Aagaard i intervju och han har rätt. Vi måste bli aggresssiva framför motståndarnas mål. Fantasin att göra CCCP mål som vi gjorde förra matchen kommer inte att inträffa den här matchen.
Därför måste taktiken bli att vi gör någon nytta framför deras målvakt. Han har ju hittills gjort alla sina räddningar helt utan irritation.
2 p var lite jämnare, men vi har våra chanser! Vi behöver bara sätta dem i nätet också… Jag tror Linköping kommer att börja spela sitt resultat tidigt i 3:e Vi vinner med 2-1
snowden: Inte direkt högbegåvat att knuffa på målisen. I SHL kan man ju åka ut på vafan som helst. Kan tycka att han måste göra det smartare och mer undanskymt.
SPOODI: haha ja det är skapligt med filmningar från lindköping ^^ gött att wessner inte går på dem. Bara kriga in något mål i tredje nurå och hålla tätt bakåt💪 kriga kriga kriga
Aagaard gör helt rätt. Han visar vad vi måste göra.
Jag tycker det ser relativt bra ut efter två perioder om man jämför med motståndet. Det är bara ett mål och i nästa kan det komma. Men någon målkavalkad tvivlar jag på.
Bad_Brett: otaliga timmar, har du någon statistik på hur mycket net crashing MoDo har i år, jämfört med andra lag vid underläge. Så vi vet om din amerikanska taktik fungerar