponerande.
Kan vi inte hålla högre nivåer i andras böcker, de biter bara oss själva i arslet i slutändan…
Jag brukar skriva rätt ofta i Brynäsboken och de är oftast inga problem där. Jag orkar inte ha svärm av andra supportar här som gläds åt våra motgångar.
Oavsett resultat och slutskede av den här matchen, kan vi inte bara hålla högre nivå än att enbart försöka provocera?
Bad_Brett: Han har lite av den där glidarstilen. Tycker inte han framstår som dryg utan snarare ganska skön. Jag tycker dock att Olofsson har för tendens att framstå som dryg. Vilket jag inte hade väntat mig när han kom hit.
Tarasov: Är det bara jag eller framstår Norlinder som lite smådryg? Det är nästan lite Klasen över honom i intervjuerna. Inte direkt "Jag har varit värdelös" ala Forsberg.
Peja: Wiggen är inte förknippad med varken ishockey eller MoDo. Och för info har Hockeypuls haft de som intro längre än vad MoDo har haft det som mållåt. Men men du hör det du vill höra
Peja: Jag är egentligen lite halvkrasslig i dag men gick oavsett för att jag inte tål Adam. Trots att han är härifrån klankar han ner på oss otroligt mkt under matcherna.